دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری 2024

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری 2024
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

شرکت کنندگانی که زمان ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۴ به شماره پاسپورت خود دسترسی ندارند، می‌توانند با استفاده از کد ملی خود به آسانی شماره پاسپورت شان را دریافت نمایند. دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری با استفاده از کد دستوری ussd و تلفن اداره گذرنامه امکان پذیر می باشد.

 

 

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا یکی از اقداماتی است که به شما کمک می‌ کند تا اقامت دائم این کشور مدرن و پرقدرت را به آسانی دریافت نمایید. برای ثبت نام در این قرعه کشی باید یک سری مدارک مهم نظیر فرم اطلاعات شخصی و همچنین اطلاعات تحصیلی را به طور کامل تکمیل کرده و به همراه یک قطع عکس متناسب با استانداردهای تعیین شده ارائه دهید.

از جمله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری آمریکا شماره پاسپورت است. امکان دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری برای شرکت کنندگانی که شماره پاسپورت خود را نمی دانند، وجود دارد. دریافت شماره گذرنامه برای ثبت نام لاتاری امریکا با کد ملی 2024 از طرق مختلفی امکان پذیر است که در این مقاله به بررسی این راه ها پرداختیم.

 

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری 2024

لاتاری آمریکا یکی از قرعه کشی‌های بزرگی است که هر سال در جهان برگزار می شود. تعداد بسیار زیادی از افراد از اکثر کشورهای جهان در این قرعه کشی شرکت کرده و شانس خود را برای اخذ اقامت دائم کشور آمریکای امتحان می کنند. افرادی که در این قرعه کشی برنده شوند، گرین کارت کشور آمریکا را دریافت خواهند کرد و می توانند خیلی راحت اقامت دائم کشور آمریکا را به دست آورند.

 

برای ثبت نام لاتاری آمریکا ارائه‌ یکسری مدارک حاوی اطلاعات فردی و تحصیلی واجب است. از جمله اطلاعاتی که برای ثبت نام در لاتاری باید ارائه شود، شماره پاسپورت شرکت کنندگان می‌ باشد. در هنگام ثبت نام ممکن است به هر دلیلی به شماره پاسپورت خود دسترسی نداشته باشید. مثلا این که به تازگی برای دریافت پاسپورت درخواست داده باشید و هنوز پاسپورتی برای شما ارسال نشده باشد.

 

سوالی که وجود دارد این است که در چنین موقعیتی باید چکار کرد؟ شرکت کنندگانی که در زمان ثبت نام لاتاری آمریکا به شماره پاسپورت خود دسترسی ندارند و آن را حفظ نیستند، می‌ توانند با استفاده از کد ملی خود به سادگی شماره پاسپورت خود را دریافت نمایند. روش‌ های مختلفی برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری وجود دارد که شرکت کنندگان می توانند به آسانی از طریق هر کدام شماره گذرنامه‌ معتبر خود را دریافت کنند.

 

از جمله راه حل های کاربردی برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری، دریافت این شماره از طریق سامانه استفاده از کددستوری ussd می‌ باشد.

 

علاوه بر استفاده از این سامانه‌ معتبر جهت دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری، این امکان برای شرکت کنندگان در لاتاری آمریکا وجود دارد که با سامانه‌ اداره‌ گذر نامه تماس بگیرند و سپس از طریق کد ملی شماره پاسپورت خود را دریافت کنند.

 

این دو روش از اصلی ترین راه حل هایی هستند که می توانید برای دریافت آسان شماره پاسپورت خود از طریق کد ملی از آن ها استفاده کنید. روش جدید دیگری که به تازگی توسط افراد استفاده می شود دریافت کد ملی از طریق سامانه 1100300 است.

 

شما می توانید از طریق شماره گیری چند شماره از تلفن های گویا نیز برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری اقدام کنید. جهت دریافت شماره پاسپورت از این طریق باید با شماره‌ های 66939598 یا 66935058 تماس گرفته و سپس با وارد کردن کد ملی خود، شماره گذرنامه‌ خود را دریافت کنید.

 

لازم به ذکر است که اگر ثبت نام لاتاری به درستی انجام نشود و در اطلاعات وارده در طول ثبت نام هرگونه مشکلی وجود داشته باشد، ثبت نام شما مورد قبول واقع نخواهد شد و در نتیجه شانس شما برای برنده شدن در لاتاری آمریکا از بین خواهد رفت. پس بهتر است پیش از هر کاری برای آماده کردن و تکمیل اطلاعات مورد نیاز جهت شرکت در لاتاری اقدام کنید تا ثبت نام خود را سریع‌ تر و با تمرکز بیشتر انجام دهید.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری

 

 

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری با کد ussd

همانطور که گفته شد یکی از روش های کاربردی برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا، استفاده از کد دستوری ussd می‌ باشد. شما با استفاده از این کد می توانید از طریق تلفن همراه خود در سریع ترین زمان ممکن، جهت دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری اقدام کنید. برای دریافت شماره پاسپورت خود از این طریق باید در گام اول کد *110# را شماره گیری کرده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

 

پس از ورود به سامانه از طریق شماره گیری کد *110#، عدد 1 (پلیس 10+) را وارد کرده و سپس گزینه ارسال را انتخاب کنید.

 

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری 2024

 

در گام بعد برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری باید عدد 4 یعنی وضعیت مدارک را وارد و ارسال نمایید.

 

دریافت شماره گذرنامه با کد ملی از طریق کد دستوری ussd برای ثبت نام لاتاری

 

سپس باید عدد 3 را وارد کنید تا بتوانید برای مشاهده شماره پاسپورت خود، کد ملی را وارد نمایید. در صفحه‌ بعدی که از شما خواسته می‌ شود تا کد ملی خود را وارد کنید، لازم است این کد را بدون استفاده از خط تیره در کادر مربوطه وارد کنید.

