نشانه های خیانت مرد

نشانه های خیانت مرد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
مردها به علت اینکه بیشتر کارشان در بیرون از خانه قرار دارد، بیشتر در معرض انجام خطای خیانت هستند. البته این از نظر بعد شخصی است، خیانت ابعاد مختلفی دارد. به عنوان مثال ممکن است که همسر آن مرد به خوبی وظایف همسری را انجام نمی دهد و این امر باعث می شود که مرد رو به خیانت بیاورد. معمولا خیانت بعد از مدت ها مخفی کاری نمایان می شود و برای اینکه زودتر از فاش شدن خیانت، از طریق یکسری علائم، نشانه خیانت مرد را شناسایی کنیم، نیاز است که به یکسری از نکات توجه ریزبینانه ای داشته باشیم.



نشانه های خیانت مرد
زمان خیانت مرد به زن می کند خواه ناخواه نشانه ها و رفتارهایی از خود نشان می دهد که نشانه خیانت و یا بی میلی او است. البته در بسیاری مواقع این نشانه ها ناشی از خیانت نیست.

همواره به دنبال تنها شدن در خانه است.

از مهمترین نشانه خیانت مرد این است که او تمایل چندانی برای تنها شدن با شما ندارد و همواره تلاش می کند که در گوشه ای از خانه تنها شده و به پیام رسانی یا مکالمه مشغول شود. حتی ممکن است که دلبستگی او به فرد سوم به قدری زیاد باشد که دیگر قید عشقبازی با شما را زده و همواره از تنها شدن با شما فرار کند!

دیگر ابراز علایق ناگهانی نمی کند.

معمولا آقایان برای غافلگیری همسر خود در مواقعی که درگیری عصبی ندارند و آرامش نسبی دارند، اقدام به خرید گل یا هدایای مختلفی می کنند تا همراهی همسرشان با آنان را ارج بنهند. به عنوان مثال شاید زیاد پیش بیاید که همسرتان شما را به شام بیرون از خانه دعوت کرده یا شما را به خرید ببرد. اما اگر این موارد کمرنگ یا کلا تعطیل شدند، بدانید که اتفاقاتی در حال رخ دادن است!

ریز جزئیات وقایع و اتفاقات را بیان دیگر نمی کند.

زمانی که زوجین به یکدیگر متعهد شدند که در سختی ها و آسانی ها کنار یکدیگر زندگی کنند، از آن پس دیگر همدم و راز دار یکدیگر خواهند بود. به عنوان مثال مرد اتفاقات رخ داده در شغل و کار خود را برای زن بیان کرده و از مشورت می گیرد. اما اگر مرد این جزئیات را با شما در میان نگذاشت و به کلی گویی مطالب بسنده کرد، بدانید که این جزئیات را برای کسی دیگری روایت می کند و این حالت می توان نشانه خیانت مرد باشد.

سفرهای کاری و ماموریت های او افزایش می یابند.

از دیگر علائم خیانت مرد به زن می تواند سفرهای متعددی باشد که نه شما را با خود می برد و نه توضیح شفافی درباره ی روند سفر به شما می دهد. طبیعی است که هر چه پیشتر می رود، مرد به دنبال زمان گذاشتن بیشتر برای بودن با شخص سوم است و دیگر ملاقات های چند ساعت جوابگوی او نیست! پس به شما خواهد گفت که به ماموریت چند روزه می رود. این عامل می تواند مهمترین نشانه خیانت مرد به حساب بیاید.

نسبت به شما کم حوصله می شود.

اصطلاحا زمانی که شلوار شوهر شما دو تا می شود! او به دنبال هر بهانه ایست تا با شما مجادله کرده و ارتباطش را با شما کاهش دهد. به همین خاطر سر کوچکترین سوء تفاهمی دعوا راه انداخته و از خانه خارج می شود. همچنین از نشانه خیانت مرد این است که او زمانی برای شنیدن درد دل های شما نخواهد داشت.

