چطور در بیزگو لوگو طراحی کنیم؟

چطور در بیزگو لوگو طراحی کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

اگر به لوگو نیاز دارید، چندین گزینه در دسترس شماست. می توانید با یک آژانس، یک طراح گرافیک آزاد کار کنید یا خودتان آن را ایجاد کنید. چندین لوگوساز آنلاین وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا پایه و اساس تصویر برند خود را ایجاد کنید. امروز می خواهیم ببینیم که چگونه می توانید یک لوگو با بیزگو ایجاد کنید! برای ساخت لوگو آنلاین  با bizgo.ir این مراحل را به ترتیب طی کنید.

قبل از اینکه لوگوی خود را بسازید

اگر می خواهید شانس خود را برای موفقیت لوگوی خود افزایش دهید، قبل از شروع بازی با سازنده لوگوی ما، باید چند مرحله را دنبال کنید. مهم است که بدانید هدف از لوگوی شما چیست و برای چه کسی است تا پیام درستی را منتقل کند.با تهیه فهرستی از ارزش ها و مزایای کسب و کار یا محصولات خود شروع کنید. چگونه از رقبای شما متمایز است؟ همچنین، برای مطالعه لوگوهای دیگر شرکت‌ها در صنعت خود وقت بگذارید تا ببینید چگونه می‌توانید چیزی منحصر به فرد، متفاوت و نماینده ایجاد کنید.

سپس، مهم است که هنگام ایجاد لوگو، مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. سلیقه و نظرات آنها مطمئناً می تواند به شما کمک کند چیزی ایجاد کنید که آنها را جذب کند. به عنوان مثال، لوگوی یک شرکت حسابداری احتمالاً با لوگوی یک شرکت مرتبط با بازی متفاوت خواهد بود.در نهایت، برای جمع آوری ایده ها و الهامات مختلف وقت بگذارید. این می تواند انواع لوگوهایی باشد که دوست دارید، پالت های رنگی، فونت ها و غیره. این اجزا می توانند شما را در فرآیند ایجاد لوگو راهنمایی کنند. در صورت لزوم، از یک تابلوی خلق و خو استفاده کنید و اجزای استفاده شده را در راهنمای برند یادداشت کنید.

چرا از بیزگو برای ایجاد لوگوی خود استفاده کنید؟

bizgo.ir یک لوگوساز بسیار آسان برای استفاده است. هر روز هزاران لوگو با استفاده از ابزار ما ایجاد می شود. در صورت نیاز به فایل‌های با وضوح بالا، ما توانایی ایجاد یک لوگوی رایگان (در فرمت PNG، 200x200 پیکسل) و داشتن طرح‌های برتر مختلف را ارائه می‌دهیم. ما همچنین مفتخریم که گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهیم که می‌تواند به شما در ایجاد پایه و اساس تصویر برندتان کمک کند. این شامل سازنده کارت ویزیت، سازنده امضای ایمیل، راهنمای برند، لوگوهای رسانه های اجتماعی و غیره است.

با بیزگو، شما از صفر شروع نمی کنید. ما بیش از 2000 الگوی لوگو را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید برای ایجاد خود از آنها استفاده کنید. سازنده لوگو ما به همین سادگی است، فقط باید یک جزء را برای ویرایش آن انتخاب کنید. می توانید رنگ ها، فونت ها و متن را تغییر دهید، شکل یا نماد اضافه کنید، موارد را کپی کنید، جابجا کنید یا حذف کنید. خواهید دید، لوگوی شما تنها در چند دقیقه آماده خواهد شد!

چگونه با بیزگو یک لوگو ایجاد کنیم 

همانطور که اشاره کردیم، ایجاد یک لوگو با بیزگو بسیار آسان است. اجازه دهید مراحل مختلف رسیدن به آنجا را توضیح دهیم.

مرحله 1: یک الگو را انتخاب کنید 

پس از انجام یک تجزیه و تحلیل کلی از محصولات و مخاطبان هدف، زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد لوگو کنید. در صورت تمایل می توانید با یک طرح خالی شروع کنید، اما یکی از بزرگترین نقاط قوت بیزگو، کمیت و کیفیت قالب های لوگوی است که می توانید استفاده کنید. ما الگوهای مختلفی برای رفع نیازهای مختلف داریم، چه بخواهید یک لوگو برای شرکت، وبلاگ، تیم ورزشی یا رستوران خود ایجاد کنید.لازم به ذکر است که قالب های لوگو در وب سایتبیزگو توسط تیم طراحان گرافیک ما ساخته شده است. قالب های لوگوی جدید هر ماه ایجاد می شود!

مرحله 2: قالب را سفارشی کنید

هنگامی که یک قالب را انتخاب کردید، وقت آن است که آن را برای ساخت لوگوی خود سفارشی کنید! لازم به ذکر است که معیارهای یک لوگوی خوب به شرح زیر است: لوگوی شما باید قابل تشخیص، انعطاف پذیر، ساده، جاودانه و متمایز باشد. بنابراین مهم است که لوگویی ایجاد کنید که نشان دهنده شرکت شما و ارزش های آن با استفاده از رنگ ها، فونت ها و عناصر بصری باشد که پیام مورد نظر را ایجاد می کند.

توصیه می کنیم قالب را به همان شکلی که هست رها نکنید. شما می توانید از چیدمان اجزا، نمادها یا رنگ ها برای ایجاد یک لوگو برای شرکت خود الهام بگیرید. در سازنده لوگو می توانید تمام اجزای مختلف قالب را ویرایش کنید. به راحتی می توانید ترکیب رنگ های مختلف را امتحان کنید، فونت را تغییر دهید یا به نمادهای مختلف موجود نگاهی بیندازید.

مرحله 3: لوگوی خود را دانلود کنید

وقتی لوگوی شما مورد پسند شماست، زمان دانلود آن فرا رسیده است. در بالای سازنده لوگو دکمه دانلود قرار دارد. پس از انتخاب این دکمه گزینه های مختلفی خواهید داشت. می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان دانلود کنید یا تصمیم به خرید فایل های با وضوح بالا بگیرید. به همین سادگی! همچنین توصیه می کنیم یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید لوگوی خود را ذخیره کنید. 

پس از ایجاد لوگو چه باید کرد؟

حالا که لوگوی خود را دارید، چه کار می کنید؟ پیشنهاد ما این است که آن را در همه جا نمایش دهید تا بتوانید تصویر برند قوی برای کسب و کار خود بسازید. با نمایش لوگوی خود در وب سایت و رسانه های اجتماعی، سپس روی کارت ویزیت، اسناد رسمی، علائم و حتی روی بسته بندی شروع کنید. همچنین می توانید اقلام تبلیغاتی مانند لباس هایی را که دارای لوگوی شما هستند سفارش دهید.

 بنابراین، با گذشت زمان، مردم لوگوی شما را با کسب و کار شما مرتبط می‌کنند.در پایان، این مراحل را دنبال کنید تا یک لوگوی عالی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. نکته مهم در اینجا این است که به یاد داشته باشید که لوگوی شما باید به خوبی نشان دهنده شما باشد. لوگوی شرکت دیگری نیست. و هنگامی که تمام اجزای برند خود را انتخاب کردید (رنگ ها، فونت ها، تغییرات)، فراموش نکنید که همه چیز را در یک راهنمای برند یادداشت کنید! موفق باشید!

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLPQ
نظرتان را بنویسید