ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
بانکداری اینترنتی بانک ایران زمین خدمات بسیار زیادی را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان این بانک قرار داده است که می توان خدمات چک های صیادی را نام برد. جهت ثبت چک صیادی افراد می توانند به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین و همچنین از برنامه چک صیاد بانک ایران زمین مراجعه و اقدام به استفاده از خدمات چک صیادی که این بانک ارائه داده است استفاده کنند.





بانک ایران زمین در دسته بانک های غیر دولتی جای گرفته است و طبق فعالیتی که داشته است توانسته است خدمات الکترونیکی فراوانی را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله خدمات بانکداری اینترنتی که این بانک ارائه کرده است می توان خدمات چک های صیادی به صورت غیر حضوری و آنلاین را نام برد.

مشتریان بانک ایران زمین می توانند جهت ثبت چک های صیادی خود به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین که در بانکداری اینترنتی این بانک جای گرفته است مراجعه کرده و از این خدمات استفاده نمایند. در ادامه در رابطه با ورود به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین، نحوه ثبت چک در این سامانه، دانلود برنامه صیاد بانک ایران زمین و همچنین ثبت چک در این برنامه آورده شده است.




ورود به سامانه صیاد بانک ایران زمین
سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین از سوی بانکداری اینترنتی بانک ایران زمین برای خدمات رسانی به صورت اغیر حضوری برای چک های صیادی به مشتریان حقیقی و حقوقی خود راه اندازی شده است. مشتریان بانک ایران زمین نیز برای استفاده از خدمات چک های صیادی به صورت اینترنتی می توانند وارد این سامانه شوند که در ادامه مراحل ورود به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.



مشتریان بانک ایران زمین می بایست جهت ورود به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین وارد مرورگر اینترنتی خود شده و در قسمت جستجو آدرس اینترنتی modern.izbank.ir و یا عبارت اینترنت بانک ایران زمین را وارد نمایند.







پس از انتخاب لینک ورود به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین برای افراد صفحه اصلی سایت جهت استفاده از خدمات چک صیادی در سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین نمایش داده خواهد شد.







برای ورود مستقیم به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین کلیک نمایید.





حتما بخوانید: سامانه صیاد







راهنمای ثبت چک در سامانه صیاد بانک ایران زمین
اشخاصی که قصد ثبت چک های صیادی و یا استفاده از دیگر امکانات چک صیادی را به صورت غیر حضوری و از طریق بانک ایران زمین دارند، می توانند به سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین مراجعه و از این خدماتی که این بانک برای چک های صیاد ارائه نموده است استفاده نمایند. در ادامه راهنمایی کامل برای ثبت چک های صیادی در سایت modern.izbank.ir به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.



کاربران در سامانه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین می بایست اطلاعات حساب کاربری خود که شامل نام کاربری، رمز عبور و رمز ایستا می باشد را وارد و کد امنیتی را وارد نموده سپس دکمه بنفش رنگ ورود را انتخاب نمایند.







پس از ورود به این سامانه می بایست گزینه مدیریت چک را از منوی سمت راست صفحه انتخاب نمایند.







در این قسمت می بایست برای ثبت چک صیادی از بین گزینه های موجود گزینه ثبت چک صیاد را انتخاب نمایند.







در این قسمت می بایست شناسه صیاد چک را به طور صحیح وارد نموده و سپس دکمه بنفش رنگ ادامه را انتخاب نمایند.







در این مرحله اطلاعاتی از کاربر خواسته شده است که در تصویر زیر نیز آمده است رابطور صحیح وارد نموده و سپس دکمه بنفش رنگه ادامه را انتخاب نمایند.







در این مرحله که مرحله نهایی می باشد اطلاعات را مجددا بررسی نموده دکمه بنفش رنگ ثبت را می بایست انتخاب نمایند.







کاربران با طی نمودن این مراحل به راحتی چک صیادی خود را ثبت می کنند و همچنین می توانند از خدمات دیگر مانند استعلام چک صیاد نیز بهره مند گردند.



بیشتر بخوانید: نحوه ثبت چک در سامانه صیاد


دانلود و نصب برنامه ثبت چک صیادی بانک ایران زمین
مشتریان بانک ایران زمین برای دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک ایران زمین برای اندروید و ورود با گوشی موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن چک صیاد بانک ایران زمین برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه چک صیاد بانک ایران زمین برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.



برنامه چک صیاد بانک ایران زمین
نویسنده: سایت دینا 
حجم: 43.2 مگابایت
منبع: سایت همراه بانک ایران زمین
دانلود فایل


افراد جهت دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک ایران زمین برای IOS و ورود با گوشی آیفون به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن چک صیاد بانک ایران زمین برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه چک صیاد بانک ایران زمین برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی موبایل آیفون خود نصب نمایند.



برای دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک ایران زمین برای گوشی های آیفون کلیک نمایید.



بیشتر بخوانید: سامانه پیچک
راهنمای ثبت چک در برنامه صیاد بانک ایران زمین
مشتریان بانک ایران زمین برای ثبت چک های صیادی از طریق گوشی های موبایل خود می توانند از برنامه چک صیاد بانک ایران زمین که در نسخه های اندروید و IOS ارائه شده است استفاده نمایند. در ادامه برای ورود به برنامه چک صیاد بانک ایران زمین جهت ثبت چک های صیادی به صورت اینترنتی در موبایل  راهنمایی لازم آورده شده است. افراد نیز می توانند از برنامه ثبت چک صیادی سامانه صیاد برای ثبت چک های صیادی استفاده نمایند.



افراد پس از دانلود و نصب برنامه چک صیاد بانک ایران زمین با صفحه زیر روبرو خواهند شد که می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس دکمه بنفش رنگ ورود را انتخاب نمایند.







کاربران پس از ورود به برنامه چک صیاد بانک ایران زمین همانطور که در تصویر مشاهده می نمایند می بایست برای استفاده از خدمات چک های صیادی گزینه خدمات چک را انتخاب نمایند.







پس از انتخاب این گزینه کاربران می توانند برای ثبت چک های صیادی از طریق این اپلیکیشن اقدام نمایند.



در ادامه بخوانید: انتقال چک در سامانه صیاد و پیچک


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک ایران زمین ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک ایران زمین آن پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین تنها مختص به افراد حقیقی می باشد؟
ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین خیر مختص به تمامی مشتریان بانک ایران زمین می باشد که در متن مقاله بیان شده است.


2- جهت ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین چطور می توان اقدام نمود؟
جهت ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین می توان به صورت اینترنتی اقدام کرد که مراحل آن در متن مقاله آمده است.


3- ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین هزینه دارد؟
خیر، ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین شامل هزینه نمی شود که در متن مقاله مراحل آن آورده شده است.

منبع : ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک ایران زمین
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lBZj
نظرتان را بنویسید