چگونه یک کیف و کفش ست چرم زنانه بخریم؟

چگونه یک کیف و کفش ست چرم زنانه بخریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mina

همان‌طور که می‌دانید سلیقه، مهم‌ترین امر در تیپ و استایل افراد به حساب می‌آید. به همین جهت است که نحوه ست کردن و هماهنگی لباس‌ها و اکسسوری‌ها از اهمیت ویژه‌ای در ظاهر افراد برخوردار است. در این میان ست کردن اکسسوری‌هایی که سریع دیده می‌شوند، مانند کیف و کفش ست چرم بسیار مهم است که اگر در استایلتان از این ست‌ها به درستی استفاده کنید، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنید. ولی آگاهی به یک سری قوانین در رعایت ست کردن می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی در انتخاب شما داشته باشد.

به طور کلی وقتی حرف از ست کردن کیف و کفش به میان می‌آید، جنس، رنگ، اندازه و طرح کیف و کفش چیزهایی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از بوت چرم را دارید، باید آن را با کیف کوله‌ای از جنس چرم ست کنید تا استایلتان به درستی بدرخشد. با توجه به اهمیت این موضوع ما در این مقاله قصد داریم در خصوص کیف و کفش ست چرم اطلاعاتی را به شما چرم دوستان بدهیم. پس اگر علاقه‌مند به استفاده از ست‌های چرم هستید، این مقاله از چرم ارسی  را از دست ندهید.

چرم و حقوق حیوانات

اینکه شما موافق یا مخالف خرید محصولات چرمی هستید، به دید شما به صنعت طیور و دام بر می‌گردد. هر چند که اگر شما گیاه‌خوار و حامی حیوانات باشید نیز تأثیر زیادی در این موضوع دارد. شاید به نظر شما چرم حتی اگر از کشتن حیوانات به جهت تجاری و تولید چرم از آن‌ها نباشد هم کاری غیراخلاقی است. علاوه بر تمام این مسائل، فرآیند زیست‌محیطی هم در انتخاب افراد دخیل هستند. فرآیند دباغی کردن شیمیایی چرم به جهت آلودگی‌هایی که در محیط‌زیست ایجاد می‌کند، از دید بسیاری از افراد عملی مردود است. اما نهایتاً این انتخاب به خود شما بستگی دارد که آیا می‌خواهید از محصولات چرمی استفاده کنید یا خیر؟ ولی اگر علاقه‌مند به استفاده از کیف و کفش ست زنانه هستید، تا پایان همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : خرید کیف چرم ارسی

نکاتی مهم قبل از خرید کیف و کفش چرم

در ابتدا به توضیح برخی نکات اصلی هنگام خرید کیف و کفش چرم می‌پردازیم.

نوع چرم

اگر به دنبال کیف و کفش ست چرم با کیفیتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که چرم دانه کامل را خریداری کنید. این نوع چرم بسیار بادوام و مستحکم بوده و مرغوبیت بسیار بالایی دارد. در پردازش این نوع چرم از پولیش و سمباده استفاده نمی‌شود، به همین جهت جنس طبیعی چرم را به خوبی احساس می‌کنید. این نوع چرم هر چه بیشتر استفاده شود، زیباتر جلوه می‌کند.

روش دباغی

اصولاً چرم را با مواد گیاهی یا کروم دباغی می‌کنند. روش دباغی نیز می‌تواند بر قیمت و کیفیت جنس چرم تأثیر زیادی داشته باشد. به طور کلی دباغی با کروم به جهت تولید ضایعات سمی و داشتن تبعات زیست‌محیطی ارزان‌تر است. ولی دباغی به روش گیاهی با اینکه زمان بسیاری می‌برد، ولی نهایتاً چرم ضخیم و محکمی را تحویل می‌دهد. این نوع چرم بسیار گران است، دوام بسیار بالایی دارد و بوی طبیعی چرم را به شما هدیه می‌دهد. پس اگر قصد تهیه کیف و کفش ست چرم زنانه را دارید، بهتر است که از نوع چرم دباغی به روش گیاهی انتخاب کنید.

 

دوخت و دوام

یادتان باشد تمام کیف و کفش‌های چرم با دوام نیستند، بلکه دوام آن‌ها به نوع چرم و کیفیت دوخت آن‌ها وابسته است. همان‌طور که گفتیم نوع چرم دانه‌دار مرغوب‌ترین آن‌ها است و دوخت چرم نیز نباید کج و کوله با نخ‌های آویزان باشد.

بیشتر بخوانید : خرید کمربند چرم

یراق ‌آلات

قبل از خرید کیف و کفش ست چرم، حتماً به یراق‌آلات، زیپ‌ها و اتصالاتی که در کیف و کف چرم وجود دارد، نهایت دقت را بکنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشد.

رنگ

پراستفاده‌ترین رنگ‌های کیف و کفش ست چرم معمولاً رنگ‌های تیره مثل مشکی و قهوه‌ای هستند که بسیار مناسب برای محیط‌های حرفه‌ای و رسمی می‌باشند. اصولاً این رنگ‌ها حس اعتماد به نفس و قدرت را به فرد می‌بخشند و به راحتی قابل ست شدن با سایر لباس‌هایتان هستند. ولی رنگ‌های روش این ست‌ها مانند رنگ قهوه‌ای روشن و عسلی برای محیط‌های غیر رسمی و دوستانه مناسب می‌باشند. ولی نهایتاً این انتخاب‌ها به سلیقه شخصی هر کس بستگی دارد.