 

دریافت شماره گذرنامه با کد ملی از طریق تلفن اداره گذرنامه

 

در نهایت با وارد کردن کد ملی و انتخاب گزینه‌ ارسال، شماره پاسپورت برای شما به نمایش درمی‌ آید.

 

با استفاده از این روش می توانید با سرعت بالا و در کمترین زمان شماره پاسپورت خود را مشاهده کنید. بهتر است که از هر یک از روش های معرفی شده برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری قبل از این که اقدام خاصی برای ثبت نام خود انجام دهید استفاده کنید و اطلاعات مورد نیاز خود برای ثبت نام را از قبل آماده کنید. این کار باعث می شود تا ثبت نام شما در لاتاری خیلی سریع تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: فرم ثبت نام لاتاری آمریکا

 

دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری از سامانه اداره گذرنامه

روش های موجود برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری متنوع هستند. شما علاوه بر استفاده از کد دستوری ussd برای دریافت شماره پاسپورت با استفاده از کد ملی خود، می توانید وارد سامانه اداره گذرنامه شده و خیلی سریع شماره پاسپورت خود را دریافت نمایید.

 

در واقع سامانه اداره گذرنامه یک سامانه پیامکی است که می توانید تنها با ارسال یک پیام کوتاه، به آسانی شماره پاسپورت خود را دریافت کنید. برای دریافت شماره پاسپورت با استفاده از کد ملی برای ثبت نام لاتاری از طریق سامانه اداره گذر نامه لازم است عدد 1 را به شماره‌ 1100 ارسال کنید. پس از چند ثانیه یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که با دریافت آن می توانید برای انجام مراحل بعدی دریافت شماره پاسپورت خود اقدام کنید.

 

در این مرحله نیاز است که مجددا کد 1100 را شماره گیری کرده و سپس برای بار دوم عدد 5 را به این شماره بفرستید. به این ترتیب شماره تلفن شما در سامانه اداره گذرنامه ثبت خواهد شد. در مرحله‌ بعدی یک پیام دریافت خواهید کرد که حاوی کد ملی شما می‌ باشد. با بررسی کد ملی خود و اطمینان از صحیح بودن آن، می توانید آخرین کار را برای دریافت شماره گذرنامه‌ خود انجام دهید. در این مرحله لازم است پس از اطمینان از درست بودن کد ملی خود، عدد صفر را برای این شماره بفرستید.

 

تمامی این اقدامات برای ثبت نام شما در سامانه اداره گذرنامه انجام می‌ شود و با ارسال عدد صفر، مراحل ثبت نام شما در این سامانه به پایان خواهد رسید و ثبت نام شما با موفقیت صورت می گیرد. با ثبت نام در این سامانه، می توانید خیلی راحت جهت دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری اقدام کنید. لازم به ذکر است که تمامی این اقدامات برای دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری از طریق سامانه اداره گذر نامه به شکل رایگان انجام می شود و شما می توانید بدون پرداخت هزینه‌ خاصی و در سریع ترین حالت ممکن به شماره پاسپورت خود دسترسی پیدا کنید.

 

علاوه بر این روش می توانید از طریق سامانه‌ پیامکی 1100300 نیز برای دریافت شماره پاسپورت با استفاده از کد ملی خود اقدام نمایید. البته باید بدانید که استفاده از این سامانه بر خلاف روش های دیگر مشمول هزینه خواهد بود. با این حال در صورتی که به هر دلیلی امکان استفاده از روش های ذکر شده را جهت دریافت شماره پاسپورت برای شما وجود نداشته باشد، می توانید از این روش استفاده کنید.

 

برای استفاده از این سامانه جهت دریافت شماره پاسپورت خود لازم است که عدد 1 را به شماره 1100300 بفرستید. لازم به ذکر است با این روش می توانید در هر لحظه از شبانه روز به شماره‌ پاسپورت خود دسترسی پیدا کنید. همانطور که گفته شد این روش استعلام شماره پاسپورت هزینه بر است و ارسال هر پیامک به این سامانه 100 تومان هزینه می‌ برد.

 

یکی از اصلی ترین مراحل پذیرش در لاتاری قرعه کشی آن می باشد. افرادی که قصد ثبت نام لاتاری 2024 را دارند با مطالعه مقاله زیر می توانند از زمان قرعه کشی این برگ برنده امریکا مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: زمان قرعه کشی لاتاری امریکا

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: دستور العمل ثبت نام لاتاری



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری 2024 از چه راه هایی امکان پذیر است؟

✔️ مطابق متن مقاله دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری با استفاده از ussd و تلفن اداره گذرنامه امکان پذیر می باشد.



 

2- ✔️ برای دریافت شماره پاسپورت با کد ussd چگونه باید اقدام کرد؟

✔️ افراد پس از ورودا به سامانه از طریق شماره گیری کد *110# و کلیک روی گزینه وضعیت مدرک و استعلام گذرنامه می توانند شماره پاسپورت خود را دریافت نمایند البته جزئیات استفاده از این روش در متن مقاله گفته شده است.



 

3- ✔️ برای دریافت شماره پاسپورت با کدملی از طریق کد USSD چه مقدار هزینه در نظر گرفته شده است؟

✔️ مطابق متن مقاله برای دریافت شماره پاسپورت از این طریق نیاز به پرداخت هزینه نبوده و کاملا رایگان صورت می گیرد.

منبع : دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری 2024

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2yEz
نظرتان را بنویسید