زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد با استفاده از دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لیست بسیار کاملی در رابطه با رشته های مختلف در هر گروه آزمایشی قرار داده است اما برخی از داوطلبان ممکن است پس از پذیرش ، مشکلاتی در رابطه با مکان پذیرفته شده خود داشته باشند . به همین دلیل در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 به دنبال دریافت انتقالی به دانشگاه مورد مورد نظر باشند.
داوطلبانی که مایل به تغییر واحد دانشگاهی خود می‌باشند ، می‌توانند در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 نسبت به تغییر محل رشته مورد نظر خود اقدام نمایند. خوشبختانه امکان ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار داده شده است. اما آن دسته از داوطلبانی که در این زمان اقدام ننموده‌اند ، می‌توانند با استفاده از امکان مهمان‌ ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد در دانشگاه‌ مورد نظر ادامه تحصیل دهند.

اعلام زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99

اعلام زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 با توجه به جدول زمان بندی دانشگاه آزاد در دو زمان خرداد و مرداد ماه می باشد. لذا داوطلبان عزیزی که در این زمان موفق به ثبت درخواست خود خواهند شد، می توانند به صورت مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد در واحد دانشگاهی مورد نظر ادامه تحصیل دهند.
متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 حتماً لازم است اقدامات لازم صورت پذیرد. در غیر این صورت امکان انتقال و یا مهمانی را از دست خواهید داد. با توجه به قوانین و ضوابط موجود جهت انتقالی در موارد مختلف، دانشجویان عزیز می‌توانند درخواست انتقالی خود را تنظیم نمایند.

جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 ، مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد ، استفاده از سامانه نقل و انتقالات با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید
9099072952 سراسر کشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

داوطلبان عزیزی که مایل و علاقه مند به شرکت در نقل و انتقال در سامانه monada.iau.ac.ir می‌باشند، می‌توانند با استفاده از شرایط مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد با توجه به تمایل و همچنین ضوابط موجود، در هر یک از این زمان‌ها نسبت به ثبت نام و درخواست مهمانی و یا انتقال دائم اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که انجام ثبت نام تنها از واجدین شرایط امکان پذیر می‌باشد.
تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را تقریباً می‌توان شبیه به نقل و انتقال دانست اما تفاوتی که بین این دو وجود دارد در رابطه با امکان تغییر رشته و همچنین تغییر دائمی دانشگاه مورد نظر می باشد. توصیه ما به تمامی دانشجویان عزیز متقاضی مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد این است که در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید چرا که با تأخیر در ثبت نام، شانس موافقت با درخواست شما پایین خواهد آمد.





زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

برخلاف زمان انتخاب رشته که تفاوتی در رابطه با زمان ثبت نام و شرکت در آن وجود ندارد، ثبت نام برای مهمانی با این مورد کاملاً متفاوت می‌باشد. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا اطلاع دقیقی از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 به دست آورید چرا که رابطه مستقیمی بین زمان اقدام دانشجویان برای ثبت نام و همچنین موافقت با درخواست آنان وجود خواهد داشت.
متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که شرکت در مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد با توجه به شرایط خاص و تعیین شده امکان پذیر می‌باشد. لذا کلیه دانشجویان عزیز حتماً در این رابطه اطلاعات لازم را کسب نمایند. همچنین با توجه به امکان ثبت درخواست در هر ترم، باید از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 آگاه شوند.
چنانچه درخواست انتقالی با توجه به شرایط موجود نباشد و یا اینکه در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 صورت نپذیرد، با درخواست متقاضی موافقت نخواهد شد. آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام در همان روزهای ابتدایی درخواست خود را به ثبت می‌رسانند، با درخواست آنان موافقت خواهد شد. لذا اطلاع از شروع زمان مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد امری لازم و ضروری می‌باشد.

سامانه ثبت نام نقل انتقالات دانشگاه آزاد

همانطور که اشاره گردید ، اطلاع از شرایط ثبت درخواست و موافقت با درخواست مهمانی و یا انتقالی برای دانشجویان متقاضی مهمان ترم مهر و ترم بهمن دانشگاه آزاد ضروری می باشد. شرایط مذکوری که در سایت azmoon.org موجود می باشد، لزوما شرایط کاملی نمی باشد. لذا همین امر موجب می شود که دانشجویان را نسبت به شرایط مذکور بی اطلاع نماید.
ایران تحصیل سامانه ای را در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 راه اندازی نموده است که می توان آن را سامانه چند جانبه ای نامید. ابتدا باید بگوییم با استفاده از این سامانه شما نیازی به مراجعه به آدرس وب سایت خاصی نخواهید داشت . مزیت دیگر این سامانه این است که با استفاده از آن به راحتی می توانید در رابطه با مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد و شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد اطلاعات دقیق را کسب نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 به صورت دقیق و همچنین اطلاع از کلیه شرایط مهمان ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد، می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ودر هر ساعت از شبانه روز ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد 99 مطلع کنیم تمامی راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xA4l
نظرتان را بنویسید