زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور مقدمات لازم را صورت داده و با اعلام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام این آزمون حدودا اواخر مهر ماه بوده و به صورت اینترنتی در سایت sanjesh.org انجام می شود .




دانشگاه پیام نور با برگزاری آزمون مجزایی تحت عنوان کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع فوق لیسانس نموده و فرصت دوباره ای در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که به دلیل عدم کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 به دنبال راهی برای ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی می باشند . علاقه مندان به شرکت در این آزمون می بایست در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را پشت سر گذارند .

طبق روال سالیان گذشته بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 از طریق اخبار و اطلاعیه های سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان رسیده و امکان تکمیل فرم اینترنتی را برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فراهم می کند . ما نیز به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 به نگارش این مقاله پرداخته و به محض اطلاع از هر گونه تغییر احتمالی مطالب ذکر شده را بروزرسانی می کنیم .


زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
بر اساس تجربیات سالیان گذشته و با توجه به آغاز کلاس های دوره فراگیر کارشناسی ارشد از نیمسال دوم 99 - 1400 ، پیش بینی می کنیم زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه باشد .  در این فرایند که معمولا به مدت یک هفته تا 10 روز ادامه می یابد متقاضیان می بایست پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 را دانلود نموده و با مطالعه دقیق شرایط ، ضوابط و قوانین مندرج در آن مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را سپری کنند .

با توجه به کوتاه بودن زمان ثبت نام این آزمون ، گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که از این مرحله جا مانده و موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نشده اند . سازمان سنجش با تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 موجبات مساعدت این دسته از متقاضیان را فراهم کرده و فرصت مجددی در اختیار آن ها قرار می دهد .



 به محض اعلام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 مقاله بروزرسانی خواهد شد .



مشاوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
لازم به ذکر است داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به عنوان دانش پذیر تلقی شده و می بایست با برنامه ریزی و مطالعه منابع کنکور ارشد فراگیر پیام نور خود را برای حضور در این آزمون آماده نمایند . 

با توجه به این که سوالات امتحانی آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از دروس ترم 1 مقطع کارشناسی ارشد طراحی می شود داوطلبان بسیاری را به خود جلب می کند . اگر شما نیز جزو این داوطلبان هستید می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از اخبار و اطلاعیه های مربوطه مطلع شوید . 

 


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماه پاسخگویی به سوالات داوطلبان بوده و اطلاعات ثبت نامی واجدین شرایط را در سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 وارد می کنند . راه ارتباطی شما با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد . 

سوالات متداول

1- ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور حدودا چه زمانی انجام می شود ؟
داوطلبان این آزمون حدودا اواخر مهر ماه می توانند به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازند که زمان دقیق این فرایند در متن مقاله بروزرسانی خواهد شد .

2- آیا امکان تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور وجود دارد ؟  
مطابق متن مقاله سازمان سنجش مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را معمولا چند روزی تمدید کرده و به اطلاع داوطلبان می رساند .



3- داوطلبان آزمون ارشد فراگیر پیام نور باید چه منابعی را مطالعه نمایند ؟
مطابق متن مقاله منابع این آزمون همان دروس ترم اول مقطع کارشناسی ارشد رشته انتخابی داوطلب می باشد .

منبع : زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Lvo
نظرتان را بنویسید