گارانتی محصول

شما باید سعی کنید جنس چرمی را بخرید که دارای ماندگاری و اصالت کالا باشد، پس یادتان باشد هنگام خریدن محصولات چرمی حتماً به گارانتی آن توجه کنید.

کیف و کفش ست چرم قهوه‌ای

به طور کلی خریدن کیف و کفش ست چرم قهوه‌ای رنگ، یکی از اصلی‌ترین ست‌هایی است که باید در کمد همه خانم‌ها یافت شود. ذات دلنشین و گرمی که رنگ قهوه‌ای دارد، باعث داشتن جلوه‌ای زیبا و توانایی نمایش شخصیتی فرد می‌شود. به همین جهت خانم‌ها می‌توانند برای داشتن استایلی جذاب و شیک از طیف وسیع رنگ قهوه‌ای به زیباترین شکل بهره‌مند شوند. رنگ‌های شکلاتی، قهوه‌ای روشن، عسلی، کاکائویی و برنزی و بسیاری از طیف‌های متنوع دیگر به شما نشان می‌دهد که وجود یک کیف و کفش ست چرم به رنگ قهوه‌ای تا چه حد می‌تواند تنوع انتخاب لباس شما را افزایش دهد.

به طور کلی قهوه‌ای رنگی است که در نیمه دوم سال بیشتر استفاده می‌شود. چرا که خانم‌ها برای زیباتر کردن پاییز، رنگ قهوه‌ای را بیشتر می‌پسندند و همچنین این رنگ مناسب با حال و هوای روزهای سرد زمستان نیز هست. تنها مشکلی که برخی خانم‌ها با این رنگ دارند، سختی ست کردن رنگ قهوه‌ای با سایر رنگ‌ها است.

کیف و کفش ست چرم طرح دار

یکی از زیباترین ترندهایی که این روزها در دنیای مد به چشم می‌خورد، کیف و کفش ست چرم طرح دار است که ظاهری بسیار لاکچری و زیبا دارد. ولی یادتان باشد اگر قرار است از این ست استفاده کنید، مناسب‌تر است که طرح کفش و کیف چرمتان با هم یکسان نباشد. به عنوان مثال شما می‌توانید کیف مشکی طوسی با طرح پلنگی را با یک کفش مشکی طوسی که طرحی راه راه دارد به زیبایی ست کنید. در کل هماهنگی در رنگ و اختلاف در طرح می‌تواند استایلی خاص را برایتان رقم بزند. یادتان باشد هنگامی که در تیپتان از کیف و کفش‌های چرم طرح دار استفاده می‌کنید، بهتر است از مانتو و شلوارهای ساده استفاده کنید تا کیف و کفشتان بیشتر جلوه کنند.

کیف و کفش چرم را چگونه ست کنیم؟

فراموش نکنید که در هر موقعیتی باید کیف و کفش ست چرم مناسب با همان شرایط را استفاده کنید. به عنوان مثال نمی‌شود که شما برای رفتن به عروسی از کوله پشتی و بوت‌های چرم استفاده کنید. به همین ترتیب در دانشگاه نیز نمی‌توانید با کفش‌های چرم پاشنه بلند و کیف‌های مجلسی حاضر شوید. پس بهتر است قبل از خرید برای خودتان مشخص کنید که این ست را در چه موقعیتی می‌خواهید استفاده کنید. در کل شما می‌توانید کفش‌های چرم تخت را به همراه کیف‌های بزرگ و کوله پشتی‌ها در موقعیت‌های روزمره مورد استفاده قرار دهید. به همین ترتیب می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های کوچک در موقعیت‌های رسمی استفاده کنید.

رنگ و طرح کیف و کفش ست چرم را یکسان انتخاب کنید

 

اگر قصد دارید که از کیف و کفش ست چرم استفاده کنید، مناسب‌تر است که از طرح‌ها و رنگ‌های مشابه و یکسان استفاده نمایید. مثلاً می‌توانید کیف شتری رنگ را با کفشی به رنگ شتری ست کنید. در خصوص طرح نیز این قانون به زیبایی صدق می‌کند. شما همچنین می‌توانید رنگ کیفتان را با رنگ اصلی در زمینه کفش یا یکی از رنگ‌های برجسته در طرح کفش به درستی ست کنید.

نبایدهای کیف و کفش ست چرم

یادتان باشد به هیچ وجه رنگ کیف و کفش ست چرم شما نباید با دیگر اجزای تیپ شما یکسان باشد. زیرا به نظر بیننده این‌طور جلوه می‌کند که کفش و کیف شما نیز از همان پارچه که برای لباستان استفاده شده است، دوخته شده‌اند. به جای این کار شما می‌توانید از طیف‌های مختلف یک رنگ استفاده کنید و یا اینکه از رنگ‌های خنثی مانند سفید و سیاه در استایلتان استفاده کنید. ضمناً دقت داشته باشید که رنگ کفش و کیف شما باید چند درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ لباس شما باشد.

کلام آخر

اگر قصد دارید استایلی خاص و متفاوت را تجربه کنید، در استایل خود از کیف و کفش ست چرم استفاده کنید. شما می‌توانید در هر موقعیتی مثل عروسی، رسمی، کاری، ورزشی و سایر موقعیت‌ها از ست‌های مناسب همان شرایط استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در فصول سرد از ست‌های مناسب این هوا و در فصول گرم از ست‌های چرمی که برای این فصل طراحی شده‌اند، نهایت استفاده را ببرید. فروشگاه چرم ارسی آمادگی ارائه انواع ست‌های پرفروش و باکیفیت کیف و کفش چرم را با بهترین قیمت به شما خانم‌های شیک‌پوش دارد.

نظرتان را بنویسید