زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم خرداد 99 هر سال دو الی 4 هفته پس از پایان برگزاری آخرین امتحان نهایی می باشد و دانش آموزان می توانند برای اطلاع از نتایج امتحانات نهایی 99 ، در تاریخ مشخص به مدرسه خود مراجعه نمایند .




نتایج امتحانات نهایی برای دانش آموزان پایه دوازدهم  اهمیت بسیار بالایی دارد ، زیرا نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم معدل دیپلم را تشکیل می دهد و این معدل تاثیر مثبت در نتایج کنکور خواهد داشت ، از این رو دانش آموزان پایه دوازدهم همه رشته ها پس از پایان امتحانات بی صبرانه در انتظار اعلام نتیجه امتحانات نهایی می باشند .

زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی معمولا حدود 2 هفته پس از آخرین آزمون نهایی در آن سال است که در مورد امتحانات نهایی سال 99 آخرین امتحان در تاریخ 16 تیر ماه برگزار خواهد شد . در ادامه این مقاله به زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 پرداخته ایم .



زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99
همان طور که پیش تر به آن اشاره شد ، نتایج امتحانات نهایی تقریبا دو هفته پس از پایان برگزاری امتحانات اعلام می شود و در این فاصله ثبت نمرات در سناد توسط آموزگاران صورت می گیرد . در سال تحصیلی 98 - 99 ، به دلیل گسترش ویروس کرونا در کشورمان ، امتحانات نهایی خرداد ماه دوازدهمی ها نیز به تعویق افتاد و از تاریخ 17 خرداد ماه آغاز شد .

از آن جایی که زمان برگزاری امتحانات نهایی امسال به تعویق افتاده است ، تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 نیز کمی با تعویق نسبت به سال گذشته می باشد که در ادامه می توانید زمان دقیق آن را مشاهده نمایید .





به محض اعلام زمان دقیق انتشار نتایج امتحان نهایی 99 ، در این قسمت اطلاع رسانی لازم انجام خواهد گرفت .



دانش آموزان پایه دوازدهم می بایست برای دریافت نمرات خود به صورت حضوری به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایند . البته با توجه به شیوع ویروس کرونا ، احتمال دریافت کارنامه از سایت همگام نیز وجود دارد . پس از دریافت نتیجه و مشاهده کارنامه نهایی ، این احتمال وجود دارد که برخی از دانش آموزان پایه دوازدهم نسبت به نتایج امتحانات اعتراض داشته باشند که در مقاله زیر نحوه اعتراض به نتایج امتحان نهایی پایه دوازدهم شرح داده شده است .



بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج امتحانات نهایی (نوشته نشده)











توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه مدارس هیوا را در اینستاگرام دنبال نمایید . هم چنین اگر در مورد تاریخ اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم هر گونه سوالی دارید ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .












سوالات متداول


1-  نتایج امتحانات نهایی خرداد چه زمانی اعلام می شود ؟
 زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی معمولا دو الی چهار هفته پس از پایان برگزاری امتحانات می باشد که در این مقاله زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 آمده است .




2-  چگونه می توان نتایج امتحانات نهایی خرداد را مشاهده نمود ؟
 همان طور که در این مقاله گفته شد ،دانش آموزان دوازدهمی می بایست برای دریافت نتایج امتحانات نهایی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایند اما ممکن است دریافت کارنامه از سامانه همگام نیز انجام شود .




3- ایا امکان اعتراض به نتایج امتحانات نهایی وجود دارد ؟
اعتراض به نتایج امتحانات نهایی خرداد برای دانش آموزان وجود دارد که اطلاعات تکمیلی آن در این مقاله آمده است .

منبع : زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VRmz
نظرتان را بنویسید