اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعلام شد. نتايج اعلام شده پس از موافقت شورای آموزشی دانشگاه و سازمان سنجش كشور به عنوان پذيرش قطعی محسوب خواهند شد.

اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعلام شد.

بديهی است كه پس از اعلام نتايج، فرايند ورود اطلاعات پذيرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد، و با توجه به اينكه تنها يك دانشگاه امكان ورود اطلاعات پذيرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذيرش بدون آزمون دريافت كرده باشد، لازم است كه دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصيل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به ساير دانشگاه ها اعلام نمايد. ضمنا" پذيرش قطعی منوط به تائيد سازمان سنجش و دبيرخانه گزينش دانشجو می باشد.

 

نتایج در 25 بهمن ماه 1400 اعلام شد.

 


بديهی است ثبت نام و امور مربوطه توسط تحصيلات تكميلي دانشگاه و دانشكده ها صورت می گيرد و برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام تنها می بايست به سايت تحصيلات تكميلی و دانشكده ها مراجعه گردد. موكدا" درخواست می گردد كليه امور از طريق سايت دانشگاه پيگيری شده و از تماس غير ضروری با واحدهای مختلف خودداری گردد.

 

ضمنا چنانچه ظرفيتی باز شود، با نفرات رزرو تماس گرفته خواهد شد. بنابراين كافی است به تماس ها پاسخ دهيد. بديهی است كه انجام اين فرايند پس از باز شدن پرتال سازمان سنجش و اعمال انصراف ها خواهد بود. بنابراين ازتماس برای پرسش زمان تماس و هرگونه سوال اين چنينی جدا خودداری شود. كليه امور مهم از طريق سايت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DG7A
نظرتان را بنویسید