ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه دفترچه و لیست رشته های ارائه شده می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . رشته های این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود .




سازمان سنجش هر ساله اقدام به جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می کند . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن ماه برگزار می شود که ملاک پذیرش داوطلبان معدل مقطع قبلی شان است .

متقاضیان تحصیل در این دانشگاه باید پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و مطالعه دقیق آن هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند . هر داوطلب برای ثبت نام لازم است اطلاعاتی از جمله مشخصات فردی و شناسنامه ای ، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی و اطلاعات مربوط به محل سکونت خود را از پیش آماده نماید . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
 همان طور که در بالا اشاره شد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال برای نیمسال اول تحصیلی یعنی ورودی مهر ماه و نوبت دوم نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن ماه انجام می شود . زمان ثبت نام هر ورودی مدتی پیش از آغاز مهلت ثبت نام از سوی سازمان سنجش اعلام می شود .



 طبق اطلاعیه مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام ورودی مهر این دانشگاه ها برای مقطع کاردانی از 4 شهریور ماه آغاز شده و تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت . هم چنین ثبت نام مقطع کارشناسی نیز از 11 شهریور آغاز شده و تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت .



ثبت نام کاردانی ورودی مهر دانشگاه علمی کاربردی 99 از 4 شهریور آغاز خواهد شد .

+++++++++++++++

ثبت نام کارشناسی ورودی مهر دانشگاه علمی کاربردی 99 از 11 شهریور آغاز خواهد شد .



 با این حال زمان دقیق ثبت نام پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در هر دوره مشخص می شود . پس از اعلام زمان دقیق ثبت نام این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99









نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
 تجربه ثبت نام ادوار گذشته دانشگاه علمی کاربردی تحت نظر سازمان سنجش ثابت کرده است که ثبت نام کاردانی و کارشناسی این دانشگاه برای ورودی مهر ماه به صورت اینترنتی و برای ورودی بهمن ماه یا به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری برگزار می شود . در ادامه نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 به تفکیک ( اینترنتی و حضوری ) ذکر شده است  :



مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی 99 :



1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

2 - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 ( با توجه به مقطع مورد تقاضا ) 

3 - مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه 

4 - بررسی دقیق لیست رشته های ارائه شده

5 - آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام

6 - خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام

7 - تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته

8 - دریافت کد رهگیری ثبت نام 



بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99


راهنمای تصویری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

داوطلبانی که می خواهند در این ثبت نام شرکت نمایند می توانند مطابق توضیحات و راهنمای تصویری ارائه شده عمل نمایند . پیش از انجام ثبت نام اطلاعات شناسنامه و اطلاعات مربوط به صوابق تحصیلی خود را آماده نمایید . مراحل ثبت نام به شرح زیر است  :

1 - برای ورود به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 می بایست وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید و کلمه " سنجش " به فارسی و یا تایپ نمودن آدرس مذکور در مرورگر کامپیوتر خود جستجو نمایید . 







2 - می توانید سایت مورد نظر را در بین نتایج نمایش داده شده گوگل مطابق تصویر زیر انتخاب نمایید .







3 - پس از ورود به سایت سازمان سنجش می بایست از قسمت رنگی گوشه بالا سمت راست صفحه ی باز شده ، روی گزینه علمی کاربردی کلیک نمایید . 







4 - گزینه " ثبت‌ نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال تحصیلی 1399 " را کلیک کنید .







5 - در این مرحله لازم است داوطلبان ابتدا کارت اعتباری تهیه نموده تا بتوانند مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند . پس از پرداخت هزینه ثبت نام گزینه " تایید و ادامه - گام بعدی " را انتخاب نمایید .







6 - در این مرحله سریال 12 رقمی ثبت نام مندرج در کارت خریداری شده را وارد نماییدو دکمه تایید را بزنید تا به مرحله بعدی بروید .







7 - در مرحله بعد لازم است اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس می توانید فرم انتخاب رشته را حداکثر تا 30 انتخاب تکمیل نمایید . متذکر می شویم در پایان مراحل ثبت نام کد رهگیری را دریافت نمایید .





تصاویر ارائه شده مربوط به ثبت نام سال گذشته است که پس از شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 مقاله به روزرسانی می شود .





ثبت نام حضوری دانشگاه علمی کاربردی 99

 اگر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به دانشگاه های پذیرنده واگذار شود به صورت حضوری خواهد بود داوطلبان جهت ثبت نام ایتدا باید به سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org مراجعه نموده و دفترچه راهنمای ثبت نام را به صورت اینترنتی دریافت نموده و پس از مطالعه و بررسی لیست رشته های ارائه شده ، در صورت انتخاب رشته محل مورد علاقه خود به واحد دانشگاه انتخابی خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99


شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
 شرایط ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی در سال 99 مندرج در دفترچه شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است که مهم ترین هر کدام را در چند بند عنوان کرده ایم :



شرایط عمومی :

1 - اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2 - عدم سابقه کیفری و ارتکاب به فساد اخلاقی

3 - برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

4 - عدم اعتیاد به به مواد مخدر

5 - عدم تعهد تامین خوابگاه



شرایط اختصاصی :

1 - مدارک مورد پذیرش برای مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) :

 ارائه دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 - 3 - 3 ) رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش

 دیپلم 3 ساله نظام قدیم ( سالی/واحدی یا ترمی/ واحدی ) رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش

 دیپلم 4 ساله نظام قدیم



2 - مدارک مورد پذیرش برای مقطع کارشناسی ناپیوسته ( لیسانس ) : ارائه مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ( فوق ق دیپلم )



3 - عدم منع نظام وظیفه برای ادامه تحصیل



4 - امکان شرکت فارغ التحصیلان کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی



بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99







 رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی در 4 گروه علم و فرهنگ ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت و کشاورزی ارائه می شود . هر یک از این گروه ها نیز به چند زیر دسته تقسیم می شوند .



 توصیه می شود در انتخاب رشته خود فاکتورهایی مثل شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99 ، هزینه ، مسافت و بازار کار رشته انتخابی خود را در نظر بگیرید تا از فرجام تحصیل خود احساس رضایت داشته باشید  . اگر پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 از نتیجه خود ناراضی بودید می توانید در ثبت نام سایر دوره های این دانشگاه شرکت نمایید .



 هم چنین در صورت نیاز مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند داوطلبان را در مسیر ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی سال 99 یاری نمایند .



در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99




سوالات متداول


1-  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای چه مقاطعی انجام می شود ؟
 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه برگزار می شود که توضیحات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است .




2-  آیا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته می توانند در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی شرکت نمایند ؟
 بله ، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته مجاز به شرکت در ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هستند که درباره این موضوع در این مقاله توضیح داده شده است .




3-  نحوه و ملاک پذیرش دانشگاه علمی کاربردی چست ؟
 ملاک پذیرش دانشگاه علمی کاربردی ، سوابق تحصلی داوطلبان است که اطلاعات تکمیلی در این مقاله ارائه شده است .

منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EEoW
نظرتان را بنویسید