چگونه چشمان زیباتری داشته باشیم؟

چگونه چشمان زیباتری داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مراحل تزریق فیلر زیر چشم
ابتدا شما باید در جلسات مشاوره قبل از درمان شرکت کنید تا متوجه شوید که آیا راهکار مناسبی را برای رفع مشکلات زیر چشم خود انتخاب کرده اید یا خیر. پس از رزرو نوبت ، پزشک ابتدا ناحیه ای که قرار است تزریق شود را علامت گذاری می کند و سپس آن را با مایع ضد عفونی استریل می کند. برای اینکه بیماران میزان درد کمتری را احساس کنند ، از کرم بی حس کننده نیز در ناحیه مورد نظر استفاده می شود. پس از این پزشک از یک سوزن ریزی استفاده می کند و فیلر را به منطقه مورد نظر تزریق می کند.

فیلرهایی که برای تزریق به زیر چشم استفاده می شوند ، دارای انواع مختلفی هستند که از رایج ترین آن ها فیلرهای زیر چشم حاوی اسید هیالورونیک می باشد که ماده طبیعی است که در بدن انسان ها وجود دارد ، به همین دلیل حداقل عوارض را به دنبال خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشک زیبایی در مشهد – معرفی 10 دندانپزشک زیبایی برتر در مشهد

مزایای استفاده از فیلر زیر چشم
استفاده از فیلر زیر چشم دارای مزیت های بسیاری می باشد و افرادی که مایل به جراحی های زیبایی برای رفع مشکلات زیرچشم خود نیستند ، می توانند از مزیت های این روش بهره مند شوند. از مهم ترین مزیت های تزریق فیلر زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

غیر تهاجمی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان
بدون درد و خطر خونریزی
درمانی سریع
برگشتن به حالت اولیه در صورت عدم رضایت از نتایج حاصل شده
راه حل مناسبی برای برطرف کردن کیسه های زیر چشمی و نواحی تیره موجود در این ناحیه
بهبود ظاهر و رفع حالت خستگی از روی صورت
مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در مشهد – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی مشهد

آیا تزریق فیلر زیر چشم در مشهد ، روش ایمنی است ؟
برای تزریق زیر چشم از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید استفاده می شود که مورد تائید سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد ؛ به همین دلیل این روش جزو روش های غیرتهاجمی و ایمن می باشد. به خصوص اگر برای تزریق فیلر زیرچشم به پزشک متخصص و با تجربه مراحعه کنید ، به طوری که فیلر به رگ های خونی تزریق نشود ، این روش با حداقل تهاجم همراه خواهد بود. در نظر داشته باشید که تزریق فیلر به رگ های خونی عوارضی در حد کور شدن را به همراه دارد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که برای کم کردن عوارض تزریق فیلر زیرچشم و حفظ ایمنی بیشتر ، حتما به متخصص و پزشک کاربلد مراجعه کنید و اگر به فیلر حساسیت دارید ، از تزریق فیلر زیر چشم اجتناب نمایید.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مرکز فیلر بینی در مشهد

عوارض فیلر زیر چشم در مشهد
تزریق فیلر زیر چشم با درصد ایمنی بالایی انجام می شود و احتمال بروز عوارض جانبی در این روش بسیار کم می باشد ؛ اما با این حال نیز ممکن است افراد پس از تزریق فیلر زیر چشم در مشهد برخی عوارض شامل موارد زیر را تجربه کنند :

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JLWg
نظرتان را بنویسید