کیورد استافینگ

کیورد استافینگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

کیورد استافینگ کلمات کلیدی چیست؟ چه تاثیری بر سئو سایت و محتوا دارد؟

برخی از کارشناسان سئو هنگام بهینه سازی صفحات وب سایت خود برای موتورهای جستجو مانند گوگل ممکن است از تاکتیک های مختلفی برای دستیابی به رتبه های بالاتر استفاده کنند، پر کردن کلمات کلیدی در سئو بسیار مهم است. یکی از تکنیک های اصلی مورد استفاده برای این کار پر کردن کلمات کلیدی است.

حال سوال اینجاست که چرا برخی اعتبار این تکنیک را زیر سوال می برند و فکر می کنند نباید از آن استفاده کرد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کیورد استافینگ کلمات کلیدی چیست؟

کیورد استافینگ یکی از روش های سیاه سئو به حساب می آید که با استانداردهای سئو ارتباطی ندارد. در این مقاله کیورد استافینگ با تعریف، انواع و معایب این تاکتیک و راه حل هایی آشنا می شوید که با استفاده از آن ها هرگز نیازی به سرریز کلمات کلیدی نخواهید داشت.

زمانی که کارهای مربوط به سئو (SEO) و بهینه سازی وب سایت را انجام می دهید تا رتبه بندی صفحه نتایج جستجو بهتری داشته باشید، بعید نیست که وسوسه شوید و بخواهید از میانبرها استفاده کنید.

ممکن است فکر کنید که استفاده از تاکتیک‌هایی که به شما کمک می‌کند در کوتاه‌مدت رتبه‌های بهتری کسب کنید، ضرری ندارد.

اما استفاده از میانبرها و تاکتیک های سئو کلاه سیاه نه تنها به بهبود وضعیت سئو سایت شما کمک می کند. بلکه باعث آسیب به کسب و کار شما می شود که جبران آن اگر نگوییم غیرممکن خواهد بود.

در این مقاله کیورد استافینگ به بررسی یکی از این روش ها به نام پرکردن کلمات کلیدی می پردازیم و پس از تعریف و تشریح ایرادات آن، راه حل هایی را ارائه می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید موفقیت خود را بدون استفاده از این روش ناکارآمد تضمین کنید.

حال سوالی که در ذهن ما ایجاد می شود این است:

چرا پر کردن کلمات کلیدی برای یک وب سایت بد است؟

با نگاه کردن و خواندن پاراگراف نمونه بالا، به وضوح یکی از بدیهی ترین جنبه های منفی این تاکتیک را احساس کردید: “تجمیع کلمات کلیدی تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می کند.”

محتوای وب سایت شما باید آموزنده، ارزشمند و مفید باشد و مخاطب را به تعامل یا انجام یک اقدام خاص تشویق کند. اما زمانی که محتوای مورد نظر را با کلمه کلیدی هدف پر کنید، دستیابی به چنین اهدافی غیرممکن می شود.

در واقع با توسل به این تاکتیک، به جای نوشتن برای مخاطبان خود، برای موتورهای جستجو می نویسید. در نتیجه تجربه خوبی برای کاربران خود فراهم نمی کنید و به مخاطبان خود هدیه خواندن مطالب فعلی و حتی مطالب آینده را می دهید.

بنابراین، نرخ پرش شما افزایش می یابد و در نهایت مشتریان بالقوه را از کسب و کار خود دور خواهید کرد. در واقع، در حالی که مقاله خود را با کلمه کلیدی هدف پر می کنید به امید جذب مخاطب بیشتر؛ اما تصویر نتیجه دلخواه را خواهید دید.

نقص مهم دیگر ریشه در قوانین موتورهای جستجو و نحوه برخورد آنها با چنین تاکتیک هایی دارد. موتورهای جستجو استفاده از این روش را ممنوع کرده و وب سایت های اشتباه را جریمه می کنند.

به عبارت دیگر، اگر صفحه ای را با کلمات کلیدی غیر ضروری پر کنید، نه تنها فرصتی برای کسب رتبه بهتر ندارید، بلکه رتبه شما کاهش می یابد و حتی ممکن است جریمه شوید و صفحه مورد نظر به طور کامل از نتایج جستجو حذف شود. .

