دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
چند روز پس از برگزاری کنکور 1400، کلید اولیه سوالات از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. افرادی که سرجلسه کنکور تجربی 1400 حاضر بودند، با دانلود پاسخنامه آزمون تجربی 1400 و مقایسه آن با جواب های خودشان، می توانند درصد هر درس را محاسبه کرده و با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه از حدود رتبه خویش مطلع گردند.



کلیه داوطلبان حاضر سر جلسه آزمون سراسری هر یک از گرایش های ( ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ) پس از اتمام آزمون خویش بی صبرانه منتظر دریافت دفترچه سوالات و کلید اولیه آن هستند تا با بررسی سوالات و پاسخ های خود از درصد دروس و شانس قبولی شان مطلع گردند.

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده این آزمون هر سال چند روز پس از برگزاری کنکور سراسری، دفترچه سوالات تمامی گروه های آزمایشی را به انضمام کلید اولیه مربوطه را منتشر کرده و در دسترس داوطلبان قرار می دهد.

سازمان سنجش با این عمل، به داوطلبان حاضر سرجلسه آزمون و هم متقاضیان آزمون سال آینده کمک می کند تا با آمادگی بیشتری خود را برای سایر مراحل پیش رو آماده نمایند. به دلیل اهمیت دفترچه سوالات و کلید اولیه سوالات کنکور 1400، در ادامه این مقاله کلید سوالات تجربی 1400 را برای متقاضیان این آزمون قرار دادیم . با ما همراه باشید!



لینک دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 1400
ثبت نام کنکور سراسری هر سال در 5 گروه آزمایشی ( ریاضی ، تجربی، انسانی، هنر و زبان ) انجام می گیرد. مطابق آمار اطلاع رسانی شده از طرف سازمان سنجش در خصوص آمار شرکت کنندگان کنکور سراسری، در دهه گذشته کنکور تجربی پرمتقاضی ترین گروه آزمایشی در میان گروه های آزمایشی کنکور سراسری می باشد.

چند روز پس از اتمام برگزاری کنکور 1400، سازمان سنجش اقدام به انتشار پاسخ نامه کلیدی این آزمون در 5 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در دو دسته داخل و خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org می کند. در کلید اولیه سوالات کنکور تجربی، گزینه صحیح از میان سایر گزینه ها انتخاب شده و داوطلب می بایست گزینه انتخابی خود را با گزینه انتخاب شده در کلید سوال مقایسه نموده و براساس پاسخ های درست و نادرست خود اقدام به محاسبه درصد هر درس نماید.







کلید اولیه سوالات کنکور تجربی 1400
پاسخنامه کنکور تجربی 1400 داخل کشور  دانلود کنید 
پاسخنامه کنکور تجربی 1400 خارج کشور  دانلود کنید 


 برای دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی 1400، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید: دفترچه سوالات کنکور تجربی 1400





تخمین رتبه کنکور تجربی 1400
پس از بررسی و تحلیل کنکور تجربی 1400 بر اساس پاسخ نامه منتشر شده توسط سازمان سنجش، متقاضیان این آزمون محدوده درصدهای اکتسابی خود در هر درس را بدست می آورند و تمایل دارند تا از محدوده رتبه خویش مطلع گردند تا بتوانند برای مرحله مهم انتخاب رشته خود را آماده نمایند.

با توجه به اهمیت و تاثیر مرحله انتخاب رشته در پذیرش داوطلبان کنکور تجربی، نرم افزارهای بسیاری از جمله نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری برای کمک به این افراد در این زمینه طراحی شده که استفاده از آن می تواند در داشتن انتخاب هایی اصولی و واقع بینانه کمک کند.

نرم افزار تخمین رتبه هیوا، یکی از نرم افزارهای پرکابردی است که پس از برگزاری کنکور تجربی متقاضیان بسیاری دارد. نرم افزار مذکور این امکان را به داوطلبان می دهد که پس از وارد کردن درصدهای هر درس خود حدود رتبه شان را با توجه به آمارقبولی سال های گذشته تخمین زده و قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از محدوده رتبه خویش مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه هیوا









اعتراض به کلید اولیه سوالات کنکور تجربی 1400
دفترچه سوالات کنکور تجربی 1400، معمولا چند ساعت پس از اتمام این آزمون از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده و کلید اولیه سوالات این آزمون، معمولا چند روز بعد و از طریق سایت مذکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. هرساله بسیاری از داوطلبان پس از شرکت در کنکور تجربی، به محض انتشار دفترچه سوالا ت و پاسخنامه کنکور تجربی، اقدام به بررسی جواب خودشان با پاسخنامه می نمایند تا از وضعیت خود در این آزمون مطلع گردند.

ممکن است داوطلبان پس از انتشار کلید اولیه سوالات متوجه اشتباهی در این پاسخ نامه شده و یا پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه شاهد اشتباه در محاسبه درصدی از درس ها و تصحیح اشتباه در سوالی شوند. در صورت بروز چنین مشکلاتی جای نگرانی نیست زیرا سازمان سنجش با پیش بینی احتمالی این موضوعات، امکان اعتراض به کلید اولیه سوالات و اعلام نتایج اولیه را در سایت خود قرار داده تا داوطلبان در موعد مقرر با وارد کردن مشخصات خود از طریق سیستم پاسخگویی سنجش بتوانند اعتراض خویش را به همراه دلیل ذکر نمایند.



برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1400 در هر مرحله از این آزمون ، مطالعه مقاله زیر توصیه میگردد .

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور سراسری







 پس از بررسی پاسخنامه کنکور تجربی 1400، برای اطلاع از محدوده رتبه و رشته قبولی خود می توانید با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا، با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بود و تمامی سوالات خود را درباره انتخاب رشته کنکور تجربی 1400 از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره بپرسید. همچنین برای اطلاع از جزئیات کنکور تجربی 1400 پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.




سوالات متداول


1-  کلید اولیه سوالات کنکور تجربی 1400 از چه طریقی قابل دسترسی می باشد ؟
 کلید اولیه سوالات کنکور تجربی از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد البته لینک دانلود این سوالات در این مقاله قرار داده شده است .




2-  آیا امکان اعتراض به کلید اولیه سوالات کنکور تجربی وجود دارد ؟
 همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شد ، سازمان سنجش مهلتی را برای اعتراض به پاسخنامه کنکور تجربی در نظر می گیرد .




3-  جهت دریافت پاسخنامه کنکور تجربی چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
 داوطلبان با وارد کردن اطلاعاتی مانند گروه آزمایشی ، دین و زبان امتحانی می توانند پاسخنامه مربوط به سوالات امتحانی خود را دریافت نمایند .

منبع : دانلود پاسخنامه کنکور تجربی 1400 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wJXw
نظرتان را بنویسید