تکلیف کنکور ارشد 99 مشخص شد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در طی جلسه ای که در باره برگزاری کنکور ارشد با وزیر بهداشت برگزار شد ، مشخص گردید کنکور کارشناسی ارشد 99 در همان موعد مقرر خود همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد .
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد : کنکور ارشد با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می‌ شود .

به گزارش ایسنا ؛ عصر امروز جلسه ای برای بررسی نحوه برگزاری کنکور ارشد با حضور وزرای بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و علوم، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس در محل ستاد وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد .

براساس این جلسه و طبق اعلام دکتر نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مقرر شد علاوه بر عدم تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ، هر حوزه تنها 20 درصد از ظرفیت پذیرای داوطلبین باشد .

دکتر نمکی تصریح کرد : در جلسه امروز همچنین مقرر شد که با توانمندی و قدرت ، کنکور کارشناسی ارشد 99 در همان تاریخ مقرر یعنی در اواسط مرداد برگزار شود که هم داوطلبان و خانواده های آنها از اضطراب بیرون بیایند و هم اینکه تکلیف برگزار کنندگان کنکور روشن و مشخص شود .

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد : مقرر شد جلسات کمیته مشترک بین وزارتخانه های علوم و بهداشت و نمایندگان مجلس ، مستمر و روزانه باشد و امور را پایش کنیم و تا آخرین لحظه در برگزاری کنکور ارشد باشکوه و با کمترین عارضه همه به همدیگر کمک کنیم .


منبع : تکلیف کنکور ارشد 99 مشخص شد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9KGB
نظرتان را بنویسید