تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فنی حرفه ای

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اطلاعیه شماره 3 معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص تمدید بازه ثبت نام پذیرفته شدگان نو ورود دوره کاردانی که در بازه زمانی اعلام شده، موفق به تکمیل فرآیند ثبت نام نشده اند .
به اطلاع پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی در دوره کاردانی آزمون سال 99 که در بازه زمانی اعلام شده بنا به دلایلی موفق به ثبت نام حضوری یا در سامانه ناد نشده اند، می رساند؛ بازه ثبت نام مجازی دانشجویان نو ورود دوره کاردانی، تمدید شده و تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 99/08/02 ادامه خواهد داشت. ( ثبت نام حضوری نیز تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 99/07/30 و با رعایت کامل دستورالعمل­های بهداشتی، انجام می­گیرد.)

بدیهی است بازه جدید، آخرین فرصت برای ثبت نام پذیرفته شدگان نو ورود دوره کاردانی می باشد و مجدداً تأکید می شود که ثبت نام پذیرفته شدگان نو ورود دوره کارشناسی ناپیوسته نیز مطابق اطلاع رسانی قبلی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 99/07/28 آغاز شده و تا ساعت 24 روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

خاطرنشان میگردد؛ کلاسهای دانشجویان نو ورود سال 99 دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، همزمان از روز شنبه مورخ 99/08/03 آغاز خواهد شد. دانشجویان جدید برای آگاهی از برنامه زمان بندی کلاسهای خود، قبل از شروع کلاس ها به سایت دانشکده/ آموزشکده محل قبولی مراجعه نمایند.



خاطر نشان می شود که با توجه به تعطیلی و غیر حضوری بودن آموزش های دانشگاه های فنی حرفه ای ، دانشجویان باید برای استفاده از خدمات آموزش الکترونیکی وارد سایت سمیاد فنی حرفه ای شوند .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/65EL
نظرتان را بنویسید