لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل 4 گروه آموزشی صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر می شود که دو بار در سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی منتشر می شود . علاقه مندان به تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی لازم است پیش از ثبت نام ، لیست رشته های ارائه شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را به دقت بررسی نمایند .

در طی چند سال اخیر دانشگاه علمی کاربردی اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می کند و برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه دو بار در سال ( برای ورودی مهر و بهمن ) دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را منتشر می کند .

داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی با توجه به آخرین مدرک تحصیلی خود می توانند رشته های مورد علاقه خود را از میان لیست رشته ارائه شده در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با توجه به مقطع مورد تقاضا خود انتخاب نمایند . با توجه به اهمیت این موضوع رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی 99 را به تفکیک مقطع تحصیلی و گروه آموزشی ارائه داده ایم . 


معرفی گروه های آموزشی رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99
 در گروه صنعت رشته های متنوع فنی مهندسی از جمله مهندسی برق ، مهندسی عمران ، مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد ( متالوژی ) ، مهندسی کامپیوتر و ... وجود دارد و علاقه مندان به کار در زمینه مهندسی می توانند در انتخاب های خود ، رشته های زیرگروه های این گروه آموزشی را قرار دهند .



 داوطلبان علاقه مند به رشته های گروه آزمایشی تجربی می توانند فرم انتخاب رشته خود را از میان رشته های گروه کشاورزی انتخاب نمایند که رشته های گروه کشاورزی شامل كاردانی فنی منابع طبیعی - جنگلداری ، كاردانی فنی باغبانی ، فرآوری محصولات شیلاتی ، گیاهان دارویی و معطر ، مهندسی فناوری زراعت ، شبكه های آبیاری و زهكشی و ... می شود .



 در گروه آموزشی فرهنگ و هنر رشته هایی مثل كاردانی حرفه ای خوشنویسی ، كاردانی حرفه ای طراحی لباس ، كاردانی حرفه ای گردشگری ، كارشناسی حرفه ای تربیت مربی ، كارشناسی حرفه ای چاپ و ... به چشم می خورد .



 توصیه می شود علاقه مندان مباحث انسانی در این گروه انتخاب رشته نمایند . گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دارای رشته هایی اعم از كاردانی حرفه ای امور تعاون ، كاردانی حرفه ای حقوق - نگارش حقوقی ، كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی ، كارشناسی حرفه ای حسابداری - حسابداری بانكی ، كارشناسی حرفه ای امور گمركی و ... است .



مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 99
در نظر داشته باشید در هر زیر گروه عنوان رشته دیپلم ( در دفترچه مقطع کاردانی ) و کد رشته های مقطع کاردانی ( در دفترچه مقطع کارشناسی ) مجاز به انتخاب رشته درج شده است . داوطلبان هر دو مقطع در صورتی که دارای سهمیه شاغل هستند موظف به انتخاب رشته از یک گروه و یک زیر گروه می باشند . شایان ذکر لیست رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی در شهر ها و و دانشگاه های مختلف ارائه می شود که داوطلبان جهت اطلاع از کد رشته محل مورد نظر خود می بایست دفترچه ثبت نام مقطع مورد نظر خود را مطالعه نمایند .



 به محض انتشار لیست رشته های کاردانی مهر 99 در این قسمت بارگزاری خواهد شد 



 به محض انتشار لیست رشته های کارشناسی مهر 99 در این قسمت بارگزاری خواهد شد 




مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها در رابطه با فرآیند ثبت نام باشند . 



هم چنین با توجه به شهریه پرداز بودن این دانشگاه ها ، به متقاضیان این دانشگاه توصیه می شود شهریه رشته مورد نظر خود را بررسی کرده و در صورت تناسب هزینه دانشگاه با ملاک های مورد نظر ثبت نام خود را در این دانشگاه ها انجام دهند .


سوالات متداول

1- آیا اصلاحیه های منتشر شده جز لیست رشته های دانشگاه علمی کربردی است ؟
بله . در صورت ارائه رشته محل جدید جز لیست رشته های ارائه شده همان دوره است .

2- لیست دروس ارائه شده شامل چه گروه هایی است ؟
لیست دروس شامل 4 گروه صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی است .

3- چند کد رشته محل برای مقطع کارشناسی می توان انتخاب نمود ؟
هر داوطلب مجاز به انتخاب 20 کد رشته محل است .

منبع : لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rGpB
نظرتان را بنویسید