بلاک‌چین در زمره 30 نوآوری برتر توسعه انرژی تجدیدپذیر

بلاک‌چین در زمره 30 نوآوری برتر توسعه انرژی تجدیدپذیر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saeid saeidi
گزارش تازه‌‌ای ازسوی آژانس بین‌المللی انرژی تجدیدپذیر (IRENA) در بروکسل می‌گوید که برای شتاب‌‌بخشی به رشد انرژی‌های تجدیدپذیر در صنعت برق، نیاز است که کشورها به ابزارهای فناوری خلاقانه‌‌تری به‌‌کار گیرند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این گزارش با نام « نوآوری برای آینده‌‌ی انرژی تجدیدپذیر »، 30 مورد از نوآوری‌های کلیدی و 11 راه‌حل را در چشم‌انداز انرژی تجدیدپذیر متنوع (VRE) تببین می‌‌کند که انتظار می‌رود با پیاده‌‌سازی آن‌‌ها ضمن ایجاد تنوع در بخش برق، زمینه‌‌ی گذار به‌‌سوی انرژی جهانی اقتصادی نیز فراهم شود.
در سال 2016، انجمن اقتصاد جهانی در گزارشی عنوان کرد انرژی خورشیدی و بادی نسبت به سوخت‌های فسیلی ارزان‌تر شده‌اند. طبق گزارش IRENA، کشورهایی که در خط مقدم گذار انرژی قرار گرفته‌‌اند، هم‌‌اکنون بیش از یک سوم انرژی خود را از منابع تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و بادی تأمین می‌کنند و انتظار می‌رود که سه کشور پیشرو در سیستم‌‌های انرژی جهان؛ یعنی چین، هند و ایالات ‌متحده با دوبرابر کردن حجم منابع تجدیدپذیر متناوب (VRE) خود تا سال 2022، به میزانی بیش از 10 درصد از تولید سالانه‌‌ی خود‌‌ برسند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XAyA
نظرتان را بنویسید