بنابراین حتی اگر بازی کردن و فریب دادن موتورهای جستجو وسوسه انگیز به نظر می رسد. اما باید به هیچ وجه از پر کردن صفحه با کلمات کلیدی خودداری کنید.

درعوض با استفاده از روش های زیر می توانید به راه درست رسیده و کلمات کلیدی مناسب را به صحیح ترین شکل ممکن در صفحات سایت خود قرار دهید.

چگونه از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنیم؟

اگر می خواهید از پر کردن کلمات کلیدی یا کیورد استافینگ خودداری کنید، فقط در مورد سایت خود بنویسید مانند نوشتن یک وبلاگ. مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خودداری کنید.

در واقع، شما نیازی به استفاده از بیش از 30 کلمه کلیدی در هر مقاله در وب سایت خود ندارید. شما باید خواندن مقاله خود را برای مخاطبان خود آسان کنید.

یکی از مزایای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی این است که هم موتور جستجوی گوگل و هم بازدیدکننده می توانند بفهمند که محتوای سایت شما ارزشمند است و فقط برای مخاطب نوشته می شود و به همین دلیل موتورهای جستجو به محتوای سایت اهمیت بیشتری می دهند.

یکی از مواردی که هنگام سفارش تولید محتوای متنی باید به آن توجه کنیم این است که پس از تحویل سفارش حداقل یک بار کلمه کلیدی مورد نظر را در همان فایل Word جستجو کرده و بررسی کنید که چند کلمه کلیدی در آن صفحه استفاده شده است.

در مورد پر کردن کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید، زیرا حتی اگر این کار را سهوا انجام داده باشید، گوگل آن را بسیار جدی می‌گیرد.

انواع کیورد استافینگ

از جمله بارزترین نمونه های پر کردن کلمات کلیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تکرار بی مورد کلمات و عبارات

روشی که به عنوان روش کلاه سیاه در نظر گرفته می شود، سئوکار شروع به نوشتن کلمات کلیدی و همرنگ پس زمینه می کند.

در این حالت متن یا کلمه از دید کاربر پنهان می شود، اما این کلمات برای گوگل قابل مشاهده بوده و توسط ربات های گوگل شناسایی می شوند. این روش قبلا برای افزایش رتبه انجام می شد اما اکنون منجر به افت و حتی پنالتی می شود.

مشکلات پر کردن کلمات کلیدی محتوا

راه‌های مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای تجارت شما پیدا خواهید کرد. از استفاده از نرم افزار گرفته تا همکاری با شرکت های بازاریابی اینترنتی، می تواند تجربیات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد.

با همکاری با آژانس های دیجیتال مارکتینگ، می توانید به راحتی کلمات کلیدی رقبای خود را کشف کنید و ببینید چگونه برای جذب بازدیدکنندگان از سراسر ایران یا جهان تلاش می کنند. صرف نظر از اینکه چگونه آنها را دریافت می کنید،

پس از انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی می توانید آنها را در متن وب سایت خود درج کنید و این زمانی است که پر کردن کلمات کلیدی شروع می شود.

نکته:

برخلاف صفحاتی که سعی می کنند با استفاده از روش پر کردن کلمات کلیدی سیستم های رتبه بندی را دور بزنند، صفحاتی که از روش بهینه سازی کلمات کلیدی استفاده می کنند نتایج بهتری دریافت می کنند.

این به نوبه خود به صفحات شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشند و در نهایت ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کنند.

بنابراین وقت خود را صرف انجام تحقیقات صحیح کلمات کلیدی و ایجاد محتوای با کیفیت برای خوانندگان خود کنید. به یاد داشته باشید، گوگل هرگز به عقب باز نمی گردد. پس سعی نکنید این الگوریتم پیشرفته را با روش های قدیمی فریب دهید.

