اعلام نتایج آزمون MHLE

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از گذشت حدودا 10 روز از برگزاری آزمون زبان انگلیسی 99 MHLE ، نتایج آن اعلام می شود و شرکت کنندگان آزمون ام اچ ال ای 99 می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و وارد کردن کدی که در زمان ثبت نام دریافت نموده بودند ، کارنامه خود را مشاهده کنند .



مرکز سنجش آموزش پزشکی که برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی MHLE 99 را بر عهده دارد ، نتایج این آزمون را در وبسایت خود اعلام کرده و داوطلبان می توانند با وارد شدن به صفحه کاربری خود در این سامانه ، کارنامه آزمون MHLE 99 را مشاهده نمایند .

در کارنامه MHLE امتیاز بخش های مختلف این آزمون یعنی ساختار و واژگان ، شنیداری و درک مطلب و همچنین امتیاز نهایی داوطلبان اطلاع رسانی می شود که حد نصاب نمره قبولی در این آزمون در سال جاری 60 می باشد .

همچنین در بالای کارنامه شرکت کنندگان آزمون MHLE 99 یک کد ویژه با نام Certification Code Validity درج شده که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند با وارد کردن این کد در سامانه تایید کارنامه آزمون ام اچ ال ای 99 ، از صحت این کارنامه مطمئن شوند . در ادامه جهت آگاهی داوطلبان زمان اعلام نتایج و نحوه دریافت کارنامه MHLE 99 اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج آزمون MHLE 99
چند روز پس از زمان برگزاری آزمون MHLE 99 مرکز سنجش پزشکی با بررسی پاسخنامه های داوطلبان و محاسبه نمرات آن ها کارنامه این آزمون را صادر کرده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد . زمان انتشار کارنامه آزمون MHLE 99 در سایت مرکز سنجش پزشکی اعلام شده و به شرح زیر می باشد :



دوره برگزاری آزمون ( ساعت 8:30 ) توزیع کارنامه (ساعت 15:00 )
57 1399/05/02 1399/05/12
58 1399/06/13 1399/06/23
59 1399/07/10 1399/07/20
60 1399/09/20 1399/09/30
61 1399/11/16 1399/11/26











نحوه دریافت کارنامه آزمون MHLE 99
همانند فرآیند ثبت نام آزمون MHLE ، انتشار کارنامه این آزمون نیز از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می گیرد و داوطلبان برای دریافت کارنامه MHLE 99 نیاز به وارد کردن کد ثبت نامی که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند ، خواهند داشت . در ادامه جهت رفاه حال داوطلبان راهنمای گام به گام دریافت کارنامه آزمون MHLE 99 ارائه شده است .



 نحوه دریافت کارنامه آزمون MHLE 99 :

1- مراجعه به سایت sanjeshp.ir و انتخاب گزینه " زبان " سپس " MHLE " از منوی سمت راست

2- انتخاب لینک Show Exam Results

3- وارد کردن کد ثبت نام ( Registration Code ) در صفحه باز شده

4- مشاهده و دریافت کارنامه



 راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج آزمون MHLE 99 :

1- به سایت sanjeshp.ir مراجعه و گزینه " زبان " و سپس " mhle " را از منو سمت راست انتخاب نمایید .







2- در صفحه بعد بر روی لینک Show Exam Results کلیک کنید .







3- مجددا گزینه Show Exam Results را انتخاب نموده و در کادر پایین صفحه کد ثبت نام خود را وارد کنید .








جهت دسترسی به صفحه اعلام نتایج آزمون MHLE 99 کلیک کنید .

*** در صورت صحیح وارد کردن کد ثبت نام ، کارنامه MHLE برای شما نمایش داده می شود .



پس از اعلام نتایج آزمون mhle 99 داوطلبانی که حداقل نمره قبولی را کسب نکرده اند می توانند در دوره بعدی این آزمون ثبت نام نمایند . لازم به ذکر است که مدرک آزمون های زبان آیلتس ، تافل و MSRT نیز از نظر دانشگاه های علوم پزشکی قابل قبول بوده و داوطلبان می توانند در این آزمون ها نیز شرکت نمایند .

تازه ترین اخبار آزمون های زبان از کانال آزمون های زبان خارجی هیوا اطلاع رسانی می شود و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که پرسش های شما را در رابطه با آزمون MHLE و سایر آزمون های زبان برطرف نمایند .

در ادامه بخوانید: صفر تا صد آزمون آیلتس ( IELTS )










سوالات متداول


1-  نتایج آزمون MHLE چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج آزمون MHLE حدودا 10 روز پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود که زمان توزیع کارنامه تمام نوبت های آن در سال جاری در متن مقاله ارائه شده است .




2-  حداقل نمره قبولی در آزمون MHLE چند است ؟
 طبق اطلاعیه های مرکز سنجش پزشکی حد نصاب نمره قبولی آزمون MHLE در سال جاری 60 می باشد که توضیحات زمان و نحوه دریافت کارنامه آن در متن مقاله ذکر شده است .




3-  چگونه می توان صحت کارنامه آزمون MHLE را تایید کرد ؟
 طبق متن مقاله در بالای کارنامه آزمون MHLE کدی وجود دارد که با وارد کردن این کد در سامانه مرکز سنجش پزشکی می توان از اعتبار کارنامه داوطلب مطلع شد .

منبع : اعلام نتایج آزمون MHLE
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m5Y9
نظرتان را بنویسید