حتما بخوانید: بخشیدن خیانت همسر


نحوه برخورد با نشانه خیانت مرد چگونه است
ابتدا اینکه اگر چنین علائمی را از همسر خود مشاهده کردید، حتما نشان از آن نیست که همسر شما خیانت کار است! بنابراین سریع به فکر جبران خیانت همسر نیفتید. به همین منظور نیاز است که ابتدا با متخصصان این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه را انتخاب کنید.

پس از شناخت نشانه خیانت مرد به زن، کاملا به خود مسلط باشد و از عکس العمل های ناشی از خشم پرهیز کنید. از آنجایی که همسر شما گزینه ی جایگزین را در دست دارد، هرگونه رفتار نسنجیده باعث خواهد شد که او شما را کنار گذاشته و نفر سوم را در اولویت قرار دهد. پس آرامش خود را حفظ کرده و بدون اینکه در خانواده و فامیل مشکل پیش آمده را فریاد بزنید، از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

یکی از دلایل عمده ای که موجب می شود تا مردها مرتکب خیانت شوند، عدم رسیدگی صحیح خانم ها می باشد. زمانی که نتوانید به خوبی نیازهای همسرتان را مرتفع کنید، او بعد از مدتی تحمل تصمیم به جایگزین کردن فردی به جا شما خواهد گرفت تا نیازهای خود را برآورده کند. به همین منظور زمانی که متوجه خیانت همسر خود شدید، ابتدا به دنبال رفع عیوب خود باشید.

هنگامی که به دنبال رشد و ارتقا خصائص و اخلاقیات خود باشید، یقینا شرایط فرق خواهد کرد. حتی اگر با رفع مشکلات خود مجدد همسرتان به رفتارهای خیانت آمیزش ادامه داد، باز هم چیزی را از دست نداده اید. در آن موقع شما در موضع قدرت خواهید بود، زیرا دیگر بهانه ای دست همسرتان نداده اید که بخواهید دنبال شخص سومی باشد و به هر محکمه ای که بروید، حق با شما خواهد بود.

نکته بسیار مهم این است که پس از اینکه نشانه خیانت مرد خود را مشاهده کردید، مراقب عصبانیت خود باشید که خدایی ناکرده، به دنبال انجام عمل متقابل نروید. بسیاری از افراد به علت اینکه از همسر خود انتقام بگیرند، خیانت او را با خیانت پاسخ می دهند.

این عمل باعث می شوند تا ضمن نابود کردن زندگی مشترک، وجهه ی اجتماعی و شخصیتی خود را هم مخدوش کنید. پس همواره در تلاش باشید تا ضمن ارتقا رفتارها و اخلاقیات خود، از بروز هرگونه شکاف و اختلافی بین همسرتان که موجب شود او به سمت شخص دیگری متمایل شود، پیشگیری کنید.

در ادامه بخوانید: رابطه مثلثی چیست


کلام آخر

بهترین کار پس از شناسایی نشانه های خیانت مرد و همسر صحبت با او می باشد، زیرا در بسیاری مواقع این نشانه ها سوءتفاهم بوده و دلیل دیگری به همراه دارد. برای صحبت با همسر بدون خشم و به طور بالغانه صحبت کرده و در صورت نیاز به مشاور مخصوص زوجین مراجعه کنید.






سوالات متداول


1- نشانه های خیانت مرد به زن چیست؟
زمان خیانت مرد به زن می کند خواه ناخواه نشانه ها و رفتارهایی از خود نشان می دهد که نشانه خیانت و یا بی میلی او است که در متن شرح داده شده است.




2- نحوه برخورد با نشانه خیانت مرد چگونه است؟
ابتدا اینکه اگر چنین علائمی را از همسر خود مشاهده کردید، حتما نشان از آن نیست که همسر شما خیانت کار است، در متن نحوه برخورد شرح داده شده است.




3- چرا باید آرامش خود را در برابر نشانه خیانت مرد حفظ کنیم؟
پس از اینکه نشانه خیانت مرد خود را مشاهده کردید، مراقب عصبانیت خود باشید که خدایی ناکرده، به دنبال انجام عمل متقابل نروید، در متن مقاله توصیح کامل ارائه شده است.

منبع : نشانه های خیانت مرد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WM9X
نظرتان را بنویسید