ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر

ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی همزمان با ثبت نام کنکور سراسری 1400 در بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . بطور کلی مرحله ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی توسط سازمان سنجش ، مصاحبه و سنجش صلاحیت های ورود به این دانشگاه از جمله سلامت جسمی و روانی توسط دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی صورت می گیرد .



دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی یا امام محمد باقر (ع) از سال 1365 فعالیت خود بطور رسمی و با هدف تربیت افسران اطلاعاتی زیر نظر وزارت اطلاعات آغاز کرد . این دانشگاه تا امروز در رشته های مختلف اطلاعاتی و مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می نماید .

یکی از مهم ترین راه های ورود به وزارت اطلاعات ، ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و ادامه تحصیل در این دانشگاه می باشد . مراحل پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی شامل اعلام علاقمندی به این دانشگاه در فرم ثبت نام کنکور سراسری ، شرکت در آزمون سراسری ، کسب نمره قبولی جهت دعوت به مصاحبه و داشتن سلامت جسمانی می باشد .

بسیاری از داوطلبان علاقمند ادامه تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از نحوه ورود به این دانشگاه اطلاعی ندارند ، به همین خاطر در این مقاله به بیان جزئیاتی مانند زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 پرداخته ایم . با ما همراه باشید !





زمان ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400
همانطور که پیش تر اشاره کردیم ، ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 همزمان با ثبت نام کنکور سراسری 1400 از طریق سایت سنجش انجام می گیرد لذا علاقمندان به ادامه تحصیل در دانشگاه امام باقر باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشند تا از زمان ثبت نام کنکور 1400 مطلع شده و خود را جهت ثبت نام اینترنتی آزمون دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 آماده کنند .

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 از روز یکشنبه 12 بهمن شروع و تا روز شنبه 18 بهمن ماه ادامه دارد . با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور سراسری هیوا می توانید از تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 مطلع شوید .





ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 از روز یکشنبه 12 بهمن ماه شروع و پایان روز شنبه 18 بهمن ماه پایان می یابد .​

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور سراسری





شرایط ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400
برای ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400 ، یکسری شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته شده است . داشتن تمامی این شرایط جهت شرکت در سنجش این دانشگاه لازم و ضروری می باشد . تمامی شرایط عمومی و اختصاصی لازم جهت ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 گفته شده است . توجه داشته باشید پذیرش از میان داوطلبان آقا واجد شرایط انجام می گیرد که این شرایط شامل موارد زیر می باشد :

 تدين به دين اسلام

 داشتن تابعيت جمهوری اسلامی ايران

 داشتن اعتقاد و التزامبه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ايران

 داشتن صلاحیت های استخدامی برابر شرایط و ضوابط گزینش وزارت اطلاعات

 داشتن سلامت جسمی و روانی توسط پزشک معتمد وزارت اطلاعات

 عدم استخدام یا تعهد به سازمان يا وزارتخانه دیگری

 حداكثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی 23 سال تمام متولدین 1376 به بعد

 حداقل معدل کل دیپلم برای داوطلبان گروه های آزمايشی علوم رياضی فیزیک و علوم تجربی 15 و برای داوطلبان گروه آزمايشی علوم انسانی و معارف اسلامی 16 می باشد .

 گذراندن خدمت سربازی ، پذيرفته شدگان دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی در وزارت اطلاعات

 برخوردای از کمک هزینه در طول دوره تحصيل

 در صورت حفظ شرايط استخدامی و تائيد صلاحيت داوطلب ، استخدام وی در وزارت اطلاعات پس از فارغ التحصیلی 

 داشتن خوابگاه برای داوطلبان مجرد غیر بومی واجد شرایط

 شبانه روزی و تمام وقت بودن تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی

 الزام دانشجويان در طول مدت تحصيل به فراگيری یکی از زبان های زنده دنيا و امور فوق برنامه

 پرداخت خسارت ناشی از گزینش و تحصیل درصورت انصراف از تحصیل

 ارائه دانشنامه مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصيلان این دانشگاه پس از انجام تعهدات





متقاضيان دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت وزارت اطلاعات به نشانی vaja.ir مراجعه نمایند .

بیشتر بخوانید: شرایط استخدام در وزارت اطلاعات









مراحل پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1400
ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org انجام می گیرد . لیست رشته های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی به همراه شرایط پذیرش این دانشگاه ، در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری قرار می گیرد ، بنابراین مطالعه آن به داوطلبان توصیه می گردد .

علاقمندان به این رشته ها ، پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و اطلاع از جزئیات پذیرش این دانشگاه در صورت تمایل به ادامه تحصیل در یکی از رشته های مذکور ، ابتدا باید اقدام به تهیه کارت اعتباری مورد نیاز خود کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و اعلام علاقمندی به ادامه تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ( بند 42 فرم ثبت نام ) ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری اقدام کرده و در نهایت شماره پرونده و کد رهگیری خود را دریافت نمایند .

داوطلبان علاقمند به هریک از این رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی دانشگاه امام باقر ، پس از شرکت در کنکور 1400 باید منتظر اعلام نتایج اولیه این آزمون باشند تا با انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری از وضعیت خود مطلع شوند . تنها داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه شده اند می توانند کد رشته های ارائه شده از این دانشگاه را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 استخراج کرده و به ترتیب اولویت هایشان در فرم اینترنتی انتخاب رشته وارد نمایند .

به دلیل حساسیت بالای رشته های ارائه شده در این دانشگاه ، مشخصات و اطلاعات مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان جهت گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی ، کاملا محرمانه نزد سازمان سنجش محفوظ بوده و در زمان مناسب اختیار دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی قرار خواهد گرفت . این دسته از داوطلبان برای شرکت در مراحل مصاحبه و سنجش سلامت جسمی و روانی خود باید منتظر تماس تلفنی از طرف دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی باشند تا اطلاعات لازم در خصوص گزينش و پذيرش نهايی به صورت محرمانه به خودشان اعلام می شود .

سایر مراحل پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی شامل آزمون تست هوش و شخصیت‌شناسی ، معاینات پزشکی ( جهت سنجش سلامت جسمی و روانی ) ، استعلام محلی ( جهت اطلاع از صلاحیت متقاضی و خانواده وی در این رشته ها ) ،  مصاحبه عقیدتی ( شامل مسائل فرهنگی ، عقیدتی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی کشور ) ، مصاحبه فردی شخصیتی (شامل مسائل فردی و خانوادگی داوطلب ) می باشد .

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی







کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی می باشند . شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از تجربیات این کارشناسان در خصوص ورود به این دانشگاه استفاده کنید .



 اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که شرایط ورود به دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و استخدام در وزارت اطلاعات را ندارند اما هم چنان علاقمند به استخدام در یکی ارگان های امنیتی می باشند ، می توانید شانس خود جهت استخدام نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران امتحان کنید .

در ادامه بخوانید: استخدام نیروی انتظامی



سوالات متداول


1-  کدام دسته از داوطلبان اجازه شرکت در آزمون دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی را دارند ؟
 همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، تمامی داوطلبانی که شرایط عمومی و اختصاصی گفته شده را داشته و زمان ثبت نام اعلام علاقمندی به این دانشگاه را علامت زده اند می توانند در این آزمون شرکت نمایند .




2-  ثبت دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی به چه نحوی انجام می شود ؟
 این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است .




3-  ثبت نام دانشگاه امام باقر چه زمانی انجام می شود ؟
 ثبت نام این دانشگاه همزمان با کنکور سراسری در بهمن ماه انجام می گیرد که زمان دقیق آن در متن مقاله گفته شده است .

منبع : ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/L35w
نظرتان را بنویسید