چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
hesamranjbar
همان طور که می‌دانید ایجاد روابط معنی‌دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا به حساب می‌آید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس‌بندی کند.

شما به کمک استراتژی‌های محتوا که در ادامه عنوان کرده‌ایم، می‌توانید روند جذب کاربران خود را چند برابر افزایش دهید:

– اجازه بدهید مشتریان نیاز‌های خودشان را پیدا کنند: در متد‌های فروش قدیمی، شرکت‌ها اهداف کمپانی را در اولویت قرار می‌دهند. در صورتی که در متد فروش بر پایه روابط معنادار، اول باید نیاز مشتری را درنظر گرفت. در مورد نیاز مشتری خود تحقیق کنید و سپس در محور آن نیاز، به تولید محتوا بپردازید. در اینجاست که مشتری با دیدن مطلبی در رابطه با نیازش، یک ارتباط خوب با شما برقرار خواهد کرد.

– از محتوا برای افزایش ارزش‌ها بهره ببرید: فروش بر پایه ارتباطات قوی، به ارزش شما می‌افزاید. شما باید با درنظر گرفتن نیازهای اصلی مخاطبانتان، شرایط را برای ارتباط گیری بهتر کنید. شما می‌توانید با ارسال محتواهای ارزشمند تحت ایمیل، در ذهن مخاطبان جدیدتان برای خود ارزش و جایگاهی خاص ایجاد کنید.

– ارتباطات واقعی ایجاد کنید: در گذشته، فروشندگان با عنوان کردن مزایای محصولاتشان به جذب مخاطب می‌پرداختند. اما در فروش به واسطه رابطه موثر، در درجه اول باید به مشتری گوش کرده و خواستار این باشید که نیاز دقیق او چیست تا آن را برآورده کنید. در ادامه شما می‌توانید با محتواهای مفید، آن مشتری را همچنان جذب کرده و به او نشان دهید که به فکر نیازش هستید.

در آخر بدانید که اشتراک گذاری محتوا های ارزشمند، باعث ارزشمند شمرده شدن خود شما هم می‌شود. مشتری‌ها تشنه دانش هستند و با اطلاع رسانی به آنها می‌توانید به خوبی نقش خود را ایفا کرده و آنها را به مشتری‌های وفادار خود تبدیل کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yyWg
نظرتان را بنویسید