نصاب تجهیزات شبکه

نصاب تجهیزات شبکه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

در این مبحث به کاربران و مشتریان محترم توصیه می کنیم، به توضیحاتی که در رابطه با نصب تجهیزات شبکه در شرکتها داده می شود، کاملا توجه نمایند.

در مقاله های قبلی که در سایت شرکت پودسان درج نموده ایم، به ذکر انواع تجهیزات شبکه و قیمت تجهیزات شبکه نگزنس، تعریف  و بررسی ویژگی ها و مشخصاتشان پرداخته ایم.

گفته شد که تجهیزات شبکه، در بهترین شرکت های خارجی و با برندهای معروف نگزنس، لگراند، اچ پی، سیسکو و سایر مارک های دیگر طراحی و تولید می شوند.

این محصولات مهم مربوط به شبکه، در برخی از کشورها از جمله ایران، یافت می شوند و توسط معتبرترین فروشگاه ها یا سایت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

نصب تجهیزات شبکه در شرکتها, فروش کابل شبکه, تجهیزات شبکه

مشتری می تواند تجهیزات موردنیاز اداره، کارخانه، کافی نت شرکت و منزل خود را با کمک متخصصین و مشاوران فعال در  زمینه راه اندازی پریز، کیستون، پچ پنل، پچ کورد، ترانک، سوکت، سرور، روتر، مودم، هاب و فروش کابل شبکه را خریداری و نصب نمایند.

  • نکته: لازم است یادآور شویم که شرکتها برای استفاده بهینه از تجهیزات شبکه، نیازمند دقت در نصب تجهیزات شبکه در شرکتها و کمک گرفتن از کارشناسان خبره خواهند بود.

در ادامه، شما را با شیوه نصب پریز شبکه آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

 نصب پریز شبکه توکار

نقش شبکه ها، ایجاد ارتباط میان دو یا چند سیستم می باشد. آنها برای برقراری ارتباط، به تجهیزات پسیو شبکه و اکتیو نیازمندند.

پسیو به معنای غیرفعال و اکتیو به قطعات فعال گفته می شود. فروش تجهیزات شبکه لگراند را با نام های: سوئیچ، هاب، بریج، اکسس پوینت، پرینت سرور، هاب، کارت شبکه و… می شناسند.

و دستگاه های پسیو شبکه شامل: پریز شبکه، پچ پنل، پچ کورد، داکت یا ترانک، کابل شبکه و… می باشند.

راه اندازی قطعات نامبرده و نصب تجهیزات شبکه در شرکتها بر چند اساس صورت می گیرد:

  • داشتن دید بلند مدت و پیش بینی رشد سازمان
  • برخوردار بودن از برنامه ریزی صحیح
  • داشتن پلن درست و کاربردی

پس از طی این مراحل، نوبت به شیوه های راه اندازی می رسد که  در اینجا به شیوه نصب پریز شبکه توکار و کابل شبکه نگزنس می پردازیم.

پریزهای شبکه به دو دسته روکار و توکار تقسیم بندی می شوند‌ که در سرعت شبکه نقش بسزایی دارند و این امر بسته به نصب درست و صحیح آنها خواهد بود.

مدلهای روکار باتوجه به نامشان، بر بروی دیوار نصب می شوند. ولی پریزهای توکار را، ابتدا درون جعبه مخصوص قرار داده و آنها را پیش از گچ کاری داخل دیوار نصب می کنند.

نکته: کابل شبکه که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل مربوط به انتقال اطلاعات است، توسط کیستون شبکه به انواع پریزها وصل می شود.

مراحل راه اندازی اصولی شبکه یک شرکت

در مباحث بالا ذکر نمودیم که برای نصب تجهیزات شبکه در شرکتها، به تجهیزات شبکه نیاز داریم. این تجهیزات می بایست بطور استاندارد و صحیح، بوسیله افراد کاربلد و متخصصان شبکه، راه اندازی و نصب شوند.

البته باید یادآور شویم که: شیوه درست نصب تجهیزات، در گرو سپری نمودن مراحل راه اندازی اصولی شبکه یک شرکت، به شکلی دقیق و صحیح می باشد.

در این مطلب قصد داریم مراحل راه اندازی شبکه را بیان کنیم چرا که شناخت آنها بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

پیش از بررسی گام های نصب شبکه های ارتباطاتی، لازم است  تجهیزات موردنیاز این پروژه را نام ببریم که شامل: کامپیوتر، کابل شبکه، رک، مودم، سرور، پچ پنل، پچ کورد و سوئیچ می باشند.

اکنون با مراحل نصب تجهیزات شبکه در شرکتها آشنا شوید.

  • ابتدا پلن اصلی را مشخص می کنیم.
  • سپس به بررسی انتظارات و هدف خود از تشکیل شبکه می پردازیم.
  • مرحله بعدی سنجش میزان هزینه خود جهت راه اندازی شبکه می باشد.
  • سپس لیستی از تجهیزات موردنیاز شبکه را تهیه می نماییم.
  • در این مرحله لازم است که کابل کشی بصورت استاندارد انجام شود.
  • پس از کابل کشی، کانفینگ دستگاه ها صورت می گیرد.
  • مرحله بعدی مربوط به آزمایش نمودن تجهیزات و شبکه می باشد.
  • سپس نصب نرم افزارها و دامین صورت می گیرد.
  • مرحله نهایی هم مربوط به تست نمودن شبکه و آغاز کار آن می باشد.

راه اندازی و فروش تجهیزات شبکه نگزنس

نگزنس، یکی از برندهای معتبر و معروف فرانسه است که در حیطه طراحی و تولید تجهیزات شبکه نگزنس فعالیت می کند. کشور ایران نیز، به دلیل وجود محرومیت در ساخت تجهیزات شبکه، فقط به فروش تجهیزات شبکه نگزنس می پردازد.

این محصولات از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند‌ به همین دلیل پودسان، جهت ایجاد رضایت مشتریان، آنها را با اصلی ترین جنس و قیمت عرضه می نماید.

علاوه بر این، شرکت ارتباطات شبکه پود سان قادر است با استفاده از کارشناسان و متخصصان خود، به نصب تجهیزات شبکه در شرکتها بپردازد.

ارائه تجهیزات شبکه با عالی ترین کیفیت، عرضه آنها با قیمت واقعی، بهره مندی از مشاوران و متخصصین نصب و راه اندازی شبکه، ارائه خدمات راه اندازی شبکه، تنها نمونه ای از خدمات سایت فروشگاهی شرکت پودسان می باشد.

در این مجموعه، قیمت کابل شبکه و سایر محصولات دیگر شبکه، بسیار مقرون به صرفه است. در نتیجه کلیه مشتریان قادرند با پرداخت مناسب ترین هزینه، تجهیزات مورد نیاز شبکه را خریداری نمایند.

چنانچه برای شرکت خود، به کمک کارشناسان خبره در جهت نصب تجهیزات شبکه در شرکتها نیازمند شدید، شرکت پودسان را به یاد داشته باشید.

لینک مرجع https://poodsun.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DGpA
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر