زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان حاضر در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401، در زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون که توسط مرکز سنجش و پزشکی اعلام می شود می توانند از رتبه و تراز اکتسابی خود مطلع شوند. زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت حدود یک ماه پس از آزمون می باشد.

 

 

با اتمام فرایند برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ که به منظور پذیرش دانشجو در کلیه دانشگاه های عادی، شهریه پرداز و آزاد علوم پزشکی صورت می گیرد، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه این آزمون می باشند.

در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت وضعیت علمی داوطلب به صورت کارنامه منتشر شده و بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قرار می گیرد. متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت مذکور رتبه و تراز اکتسابی خود را بررسی کرده و در صورت مجاز بودن در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.

قطعا متقاضیانی که برای مطالعه منابع آزمون، برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یافته اند، در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد پزشکی رتبه و تراز بهتری کسب نموده و اولویت بندی انتخاب های خود را با اطمینان خاطر بیش تری انجام خواهند داد. در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir هر ساله با انتشار جدول زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، تاریخ کلیه فرایند های آزمون را اعلام کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد. سال گذشته زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی به علت شیوع بیماری کرونا و تاخیر در تمامی فرآیندهای این آزمون به تعویق افتاد و سرانجام در آخر مرداد ماه منتشر شد.

 

امسال هنوز زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص نیست. به داوطلبان توصیه می شود با توجه به تغییرات احتمالی در زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 و جواب نتایج آزمون، در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و از تمامی اخبار و اطلاعیه ها در اسرع وقت مطلع شوند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

داوطلبان برای آشنایی با نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از طریق راهنمای تصویری موجود در متن مقاله به مشاهده و دانلود کارنامه قبولی اولیه خویش بپردازند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401



 

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

داوطلبان کنکور ارشد پزشکی ۱۴۰۱ پس از مشاهده جواب اولیه خود از سامانه ارشد وزارت بهداشت می توانند اقدامات لازم برای ثبت نام در انتخاب رشته ارشد پزشکی را انجام دهند. انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401 معمولا بلافاصله پس از اعلام نتایج اولیه بوده و داوطلبان حد اکثر اجازه انتخاب دو کد رشته را خواهند داشت.

 

توجه شود تعداد کد رشته های انتخاب داوطلب بستگی به رشته گرایش های مجموعه امتحانی دارد که در آن شرکت کرده است. برای آشنایی با شیوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

 

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در مشاهده نتایج یاری می کنند.

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله پیش بینی می شود داوطلبان یک ماه پس از برگزاری آزمون امکان مشاهده نتایج اولیه خود را داشته باشند.



 

2- ✔️ داوطلبان ارشد پزشکی برای مشاهده نتایج خود به چه سایتی مراجعه می کنند؟

✔️ این نتایج در سامانه علوم پزشکی که لینک آن در متن مقاله نیز موجود است منتشر می شود.



 

3- ✔️ با انتشار نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟

✔️ در این مرحله رتبه و تراز اکتسابی داوطلبان منتشر می شود که برای مطالعه جزئیات بیشتر می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p4Vm
نظرتان را بنویسید