چگونه پوست را جوانسازی کنیم؟

چگونه پوست را جوانسازی کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پی آر پی چیست ؟
پی آر پی (PRP ) در واقع ماده ای می باشد که پلاکت موجود در آن 3 الی 5 برابر خونی می باشد که در بدن انسان وجود دارد ؛ ضمن اینکه دارای فاکتورهای رشد و پروتئین های فعال زیستی است که می توانند به جوانسازی پوست کمک کنند.

این روش به عنوان یکی از روش های جوانسازی پوست شناخته شده است که وقتی طی آن پلاسمای خون خود فرد به ناحیه های از پوست او که دچار آسیب شده است ، تزریق می شود می تواند میزان کلاژن سازی در پوست را تحریک کند. ضمن اینکه این روش از روش هایی با حداقل تهاجم می باشد و بیمار پس از درمان هیچ واکنش آلرژیکی نخواهد داشت ؛ به همین دلیل برای تمامی قسمت های بدن مناسب است.

بیمارانی که می خواهند بدون اقدام به عمل جراحی ، پوست خود را بهبود ببخشند و آثار چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست خود را رفع کنند ، می توانند از این روش بهره مند شوند.

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان

برای تزریق پی آر پی در اصفهان ، آن را چگونه تهیه می کنند ؟
شروع تزریق پی آر پی در اصفهان با گرفتن خون از بیمار آغاز می گردد. نمونه خون گرفته شده در دو مرحله برای جداسازی پلاسما از دیگر سلول های خون ، سانتریفیوژ می شود. از موضوعات مهم در تهیه پی آر پی ، تکنیک پزشک و همینطور تجهیزاتی است که برای اینکار استفاده می کند ؛ چراکه در صورتی که خون دارای فاکتورهای رشد بیشتری باشد در ترمیم بافت پوست نیز عملکرد بهتری خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز فیلر بینی اصفهان

پی آر پی در اصفهان چگونه باعث جوانسازی پوست می‌شود ؟
پلاکت ها در بدن به بهبود بافت های آسیب دیده کمک می کنند. پی آر پی به عنوان ماده ای که از خون خود فرد گرفته می شود ، دارای غلظت بالایی از پلاکت است. به همین دلیل آن را به مناطق هدف پوست تزریق می کنند و شرایطی را فراهم می کنند که منجر به تحریک ساخت کلاژن در پوست می شود.

زمانی که میزان کلاژن در پوست افزایش پیدا می کند ، بافت های آسیب دیده پوست بازسازی می شوند که نتیجه آن داشتن پوستی صاف و سفت می باشد. از سویی دیگر پی آر پی به رفع پین و چروک های چوستی و تیرگی ها و کدر بودن پوست نیز کمک می کند و منجر به جوانسازی پوست می شود.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت اصفهان

نکاتی درباره پی آر پی
در روش پی آر پی در اصفهان نمونه خون از خود فرد گرفته می شود و مشابه با آزمایش خون است ؛ سپس خون در دستگاه سانتریفیوژ قرار می گیرد و برای 8 الی 10 دقیقه به چرخش در می آید. تمامی مراحل پی آر پی در 10 دقیقه به پایان می رسد.

در نهایت میزان پلاسمای به دست آماده به تناسب آسیب دیدگی های پوست در ناحیه های مشخصی تزریق می شود. در پایان نیز پلاکت های فنی استخراج شده مجددا به ناحیه های مورد نظر تزریق می گردند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان – لیست 10 تایی کلینیک های زیبایی اصفهان 1401

کاربرد پی آر پی در اصفهان
پی آر پی در اصفهان دارای کاربردهای مختلفی می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رفع چین و چروک های ایجاد شده به دلیل افزایش سن در پوست صورت ، گردن و دست ها
جوانسازی زیر چشم ها و همینطور رفع تیرگی و گودی زیر چشم
رفع اسکارهای باقی مانده از آکنه ، آبله مرغان ، سوختگی و بریدگی
از بین بردن خطوط اخم و همینطور خطوط خنده در اطراف گونه ها
درمان ریزش موی سر و ابروها

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V1M9
نظرتان را بنویسید