ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 ثبت نام کرده اما پس از تایید اطلاعات ثبت نامی خود متوجه برخی خطاها و مغایرت هایی در فرم نهایی ثبت نام خود شده اند می توانند در مهلت تعیین شده برای تغییر و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . معمولا هر ساله ویرایش اطلاعات ثبت نامی این آزمون همزمان با فرآیند ثبت نام انجام می شود .




آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت 99 به منظور استخدام علاقه مندان به اشتغال در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود . داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 باید در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش برای تکمیل فرم های ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند .

گاهی اوقات بنا به دلایلی مختلف ، داوطلبان در هنگام تکمیل فرم های الکترونیکی ثبت نام آزمون وزارت بهداشت دچار خطاهایی می شوند و برخی اطلاعات خواسته شده را مغایر با مندرجات مدارک خود وارد می کنند . سازمان سنجش نیز برای حل این مشکل داوطلبان مهلتی را برای ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نام آزمون داوطلبان در نظر گرفته است .

لذا برای آگاه سازی داوطلبان از جزئیات ویرایش اطلاعات آزمون ، در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و مراحل تغییر اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
 داوطلبان علاقه مند به استخدام شدن در رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند در مهلت تعیین شده برای شرکت در مراحل گزینش این رشته ها نام نویسی کنند . داوطلبانی که در حین ثبت نام اینترنتی آزمون سال 99 دچار خطاهایی شده و برخی اطلاعات را اشتباه و یا ناقص وارد کرده اند می توانند برای ویرایش این اطلاعات اقدام کنند .



 هر ساله در زمان اعلام شده برای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، علاوه بر لینک ثبت نام آزمون ، به صورت همزمان لینک مجزایی نیز برای ویرایش اطلاعات داوطلبان در سایت سازمان سنجش فعال می شود . معمولا داوطلبان آزمون وزارت بهداشت تا آخرین روز از مهلت نام نویسی این آزمون ، برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود فرصت دارند .



 به گفته برخی از مسئولین سازمان اداری و استخدامی کشور ، ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 در بازه شهریور ماه انجام خواهد شد . لذا احتمال داده می شود که لینک ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 نیز در همین بازه زمانی فعال شود .





مهلت ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 احتمالا نیمه اول شهریور ماه آغاز می شود



 خاطر نشان می شود که به محض اعلام شدن زمان دقیق ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت









نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . ویرایش اطلاعات این آزمون نیز از طریق همین سامانه انجام می شود و لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، خطاهای موجود در اطلاعات خود را اصلاح کنند .



 داوطلبان باید دقت داشته باشند که برای ویرایش اطلاعات باید از طریق لینک " ورود به سیستم " و یا " ویرایش اطلاعات " اقدام کنند . متقاضیان برای ورود به سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 به شماره پرونده ، کد رهگیری و یا شماره ملی خود نیاز دارند .



مراحل ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 :



 ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

 ورود به سایت و انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " از سمت راست صفحه

 ورود به لینک سامانه " ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1399 "

 انتخاب گزینه ورود به سامانه و یا ویرایش اطلاعات از لیست سمت راست صفحه

 ورود به صفحه ویرایش با استفاده از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، کد رهگیری و ... )

 انجام ویرایش های لازم و تایید نهایی اطلاعات ثبت شده





به محض آغاز شدن ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 ، راهنمای تصوری مراحل اصلاح اطلاعات در این مقاله ارائه خواهد شد . هم چنین با آغاز مهلت ویرایش اطلاعات آزمون ، لینک ورود به سامانه نیز در این قسمت فعال می شود .



 نکته حائز اهمیت در خصوص ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت این است که معمولا علاوه بر زمان ارائه شده در مهلت نام نویسی این آزمون ، در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نیز امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان فراهم می شود . در این زمان ویرایش برخی از اطلاعات به صورت اینترنتی فراهم می شود اما داوطلبان برای تغییر و ویرایش برخی از اطلاعات باید به صورت حضوری به باجه های رفع نقص مراجعه کنند .





اگر پس از مطالعه راهنمای زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 ، برای ویرایش کردن اطلاعات آزمونی خود نیاز به کمک دارید می توانید از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا کمک بگیرید . هم چنین خاطر نشان می شود که آخرین اخبار مرتبط با آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا به داوطلبان این آزمون اطلاغ رسانی می شود .










سوالات متداول


1- آیا این امکان وجود دارد که پس از ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، اطلاعات خود را ویرایش کرد ؟
بله ، داوطلبان می توانند در مهلت ارائه شده برای ویرایش اطلاعات مورد نظر خود اقدام کنند که در این مقاله زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ارائه شده است .




2- مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی وزارتبهداشت چه زمانی آغاز می شود ؟  
مهلت ویرایش و تغییر اطلاعات این آزمون معمولا همزمان با آغاز مهلت نام نویسی آن آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .






3- ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی وزارت بهداشت از چه طریقی انجام می شود ؟
ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق همان سامانه ثبت نامی انجام می شود که به محض آغاز مهلت ویرایش اطلاعات لینک ورود به سامانه در این مقاله فعال می شود .

منبع : ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BW5Q
نظرتان را بنویسید