دانلود برنامه شاد برای ایفون

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
وزارت آموزش و پرورش برای آن که بتواند در تعطیلی مدارس همچنان آموزش دانش آموزان را ادامه بدهد از برنامه شاد مدارس استفاده کرده است . این نرم افزار در نسخه های اندروید و تحت وب ارائه شده است و به زودی لینک دانلود برنامه شاد برای ایفون نیز منتشر خواهد شد .


با گسترش تکنولوژی یکی مسائلی که همیشه مطرح بوده استفاده از امکانات جدید برای آموزش دانش آموزان و دانشجویان و به طور کلی برای همه کلاس های آموزشی بوده است ، به طوری که آموزش از راه دور در دانشگاه ها باعث شده است که دوره ای با نام مجازی حتی در دانشگاه های دولتی برگزار شود . 
در مدارس به دلیل عدم وجود امکانات کافی در همه نقاط کشور تا الان امکان آموزش از راه دور به صورت رسمی نبوده است . هر چند در بعضی از مدارس معلمان و دانش آموزان گروه هایی را در شبکه های مجازی مختلف تشکیل داده و با استفاده از آن مطالب درسی را دریافت می کردند . 
با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل گسترش بیماری کرونا در سطح کشور وزارت آموزش و پرورش بر آن شد تا با ارائه برنامه شاد مدارس ، آموزش های مجازی را به صورت رسمی و در محیطی ایمن انجام دهد .

وزارت آموزش و پرورش اپلیکیشن شاد را در نسخه های اندروید ، وب و نسخه ایفون ( IOS ) ارائه داده است اما یکی از مشکلاتی که اغلب دانش آموزان و والدین آن ها مشکل نصب و فعال سازی نرم افزار شاد برای ایفون می باشد . به همین منظور در ادامه مقاله با ارائه لینک دانلود اپلیکیشن شاد برای گوشی های آیفون به تشریح نحوه عضویت در این نرم افزار می پردازیم . 


زمان انتشار برنامه شاد برای ایفون
با توجه به اینکه یکی از محبوب ترین تلفن های همراه مورد استفاده ، گوشی های ایفون می باشند به همین دلیل هر شرکت و یا سازمان ارائه دهنده نرم افزار و یا اپلیکیشین علاوه بر ارایه نسخه اندرویدی برای احترام به سلیقه کاربران نسخه آیفون اپلیکشین خود را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد .

وزارت آموزش و پرورش هم با توجه به این موضوع که جمع کثیری از کاربران برنامه شاد از گوشی های ایفون استفاده می کنند به دنبال ارائه نسخه IOS نرم افزار شاد می باشد . هر چند طبق اعلام قبلی این وزارت خانه مبنی بر انتشار نرم افزار شاد برای ایفون در روز دوشنبه مورخ 25 فروردین ماه ، با این حال هنوز نسخه آیفون این نرم افزار ارائه نشده است .

با توجه به اطلاعیه رسمی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر شروع رسمی کلاس های آنلاین مدارس از اول اردیبهشت ماه در پیام رسان شاد ، پیش بینی می شود که برنامه شاد برای ایفون تا پایان فروردین ماه ارائه شود . 

همانطوری که اشاره شد برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش برای استفاده به عنوان پیام رسان دانش آموزان و معمان ارائه شده است . مثل هر پیام رسان با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران از گوشی های آیفون استفاده می کنند این اپلیکشین هم در نسخه IOS نیز ارائه خواهد شد . در صورت انتشار این نسخه از نرم افزار شاد لینک دانلود آن در ادامه قرار داده خواهد شد . 



به محض انتشار نرم افزار شاد برای ایفون لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده خواهد شد .



با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش هنوز نرم افزار شاد برای ایفون را طراحی و ارائه نکرده است به دانش آموزان ، والدین ، مدیران ، معلمان و سایر کاربران توصیه می شود از نسخه تحت وب آن که قابل استفاده بر روی کامپیوتر های شخصی و یا مرورگر گوشی آیفون ( نرم افزار سافاری ) می باشد ، استفاده نمایند . به منظور استفاده از نرم افزار شاد تحت وب مقاله زیر را مطالعه نمایید .

راهنمای نصب و عضویت نرم افزار شاد ایفون
با توجه به اینکه محیط کاربری نرم افزار شاد برای ایفون همانند محیط این نرم افزار در سایر گوشی ها می باشد نحوه عضویت و فعال سازی این نرم افزار شبیه به هم می باشد . به همین منظور در ادامه نحوه عضویت در این پیام رسان ارائه شده است .

 پس از نصب و اجرای برنامه تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود :




 
این صفحه به معرفی نرم افزار شاد می پردازد . با فشردن دکمه ورود به برنامه وارد صفحه دوم می شوید که باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید :





دقت شود که شماره تلفن همراه دانش آموز ، مدیر مدرسه و یا معلم همان شماره تلفنی باشد که در سامانه سناد و یا همگام مدارس ثبت شده است .  پس از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی دکمه "ورود" وارد صفحه بعدی می شوید 





از طرف نرم افزار شاد کدی جهت احراز هویت برایتان پیامک می شود که بعد از وارد نمودن کد و کلیک بر روی دکمه "ورود" وارد صفحه ای می شوید که می توانید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و برای خود عکس پروفایل انتخاب نمایید .





 نحوه انتخاب کردن عکس پروفایل به این صورت است که باید روی دوربین کلیک کرده تا بتوانید عکس خود را با دوربین گوشی بیاندازید و یا از پوشه دوربین انتخاب نمایید .





با تکمیل مراحل بالا وارد صفحه زیر می شوید که در آن می توانید با انتخاب گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز نقش خود را انتخاب نمایید .





با انتخاب نقش خود دانش آموزان می توانند وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خود شوند .








در صورتی که در مورد نحوه دانلود و نصب نرم افزار شاد برای ایفون سوال داشتید می توانید از کارشناسای سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرامی مدارس هیوا و همچنین صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد .



سوالات متداول

1- زمان انتشار نسخه ایفون برنامه شاد چه زمانی است ؟
هنوز نسخه نهایی این برنامه برای آیفون ارائه نشده که پیش می شود تا آخر فروردین ماه ارائه شود . در صورت انتشار لینک دانلود آن در این مقاله قرار داده خواهد شد .

2- آیا می توان به غیر از نسخه IOS از برنامه شاد در گوشی های ایفون استفاده کرد ؟
بله فعلا نسخه وب برنامه شاد برای استفاده کاربران ارائه شده که در متن مقاله لینک دسترسی به این نسخه قرار داده شده است .

3- نرم افزار شاد به چه صورت در گوشی آیفون نصب می شود ؟
با توجه به اینکه محیط کاربری این نرم افزار برای ایفون با سایر گوشی ها یکسان می باشد نحوه فعال سازی آن ها شبیه به هم می باشد که راهنمای کامل آن در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : دانلود برنامه شاد برای ایفون
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o48L
نظرتان را بنویسید