اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ارتش جمهوری اسلامی ایران نتایج آزمون دانشگاه افسری را در دو مرحله برای داوطلبان اعلام می کند که شامل مرحله ی اعلام نتایج اولیه یا نتایج آزمون کتبی و اعلام نتایج مصاحبه یا نتایج نهایی می باشد که هر دو مرحله اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش به صورت اینترنتی اعلام می شود . نتایج آزمون کتبی افسری ارتش اعلام شد .




آزمون افسری ارتش هم چون سال گذشته به صورت جامع برگزار شده و کلیه متقاضیان ارگان های نيروهای زمينی ، پدافند هوایی ، هوایی ، دريایی و سازمان های تابعه در آن به رقابت پرداختند . پس از برگزاری آزمون کتبی نتایج اولیه دانشگاه افسری بر روی سایت ارتش جمهوری اسلامی تحت عنوان نتایج آزمون کتبی قرار می گیرد .

داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله از پذیرش ، خود را برای مرحله مصاحبه آماده می کنند ، پس از برگزاری مصاحبه ، نتایج نهایی دانشگاه افسری اعلام شده و طی آن قبولی نهایی داوطلبان مشخص خواهد شد . در این مقاله ، راهنمای مشاهده نتایج اولیه و نهایی دانشگاه افسری 1400 ارائه شده است . با ما همراه باشید !



نتایج اولیه دانشگاه افسری 1400
ارتش جمهوری اسلامی ایران وظیفه برگزاری آزمون دانشگاه افسری را بر عهده گرفته است . پس از اتمام این آزمون ، نتیجه آزمون کتبی افسری ارتش توسط ارتش برای تمام داوطلبان حاضر در جلسه منتشر شد . همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری 1400 در روز دوشنبه 29 دی ماه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از طریق آدرس aja.ir نتیجه خود را مشاهده نمایند . برای اطلاع از جزئیات نتایج دانشگاه افسری پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و اینستاگرام هیوا باشید .





نتایج اولیه آزمون کتبی دانشگاه افسری 1400 اعلام شد .


برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید .



پذیرفته گان این مرحله توجه داشته باشند که ارتش جمهوری اسلامی ایران جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی را منتشر نمود .

برای مطالعه اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 کلیک کنید



بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری





نتایج نهایی دانشگاه افسری 1400
داوطلبانی که به مصاحبه دانشگاه افسری 1400 دعوت شده و در این مصاحبه شرکت کردند می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به سایت aja.ir رفته و با وارد کردن شماره داوطلبی و کد ملی نتیجه این مرحله از آزمون را مشاهده نمایند .

داوطلبان پس از دیدن نتایج نهایی دانشگاه افسری 1400 مطلع می شوند که در دانشگاه افسری پذیرفته شده اند یا خیر . در صورت قبولی ، داوطلب باید با توجه به اطلاعیه ی منتشر شده برای پذیرفته شدگان نهایی ، مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و به دانشگاه محل قبولی ببرد و ثبت نام خود را انجام دهد .



به محض مشخص شدن ، زمان اعلام نتایج نهایی آزمون افسری ارتش در این مقاله اطلاع رسانی می گردد .



بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری











 در صورتی که در هر مرحله از آزمون دانشگاه افسری 1400 ، دچار سوال یا ابهامی شدید ، می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشید و از تجربیات این کارشناسان در زمینه مورد نظر استفاده کنید .












سوالات متداول


1- نتایج دانشگاه افسری در چه سایتی منتشر می شود ؟
در سایت ارتش جمهوری سلامی ایران منتشر می شود که لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار داده شده است .




2- زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری چه زمانی است ؟
نتایج اولیه این دانشگاه 29 دی ماه منتشر شده و لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار داده شده است .




3- نتایج نهایی دانشگاه افسری چه زمانی منتشر می شود؟
زمان اعلام نتایج نهایی این دانشگاه هنوز اعلام نشده است به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

منبع : اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Qpg0
نظرتان را بنویسید