اعلام نتیجه آزمون نظام مهندسی

اعلام نتیجه آزمون نظام مهندسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 معمولا چند ماه بعد از برگزاری آزمون در سایت معاوت مسکن و ساختمان اعلام میشه و داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن می تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم نتایج آزمون نظام مهندسی رو ببینن. نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ هنوز منتشر نشده.

 

 

آزمون نظام مهندسی در رشته های مختلف به صورت دو بار در سال برگزار میشه و داوطلبایی که در این آزمون در مرداد یا اسفند ماه هر سال شرکت می کنن، به دنبال اطلاع از زمان اعلام نتایج هستن تا متوجه بشن که با کسب نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی موفق به دریافت شماره نظام مهندسی و پروانه اشتغال شدن یا نتونستن که نتیجه مورد نظر خودشون رو بدست بیارن.

 

 

نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ هنوز منتشر نشده و در صورت انتشار تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان های فنی ساختمان، مدتی پس از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی و شرکت داوطلبان در آزمون، نتایج نهایی توسط معاونت مسکن و ساختمان برای اطلاع داوطلبا ازنتیجه خودشون در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی اعلام میشه. حالا از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که نتایج این آزمون چه زمانی اعلام میبشه و به چه صورتی باید از نتیجه آزمونشون مطلع بشن، در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 توضیح دادیم. با ما همراه باشین.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

نتایج آزمون نظام مهندسی معمولا چند ماه بعد از برگزاری این آزمون طبق اطلاعیه ای در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی به نشانی inbr.ir اعلام میشه و داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن، باید پیگیر اطلاعیه های سنجش برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمونشون باشن. در ادامه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد و اسفند سال ۱۴۰۰ رو ارائه دادیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند 1400

 

دوره گذشته، نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند ماه 1400 اواخر اردیبهشت ماه اعلام شد، به همین دلیل پیش بینی می کنیم، نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم سال ۱۴۰۰ هم در محدوده زمانی اردیبهشت ماه منتشر بشه. البته شام داوطلبا می تونین عضو کانال تلگرام تحصیلیکو هم باشین تا به محض اینکه نتایج آزمون نظام مهندسی اعلام شد، ازش مطلع بشین. 

 

 

زمان دقیق انتشار نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند ماه هنوز اعلام نشده. به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

 

با توجه به اینکه قرار بود آزمون نظام مهندسی دوره اول در اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار بشه، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و نهایتا در مرداد ماه 1400 برگزار شد. داوطلبا باید با توجه به اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان و وزارت راه و شهرسازی از زمان اعلام نتایج نظام مهندسی مطلع بشن. طبق اطلاعیه این سایت، نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 روز شنبه تاریخ 29 آبان ماه اعلام شد و داوطلبا می تونن وارد سایت نظام مهندسی بشن و نتایج رو ببینن. 

 

 

نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد در آبان ماه 1400 اعلام شد.

 

لینک مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

 

لینک مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ماده 27 مرداد 1400

 

لینک مشاهده نتایج آزمون معماران تجربی مرداد 1400

 

لینک مشاهده نتایج آزمون کاردان های فنی ساختمان مرداد 1400

 

 

داوطلبایی که در این آزمون نتونستن نتیجه مورد نظر خودشون رو رو بگیرن، می تونن برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام برای آزمون بعدی نظام مهندسی مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

نتایج آزمون نظام مهندسی در سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی یا سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن به آدرس inbr.ir اعلام میشه و داوطلبا می تونن بعد از ورود به این سایت و انتخاب گزینه « سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان » با کلیک روی گزینه « نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400» و وارد کردن اطلاعات لازم نتایج آزمون نظام مهندسی رو در مشاهده کنن.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ به طور خلاصه :

 

ورود به سایت inbr.ir و انتخاب گزینه آزمون های ورود به حرفه مهندسان

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتایج

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

وارد سایت inbr.ir بشین و روی گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان کلیک کنین.

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

در ادامه روی گزینه نتایج کلیک کنین.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی

 

در ادامه گزینه نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400 رو انتخاب کنین.

 

 

نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

در ادامه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده از یکی از راه های زیر نتیجه آزمون خودتون رو مشاهده کنین.

 

 

نتایج آزمون نظام مهندسی

 

 

لازم به ذکره که تمامی تصاویر بالا، مربوط به مشاهده نتایج آزمون سال های گذشته هستش و در صورت مشاهده هر گونه تغییر در مراحل، راهنمای تصویری بروزرسانی میشه. همچنین لینک نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 به محض فعال شدن در این قسمت قرار میگیره.

 

احیانا اگه بعد از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی سال 1400 پذیرفته نشدین، می تونین دوباره شانستون رو برای ثبت نام این آزمون آماده کنین.داوطلبایی که برای آزمون سال بعد اقدام به ثبت نام کردن، برای دریافت اطلاعات درباره زمان برگزاری این آزمون، مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰

ممکنه بعد از اعلام نتایج، با نتیجه ای رو به رو بشین که دور از انتظارتون بوده و فکر می کنین، شاید اشتباهی رخ داده و اگر در نتایج باز نگری بشه، ممکنه نتیجه تغییر کنه. اول از همه به این موضوع توجه کنین که، با توجه به دقتی که برگزار کننده های آزمون نظام مهندسی چه در طراحی سوالات و چه در نتایج نظام مهندسی دارن امکان رخ دادن اشتباه در نتایج خیلی کمه.

 

اما اگر به هر دلیلی پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، به نتایج اون اعتراض دارید، این امکان برای شما فراهم شده تا در خواست باز نگری بدین. البته این موضوع اعتراض زمان محدودی داره و معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج فرصت دارید تا اعتراض خودتون رو ثبت کنین و بعد از اون بازه زمانی دیگه به اعتراض شما رسیدگی نمیشه.

 

شما می تونین بعد از انجام این کار مشخصات دقیق خودتون اعم از شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس را تکمیل کنین و فرم درخواست بازنگری خودتون رو برای آزمون های تستی از طریق پست سفارشی به آدرس تهران، صندوق پستی به شماره 355- 17775 (سازمان سنجش) ارسال کنین.

 

همچنین داوطلبایی که در آزمون نظام مهندسی امسال قبول شدن و می خوان در کنار شغل نظارت یا اجرا شغل دیگری هم داشته باشن، می تونن در آزمون استخدام دستگاه های اجرایی ثبت نام رو شرکت کنن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین. داوطلبای این آزمون می تونن، در صورت تمایل برای دریافت اخبار در سریع ترین زمان در کانال تلگرامی تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که برای ثبت نام آزمون سال بعدی اقدام کردن، می تونن برای دریافت اطلاعات بیتشر درباره جدید ترین منابع معرفی شده برای این آزمون، مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: منابع آزمون نظام مهندسی


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی سال 1400 چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ نتایج این آزمون مدتی بعد از برگزاری این آزمون اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته خواهد شد.

 

2- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت وزارت راه و شهر سازی معاونت مسکن اعلام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم.

 

3- ✔️ آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ وجود داره؟

✔️ همون طور که به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده، داوطلبا می تونن تا زمان مقرر به نتایج آزمون اعتراض کنن.

منبع : اعلام نتیجه آزمون نظام مهندسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rPYK
نظرتان را بنویسید