راهنمای خرید لباس ورزشی زنانه ، لازمه ورزش حرفه‌ای

راهنمای خرید لباس ورزشی زنانه ، لازمه ورزش حرفه‌ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
adidasderakhti

 

لباس ورزشی زنانه برای بسیاری افراد انگیزه‌ای برای انجام فعالیت‌های ورزشی است. پوشیدن لباسی که در عین راحتی باعث تنفس پوست شما شده و از تجمع قطرات عرق بر روی آن جلوگیری کند، سلامت بدن را تضمین خواهد کرد. با توجه به برندها و تولیدکنندگان مختلفی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، گاهی انتخاب دشوار خواهد شد. به همین دلیل نیز ما در این مقاله به معرفی انواع لباس‌های ورزشی پرداخته و به معیارها و فاکتورهای مهم در قالب راهنمای خرید لباس ورزشی زنانه اشاره خواهیم کرد. بنابراین اگر هنوز لباس مناسب خود را انتخاب نکرده‌اید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی انواع لباس ورزشی زنانه

پوشاک ورزشی زنانه متنوعی برای خانم‌ها و آقایان توسط برندهای مختلف طراحی و تولید شده است. با توجه به نوع ورزشی که انجام می‌دهید، می‌توانید یکی از این لباس‌ها را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که کتانی عضو ثابتی برای انجام تمامی تمرینات ورزشی است. در ادامه به انواع لباس ورزشی زنانه اشاره شده است.

تاپ ورزشی زنانه

از جمله لباس‌های ورزشی ساده که بسیاری از خانم‌ها برای ورزش به تن می‌کنند، تاپ ورزشی است. این تاپ ها معمولاً از جنس پلی استر یا نخ هستند و احساس آزادی عمل بیشتری در آن‌ها دارید. برخی دیگر از تاپ‌های ورزشی زنانه جنسی مشابه مایو دارند و در عین انعطاف پذیری بالا، ضد آب نیز هستند.
اما اگر ترجیح می‌دهید لباس ورزشی خنک و آزاد بپوشید، پیشنهاد می‌کنید تاپ ورزشی از جنس نخ یا پلی استر را انتخاب کنید. برای خرید تاپ ورزشی یا هر لباس ورزشی دیگری، سعی کنید رنگ‌های روشن را انتخاب کنید چرا که در زمان ورزش تأثیر مثبتی روی روحیه شما داشته و در نتیجه باعث می‌شود به ورزش کردن بیشتر علاقمند شوید.

تیشرت ورزشی زنانه

بعد از تاپ، شاید تیشرت ورزشی ساده‌ترین انتخاب برای خانم‌های ورزشکار باشد. چرا که می‌توانند انتخاب‌های زیادی داشته و آن را با شلوارهای مختلف نیز ست کنند. از طرفی خرید تیشرت هزینه زیادی را به شما تحمیل نخواهد کرد.
یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید تیشرت باید به آن دقت کنید، قابلیت عبور هوا از آن و در نتیجه جلوگیری از باقی ماندن عرق بر روی بدن است. همانطور که می‌دانید عمده‌ترین دلیل ایجاد بوی بد بدن، ماندن قطرات عرق در زمان ورزش کردن است. بنابراین تلاش کنید جنس پارچه‌ای را انتخاب کنید که به سادگی هوا از آن عبور کرده و به عبارتی جریان هوا را دارد. فراموش نکنید که باقی ماندن عرق روی پوست باعث احساس خستگی خواهد شد و به همین دلیل نیز بسیاری از ورزشکاران هنگام انجام تمرینات، یک حوله همراه خود دارند.
اگر به برخی از جنس پارچه‌ها به عنوان مثال پلاستیکی حساسیت دارید و پوست شما علائمی چون قرمزی، خارش و جوش را بروز می‌دهد، بهتر است تیشرتی انتخاب کنید که پارچه آن نخی است.

نیم تنه ورزشی

نیم تنه ورزشی که در باشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند جایگزینی برای لباس زیر در حین ورزش کردن نیز باشد. یکی از مهمترین دلایلی که خانم‌ها این مدل لباس ورزشی زنانه را انتخاب می‌کنند، راحتی و البته خنک بودن آن است. برای انتخاب بهترین نیم تنه ورزشی زنانه باید به موارد زیر توجه کنید:
نیم تنه ورزشی شما باید انعطاف ‌پذیر باشد.
سایز نیم تنه ورزشی باید با سایز لباس زیر شما یکسان باشد.
جنس نیم تنه ورزشی شما باید ضد آب باشد.
نیم تنه ورزشی نباید خیلی تنگ باشد و به بدن شما بچسبد، پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید که اندکی آزاد باشد.
نیم تنه‌ای را انتخاب کنید که پوشیدن آن آسان باشد.

منبع : آدیداس درختی

https://adidasderakhti.ir/product-category/%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9/%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

 

لینک مرجع https://adidasderakhti.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gAyl
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر