زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور ارشد پزشکی 1401 که در مهلت قانونی تعیین شده به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می پردازند، در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع می شوند. این نتایج در سایت sanjeshp.ir قرار خواهد گرفت.

 

 

پس از انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 تنها یک مرحله تا اتمام ماراتن بزرگ کنکور ارشد پزشکی باقی است و آن هم اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت می باشد. مرکز سنجش پزشکی پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را مشخص نموده و در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در سایت sanjeshp.ir منتشر می کند.

متقاضیان می توانند در مهلت قانونی در نظر گرفته شده به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن کد رهگیری ثبت نام، نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند. پذیرفته شدگان این مرحله در محدوده زمانی مشخصی فرصت خواهند داشت به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را پشت سر گذارند. از این رو در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

سال گذشته زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به علت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و نتایج نهایی کارشناسی ارشد پزشکی با کمی تاخیر و در اوایل مهر ماه اعلام شد. اما در خصوص آزمون سال جاری ممکن است شاهد انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ در مهر ماه باشیم.

 

نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 بر روی سامانه ارشد sanjeshp.ir منتشر می شود و داوطلبان با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا می توانند از کلیه اخبار و اطلاعیه های مرتبط با زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد پزشکی ۱۴۰۱ مطلع شوند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیانی که در این مرحله موفق به کسب رتبه قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود می شوند می بایست در مهلت قانونی به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آن مرکز اقدام نمایند. لازم به ذکر است نتایج نهایی کلیه متقاضیان دوره های روزانه (عادی)، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد در این مرحله منتشر شده و بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401



 

بررسی کارنامه نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 شرکت کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم اینترنتی مربوطه درج کرده اند کارنامه ای تحت عنوان کارنامه نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دریافت خواهند کرد.

 

در این کارنامه جایگاه داوطلب در هر رشته محل نسبت به سایر داوطلبانی که آن رشته محل را انتخاب کرده اند مشخص می شود. پس از آن با مقایسه رتبه داوطلب با آخرین رتبه پذیرفته شده در سهمیه آزاد، وضعیت قبولی او مشخص می گردد.

 

با توجه به این که پذیرفته شدگان دوره روزانه مشمول شرایط محرومیت از ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت سال بعد خواهند شد به داوطلبان توصیه می کنیم در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به دوره قبولی مندرج در کارنامه توجه ویژه داشته باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1401 از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران این مرکز در تماس باشند. 

در ادامه بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ این نتایج احتمالا تا مهر ماه منتشر می شود که به محض اعلام زمان دقیق مقاله بروزرسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد پزشکی چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟

✔️ مطابق متن مقاله داوطلبان در این زمان از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع می شوند.



 

3- ✔️ متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد پزشکی دانشگاه آزاد نتایج خود را چه زمانی دریافت می کنند؟

✔️ مطابق متن مقاله در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت وضعیت قبولی یا عدم قبولی کلیه داوطلبان دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد مشخص می شود.

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/10pG
نظرتان را بنویسید