لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

نکات مهمی که در مورد بک لینک ها نشنیده اید

در این پست مهم ترین نکات ساخت لینک خارجی را به شما می گوییم و در مورد اینکه چه زمانی می خواهیم بک لینک خارجی بسازیم و برای وب سایت خود آماده کنیم صحبت می کنیم.

همانطور که می دانید تاثیر خرید بک لینک ها در سئو سایت بسیار زیاد است و همچنان به عنوان یکی از عوامل مهم گوگل برای ارتقای رتبه سایت محسوب می شود.

پس وقتی می خواهید ساخت بک لینک انجام دهید، حتما باید نکات مهم انجام بک لینک را بدانید. زیرا با ساختن بک لینک به درآمد گوگل ضربه سختی می زنید. زیرا گوگل از طریق تبلیغات درآمد زیادی کسب می کند. حالا با این اقدام به درآمد آن شرکت ضربه می زنید.

پس حتما باید طوری رفتار کنید که او هرگز به شما شک نکند و وب سایت شما را با خرید بک لینک جریمه کند.

ابتدا اگر اطلاعاتی در مورد بک لینک ندارید و می خواهید آن ها را بهتر یاد بگیرید، به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات اولیه در مورد این مقاله لینک سازی خارجی، مقاله بک لینک چیست را مطالعه کنید.

نکات مهم در ساخت بک لینک

برای تکمیل آموزش لینک سازی خارجی خود فراموش نکنید که به صفحه خرید بک لینک سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید زیرا سعی کرده ایم بک لینک های قدرتمندی را برای شما آماده کنیم. در این قسمت می خواهیم نکات مهم بک لینک سازی را به شما بگوییم.

ایجاد بک لینک در سایت های قوی

یکی از مهم ترین نکات در ساخت لینک های خارجی، گرفتن بک لینک از وب سایت های قوی است. وب سایت های قوی در اینجا به معنی سایت هایی هستند که دارای DA یا اعتبار دامنه بالایی هستند و قوی هستند.

به عنوان مثال، ایجاد بک لینک به وب سایتی مانند ted.com یا janbalaghi.com می تواند تاثیر زیادی بر سئو سایت شما داشته باشد. بنابراین سعی کنید مراجع خود را از وب سایت های قوی دریافت کنید.

ایجاد لینک در سایت هایی با امتیاز اسپم پایین

بسیاری از افراد Spam Score را معیار خوبی برای ایجاد بک لینک نمی دانند، اما برای ما متفاوت است زیرا تجربه زیادی در ساخت بک لینک در سایت هایی با امتیاز اسپم بالا نداریم.

پس پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید لینک بیلدینگ خوبی داشته باشید حتما از وب سایت هایی که امتیاز اسپم بالای 20 درصد دارند دوری کنید و از آنها بک لینک برای وب سایت خود انجام ندهید.

لینک گرفتن از سایت های مزرعه لینک ممنوع!!

سایت های مزرعه لینک وب سایت هایی هستند که لینک های زیادی در سایت خود قرار داده اند یا دیگران لینک های زیادی را در آن وب سایت ها قرار داده اند.

بنابراین اگر در وب سایتی مشاهده کردید که تعداد لینک های خروجی آن وب سایت به بیش از 20 می رسد، لینکی را در آنجا قرار ندهید و از آن بگذرید.

اگر بخواهم دلیل را توضیح دهم باید با یک مثال به شما بگویم:

«تصور کنید در هر صفحه وب سایت یک لیوان آب وجود دارد و هر بازخوردی حکم یک تشنه را در آن صفحه دارد، وقتی تعداد تشنه ها 2 نفر باشد، آب بیشتری به آنها می رسد و آنها سیراب می شوند. اما وقتی تعداد زیاد باشد، آب به دست مردم کم می‌شود و کسی سیراب نمی‌شود».

برای لینک بیلدینگ دقیقا همین مشکل وجود دارد. وقتی در یک وب سایت می بینید که صدها بک لینک دارد، هیچ سود از دریافت بک لینک در آن کسب نکرده اید و فقط وقت خود را برای ایجاد بک لینک در آنجا تلف کرده اید.

لینک سایت های مستهجن و زشت ممنوع!!

گوگل این توانایی را دارد که مطالب را به خوبی درک کند و سایت های مستهجن را به راحتی تشخیص دهد و به شدت به آنها حساس است و نمی خواهد کاربران خود را به بیراهه بکشاند.

با دریافت لینک از این وب سایت ها، به گوگل سیگنال می دهید که سایت بد و نامناسبی هستید. زمانی که بک لینک شما از این نوع سایت ها افزایش یابد، قطعا گوگل شما را سرکوب کرده و جریمه خواهید شد.

در ایجاد بک لینک طبیعی باشید

وقتی لینک بیلدینگ خارجی را شروع می کنید، قطعا باید طبیعی عمل کنید. زیرا گوگل الگوریتم پاندا را مخصوص این مشکل ایجاد کرده است و وب سایت هایی که بک لینک مصنوعی ایجاد می کنند و سئو کلاه سیاه انجام می دهند را شناسایی و جریمه می کند.

بنابراین شما باید روند ساخت بک لینک خود را طبیعی جلوه دهید.

بک لینک ها باید دائمی باشند و از ایجاد لینک های موقت خودداری کنند

یکی از نکاتی که به گوگل یا الگوریتم پاندا اطلاع می دهد که شما در حال ایجاد لینک هستید، ایجاد لینک های موقت است.

پس مطمئن شوید لینکی که ایجاد می کنید دائمی باشد و بعد از ۱ یا ۲ ماه حذف نشود. این مشکل بیشتر زمانی رخ می دهد که بک لینک را از جایی خریداری کرده باشید.

اما در مورد خرید بک لینک ها زیاد صحبت می کنیم و نکات مهمی را در مورد خرید بک لینک در مقالات بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه از استراتژی خرید بک لینک استفاده کنید.

گوگل چگونه می داند که ما در حال ساخت لینک هستیم؟

وقتی در یک روز 50 لینک با انکر تکست به وب سایت خود بدهید، گوگل قطعا متوجه می شود که شما اسپم می کنید و شما را جریمه می کند.

بنابراین بهترین کاری که می توانید در بخش لینک بیلدینگ انجام دهید برعکس ایجاد محتوا، بی نظمی و عدم وجود خط مشخص است.

اما این بدان معنا نیست که شما لینک بیلدینگ را بدون استراتژی انجام می دهید، به این معنی است که یک روز 5 لینک، یک روز 10 و روز بعد 3 و روز بعد هیچ لینکی وجود ندارد. و این کافی نیست، اما انکر تکست ها یا کلمات کلیدی که با آنها کار می کنید باید متفاوت باشند. پس طبیعی باشید.

پس در این مقاله با توجه به این نکاتی که در مورد آن صحبت کردیم، مهمترین نکات لینک بیلدینگ خارجی را یاد گرفتید. با دنبال کردن این نوع لینک بیلدینگ به راحتی می توانید بک لینک بسازید و از آنها برای بهبود رتبه سئو سایت خود کمک بگیرید.

امیدواریم این مقاله از وب سایت محمد جانبلاغی شما را راضی کرده باشد.

دوره آموزش سئو

ما در آکادمی محمد جانبلاغی یک دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای آموزش سئو را معرفی کرده ایم که به شما کمک می کند بدون نگرانی 0 تا 100 سئو را یاد بگیرید و از انجام بک لینک خارجی یا خرید بک لینک برای مشتریان خود نترسید.

منبع: لینک سازی خارجی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jGGy
نظرتان را بنویسید