خرید گربه بریتیش

خرید گربه بریتیش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

آشنایی با گربه بریتیش در سایت خرید گربه بریتیش میو میو

از جمله قدیمی ترین نژادهای گربه انگلستان ، نژاد گربه بریتیش است که در حقیقت ریشه رومی دارد .این نژاد در سال 1998 به صورت رسمی شناخته شد ویکی از محبوبترین نژادهای گربه برای نمایش تبدیل شد .

چنین به نظر می رسد که ارتش روم در زمان امپراتوری خود به انگلستان حمله کردند برای محافظت از منابع غذایی خود در برابر جوندگان این گربه ها را به همراه آوردند

این گربه ها کل منطقه را مستعمره کردند و تا قرن ها به صورت یک گربه معمولی در خیابان ها به سر می بردند ولی در حال حاضر به عنوان محبوبترین نژادهای گربه محسوب می شوند.

نژاد گربه برییتش مو کوتاه

گربه بریتیش موضوع بحث ماست نژاد گربه بریتیش دارای موهای کوتاه به همراه قفسه سینه پهن وماهیچه ای &فک و صورتی خوش فرم و همچنین پاها وپنجه ها ی قوی است که باعث منحصر به فرد و خاص شدن این نژاد شده است.
نکته جالب توجه این است که بیشتر از گربه های بریتیش مو کوتاه به منظور دور کردن جوندگان از انبار استفاده می کردند.

نژاد گربه بریتیش مو کوتاه از کشور انگلیس است و برای قرنها در انگلیس پرورش داده شده و زندگی کرده است ودر بسیاری از آثار نقاشی وهنری این گربه در انگلیس به تصویر کشیده شده است .

رنگ اغلب این گربه ها خاکستری است چشمها بزرگ و گرد هستند که در نژاداصیل آبی پر رنگ یا زرد یا نارنجی و مسی بسیار درخشان و پر رنگ است .

یکی از ویژگی هایی که آنها را متمایز می کند حالت لبخند مانندی است که صورت آنها به خود گرفته است . سایز گوش ها متوسط است که در قاعده پهن می باشند .گربه بریتیش سر گرد و بزرگ دارد وپاهای قطور و پنجه های گرد و دم نوک گردی هم دارد.

لینک مرجع https://meowmeow.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9nnD
نظرتان را بنویسید