اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ویژه وزارت بهداشت و ای آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی شرکت کرده اند می توانند نتایج هر مرحله از پذیرش اعم از آزمون کتبی ، دعوت به مصاحبه و پذیرش نهایی خود را مدتی پس از شرکت در آزمون مشاهده کنند .




دستگاه های اجرایی اعم از وزارتین ، سازمان ها و ارگان های دولتی در دوره های مختلف بنا به نیاز هر ارگان اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کنند . آزمون های استخدامی به دو دسته آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی وزارت بهداشت تقسیم می شود .

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی مختص رشته های پزشکی سال 99 شرکت کرده اند پس از موفقیت در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه ، در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی پذیرش خود هستند . معمولا مدتی پس از اتمام روند پذیرش نمرات و اطلاعات داوطلبان بررسی شده و نتایج نهایی اعلام می شود . در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 را ارائه داده ایم .



زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 در چند مرحله انجام می شود که مرحله اول شامل آزمون کتبی و مرحله دوم شامل مصاحبه و بررسی مدارک داوطلبان می باشد. نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 نیز در دو مرحله اولیه و نهایی اعلام می شود.



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99



نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام می شودو داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه خود از پذیرش یا عدم پذیرش خود در این مرحله از آزمون اطلاع پیدا کنند. طبق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 اواخر اسفند ماه منتشر خواهد شد .





نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 اواخر اسفند اعلام می شود



زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99



نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مختص وزارت بهداشت معمولا مدتی پس از اتمام مصاحبه های تخصصی و بررسی مدارک از طریق سازمان سنجش اعلام می شود. لذا احتمالا همین رویه برای اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 نیز صادق است.





نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 مدتی پس از اتمام مصاحبه های تخصصی اعلام می شود



داوطلبان برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی سال 99 می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی



نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99



همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است نتایج نهایی پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مختص وزارت بهداشت سال 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود . 



1 - جست و جوی عبارت سازمان سنجش و یا sanjesh.org در مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان سازمان سنجش و آموزش کشور







3 - انتخاب گزینه آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی از منوی سمت راست سایت







4 - انتخاب گزینه اعلام نتایج اولیه یا نهایی وزارت بهداشت در آزمون استخدامی 99







5 - ورود به سامانه اعلام نتایج با استفاده از اطلاعات شحصی و آزمونی







به محض اعلام شدن نتایج لینک ورود به سامانه در این قسمت فعال می شود.



در صورتی که پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 به نتایج و یا مندرجات کارنامه خود اعتراضی دارید می توانید با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه اعتراض این ازمون مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت






زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99
آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر مرکز سنجش و آموزش پزشکی برگزار می شود . داوطلبانی که در در این آزمون نام نویسی و شرکت کرده اند ، می توانند مدتی پس از برگزاری آزمون ، مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از نتایج استخدام شدن خود مطلع شوند .



طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سنجش و آموزش پزشکی در خصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی علوم پزشکی 99 ، نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 حدودا اوایل دی ماه از سوی این مرکز اعلام خواهد شد . نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 اعلام شده است .



لینک مشاهده کارنامه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99



داوطلبان این آزمون می توانند در تاریخ مشخص شدن با ورود به سایت سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه پذیرش خود در آزمون سال جاری را مشاهده کرده و سپس برای انجام سایر مراحل استخدام و پذیرش خود اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت









در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 ، پاسخ پرسش های خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  نتایج نهایی آزمون استخدامی ویژه وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج مدتی پس از اتمام مصاحبه داوطلبان اعلام می شود که زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2-  نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت از چه طریقی اعلام می شود ؟
 همانطور که در مقاله اشاره شده نتایج این آزمون از طریق سازمان سنجش اعلام می شود .




3-  نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق چه سایتی قابل مشاهده هستند ؟
 از طریق سایت سازمان سنجش که لینک مستقیم سامانه اعلام نتایج در این مقاله نیز فعال می شود .

منبع : اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5OMB
نظرتان را بنویسید