نسخه تحت وب نرم افزار شاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
برنامه شاد علاوه بر ارایه بر روی گوشی های اندروید و آیفون برای استفاده آن دسته از کاربرانی که دسترسی به گوشی هوشمند ندارند به صورت نسخه تحت وب ارائه شده است . برای استفاده از این برنامه کافی است آدرس نسخه وب را در یکی از مرورگرهای کامپیوتر خود وارد نمایید . 

با اعلام تعطیلی مدارس به دلیل ویروس کرونا یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین آموزش و پرورش ادامه آموزش دانش آموزان بود . مخصوصا که در سال تحصیلی 98 – 99 تعطیلی مدارس به دلیل شرایط آب و هوایی بیشتر شده و دانش آموزان از سرفصل های کتاب های درسی خود جا مانده بودند . 
مسئولین آموزش و پرورش برای جبران این تاخیر در روند آموزش ابتدا با همکاری سازمان صدا و سیما به ارائه برنامه های درسی به صورت روزانه و در همه مقاطع در شبکه های آموزش و چهار سیما نمودند ، اما به دلیل زیاد بودن کتاب های درسی عملا امکان آموزش برای دانش آموزان همه مقاطع فراهم نبود . 
معلمان برای جبران این تاخیر در روند درس های دانش آموزان ، به آموزش از طریق شبکه های اجتماعی روی آوردند . به دلیل استقبال دانش آموزان از این روش آموزش ، وزارت آموزش و پرورش به فکر ساخت و طراحی نرم افزاری با عنوان برنامه شاد نمود . این پیام رسان برای استفاده کاربران در سه نسخه اندروید ، آیفون و تحت وب ارائه شده است . به دلیل عدم آشنایی کاربران با نسخه تحت وب در ادامه راهنمای استفاده از نسخه وب اپلیکشن شاد ارائه شده است . 


لینک ورود به نسخه وب برنامه شاد
همانطوری که اشاره برنامه شاد علاوه بر نسخه های اندروید و IOS در نسخه وب نیز برای استفاده کاربرانی که به گوشی های هوشمند دسترسی ندارند ایجاد شده است . کاربران دقت نمایند که محیط کاربری و نحوه استفاده از برنامه شاد در اپلیکیشن های موبایلی و نسخه وب تقریبا شبیه به هم می باشد . در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد نسخه وب برنامه شاد شوید . 



برای ورود به نسخه وب برنامه شاد کلیک کنید .



با توجه به اینکه علاوه بر نسخه وب ، برنامه شاد برای گوشی های آیفون نیز ارایه شده می توانید در صورتی که گوشی آیفون دارید از لینک زیر برای دانلود و نصب اپلیکیشن شاد برای ایفون استفاده نمایید .

راهنمای ورود به نسخه وب برنامه شاد
نحوه استفاده از نسخه وب برنامه شاد شبیه به نسخه های اپلیکیشن موبایلی می باشد با این حال برای رفاه حال کاربران نحوه ورود به نسخه وب این برنامه ارائه شده است . 
ابتدا بر روی لینکی که در بالا قرار داده شده بود کلیک و وارد صفحه زیر شوید . 





در این مرحله ضمن خوش آمد گویی از طرف سامانه شاد شماره همراه شما دریافت می شود . دقت شود که در این مرحله باید شماره تماسی وارد شود که در سامانه شناد دانش آموزی ثبت شده است . با ثبت شماره تماس وارد صفحه زیر می شوید .




در این صفحه باید کدی که از طرف سامانه شاد برای شما به صورت پیامک ارسال شده است را ثبت نموده و وارد صفحه اصلی برنامه شاد تحت وب شوید . 




در این قسمت می توانید از طریق ابزار هایی که در سمت راست صفحه قرار داده شده به احراز هویت خود پرداخته و سپس وارد کانال ها و گروه های درسی خود شوید . 

همانطوری که اشاره شد نسخه تحت وب برنامه شاد برای استفاده در کامپیوتر ها و لپ تاپ های شخصی می باشد . این برنامه برای گوشی های اندرویدی نیز ارائه شده است . در صورتی که دارای گوشی هوشمند می باشد می توانید با مطالعه مقاله زیر با نحوه نصب اپلیکیشن شاد در گوشی های اندرویدی آشنا شوید .

در صورتی که در مورد نحوه استفاده از نسخه تحت وب برنامه شاد سوال داشتید می توانید از کارشناسای سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرامی مدارس هیوا و همچنین صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد .




سوالات متداول

1- نسخه تحت وب برنامه شاد چه زمانی ارائه می شود ؟
این نسخه از 25 فروردین توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار دارد .

2- برای ورود به نسخه وب اپلیکیشن شاد حتما باید از کامپیوتر استفاده شود ؟
خیر همانطوری که در متن مقاله اشاره شده می توانید با نرم افزار های مرورگر گوشی همراه و یا تب لب خود نیز وارد این برنامه شوید .

3- نحوه ورود به نسخه تحت وب نرم افزار شاد به چه صورت می باشد ؟
برای ورود به این برنامه باید شماره همراه ثبت شده در سامانه سناد وارد شود که راهنمای کامل آن در متن مقاله قرار داده شده است .

منبع : نسخه تحت وب نرم افزار شاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n47p
نظرتان را بنویسید