نحوه رفع پر کردن کلمات کلیدی

زمانی که از تکرار کلمات زیاد استفاده می کنید و این خطا برای شما اتفاق می افتد، باید به فکر رفع آن باشید. در این بخش به شما کمک می کنیم این مشکل را مرحله به مرحله حل کنید:

  • ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید.
  • سپس کلماتی را که مکمل کلمه مورد نظر شما هستند استخراج کنید.

به عنوان مثال، من بیش از حد از کلمه سئو در محتوای خود استفاده کردم. بنابراین، کلمه کلیدی سئو را جستجو می کنم و با کلماتی مانند آموزش سئو، , دوره سئو , فیلم سئو, سئو سایت, سئو سایت فروشگاهی, سئو سایت پزشکی، سئو وردپرس و مواردی از این دست مواجه می شوم. آنهایی را که مربوط به کارم است استخراج می کنم.

کلمه کلیدی تکراری را با کلمات جدید جایگزین کنید:

در این مرحله، کلمه کلیدی بیش از حد استفاده شده را با کلمات جدیدی که مرتبط با محتوای شما هستند جایگزین می کنید. و سپس مقاله را آپدیت و ایندکس کنید.

یکی از روش‌هایی که می‌توانیم برای کسب رتبه بدون پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از کلمات کلیدی زیاد استفاده کنیم، نوشتن مقالات طولانی است.

مقالات بلند یا sky scraper مقالاتی هستند که تعداد کلمات بسیار زیادی دارند، مثلاً 5000 کلمه.

وقتی از مقالات طولانی استفاده می کنید، قطعا تعداد تکرار کلمات کلیدی شما در محتوا افزایش می یابد، شما نمی خواهید از تکرار کلمات کلیدی بی هدف و فقط برای سئو استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در مقالات کوتاه، کاربر را خسته می کند. به عنوان مثال، اگر در این مقاله به جای 14 بار از 50 بار از کلمه کلید واژه آموزش سئو یا کیورد استافینگ استفاده می کردیم، مطمئناً تا این اندازه مقاله را نمی خواندید زیرا ممکن است در هر سطر با این کلمه برخورد کنید و خسته شوید.

بنابراین نوشتن مقالات 5000 کلمه یا بیشتر می تواند این مشکل را برای شما حل کند و همچنین رتبه شما را بدون استفاده از روش های سیاه بهبود بخشد.

در پایان

با استفاده نکردن از پر کردن کلمات کلیدی یا کیورد استافینگ و تقویت استراتژی کلمات کلیدی خود، رتبه بهتری کسب کنید

همانطور که می بینید، انتخاب کلمه کلیدی و تکرار آن به امید کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو نه تنها برای شما سودی ندارد، بلکه به عنوان پر کردن کلمات کلیدی در نظر گرفته می شود و اثرات نامطلوبی بر سئو و رتبه سایت شما خواهد داشت. بنابراین برای بهینه سازی محتوا و فراهم آوردن پیش نیازهای لازم برای کسب رتبه های بهتر نسبت به رقبا، مطالعه و استفاده از استراتژی های مناسب و استاندارد ضروری است.

شما می توانید پروژه طراحی سایت و سئو سایت خود را از 0 تا 100 به تیم محمد جانبلاغی بسپارید و خدمات طراحی سایت و خدمات سئو بسیار خوب و حرفه ای را از کارشناسان تیم ما دریافت کنید.

سوالات متداول

آیا استفاده از پر کردن کلمات کلیدی باعث جریمه شدن سایت شما می شود؟

بله، وقتی از پر کردن کلمات کلیدی استفاده می کنید، دقیقا از روش سئو کلاه سیاه استفاده می کنید، بنابراین در نتیجه جریمه خواهید شد.

استفاده از چند کلمه در محتوای شما منجر به پر کردن کلمات کلیدی می شود؟

توجه داشته باشید که نمی توان گفت چند کلمه باعث جریمه شدن سایت شما می شود زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد.

اما وقتی احساس می کنید که کلمه کلیدی را زیاد تکرار کرده اید، باید بدانید که کلمه کلیدی را بیش از حد پر کرده اید.

منبع: کیورد استافینگ

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3oop
مطلب قبلی
سئو سایت گردشگری
مطلب بعدی
لینک سازی خارجی
نظرتان را بنویسید