اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه سال 99 در دو نوبت اعلام می شود که در مرحله اول جواب اولیه یعنی آزمون کتبی اعلام می شود که پذیرفته شدگان این مرحله باید وارد فرآیند مصاحبه شوند . در مرحله دوم نیز جواب نهایی و اسامی پذیرفته شدگان آزمون سال جاری اعلام می شود .




آزمون وکالت قوه قضاییه که گاهی تحت عنوان آزمون مشاوران حقوقی نیز مطرح شده ، در سال 99 به منظور جذب کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شده است . متقاضیان اخذ پروانه وکالت باید با ثبت نام در آزمون سال جاری و طی کردن موفقیت آمیز مراحل گزینش ، وارد دوره کارآموزی شده و سپس پروانه فعالیت خود را دریافت کنند .

معمولا مدتی پس از برگزاری هر مرحله از گزینش داوطلبان یعنی آزمون کتبی و آزمون شفاهی ، نتیجه آن مرحله و اسامی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت و نهایی به متقاضیان آزمون اطلاع رسانی می شود . داوطلبان نیز باید طبق اطلاعیه های منتشر شده برای سایر مراحل پذیرش اقدام کنند .

با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از جواب آزمون وکالت قوه قضاییه برای انجام اقدامات بعدی ، در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه معمولا مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود . داوطلبانی که در آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه سال جاری نام نویسی و شرکت کرده اند می بایست با اطلاع از جواب مرحله اولیه در صورت پذیرش برای مصاحبه آماده شوند .



 با در نظر گرفتن سه فاکتور زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه ، رویه اعلام نتایج اولیه سال گذشته این آزمون و هم چنین اظهارات برخی از مسئولین در خصوص زمان انتشار جواب ها ، احتمالا نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 اواخر آبان ماه سال جاری اعلام خواهد شد .



   

نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 اعلام شده است .



 به محض اعلام شدن نتایج اولیه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 و یا انتشار هر گونه اطلاعیه در خصوص جواب آزمون علاوه بر بروزسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین داوطلبان می توانند با استفاده نرم افزار تخمین رتبه آزمون وکالت هیوا شانس پذیرش خود را بسنجند .

حتما بخوانید: نرم افزار تخمین رتبه آزمون وکالت





نحوه مشاهده نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 99
 سازمان سنجش و آموزش کشور که به عنوان مجری آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 وظیفه اعلام نتایج این آزمون را بر عهده داشته ، در تاریخ مشخص شده برای اعلام نتایج هر یک از مراحل این آزمون ، جواب پذیرش و اسامی پذیرفته شدگان این آزمون را به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org اعلام می کند .



 مراحل اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99 :

1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب " سایر آزمون های استخدامی " از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب گزینه " کارنامه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری - قوه قضاییه 1399 "

4 - انتخاب یکی از روش های ورود به سیستم

5 - وارد کردن اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه " ورود به سیستم "



 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99 :



1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش و آموزش کشور " و یا " sanjesh.org " در مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سازمان سنجش و آموزش کشور "







3 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی "







4 - انتخاب گزینه " کارنامه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری - قوه قضاییه 1399 "







   

سامانه اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 99



 هم چنین داوطلبان می توانند با ثبت نام در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری نیز شانس خود را برای اخذ پروانه کارآموزی وکالت اسکودا در سال جاری امتحان کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری









زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99
 پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون وکالت قوه قضاییه 99 باید در مصاحبه و آزمون شفاهی پذیرش کارآموزان وکالت این مرکز شرکت کنند . بسته به طول دوره فرآیند مصاحبه داوطلبان آزمون وکالت و پس از اتمام مهلت آزمون شفاهی مدارک و نمرات داوطلبان بررسی می شود .



 لذا نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه مدتی پس از برگزاری آزمون شفاهی اعلام می شود . با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص مصاحبه و زمان اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99 ، تاریخ دقیقی را نمی توان برای اعلام نتایج آزمون مشخص کرد اما به محض مشخص شدن زمان دقیق این مقاله بروزرسانی خواهد شد .



   

نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99 مدتی پس از اتمام مصاحبه داوطلبان اعلام خواهد شد .



 به محض اعلام شدن نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه 99 و یا انتشار هر گونه اطلاعیه در خصوص جواب آزمون علاوه بر بروزسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت







اگر پس از مطالعه جزئیات اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه 99 سوالی در خصوص زمان و نحوه انتشار جواب و اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی و یا نهایی وکالت دارید می توانید پاسخ سوالات خود را با تماس تلفنی از طریق کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید .




سوالات متداول


1- نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه در چند مرحله اعلام می شود ؟
همانطور که در ای مقاله نیز اشاره شده است ، نتایج این آزمون در دو مرحله اولیه و نهایی اعلام می شود .




2- نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه چه زمانی اعلام می شود ؟
  نتایج هر مرحله از آزمون وکالت قوه قضاییه مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




3-  به چه صورتی می توان نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه را مشاهده کرد ؟
 نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه به صورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل مشاهده نتایج در این مقاله ارائه شده است  .

منبع : اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rOl4
نظرتان را بنویسید