ثبت نام در سایت همگام

ثبت نام در سایت همگام
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام مدارس از طریق ثبت نام در سامانه سناد دانش آموزی صورت گرفته و توسط مدیران مدارس انجام می پذیرد . همزمان با ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی و ایجاد پنل کاربری برای آنان ، ورود به سامانه از طریق رمز عبور همگام امکان پذیر خواهد بود .




سامانه همگام مدارس ، سامانه ای است که برای دسترسی دانش آموزان به امکانات و گزینه های مفید آموزشی و تحصیلی ایجاد شده و بسیاری از موارد آموزشی دانش آموزان و مدارس را در بر می گیرد .

دانش آموزان از طریق مراجعه به سامانه همگام مدارس و عضویت در آن می توانند به موارد آموزشی بسیاری از جمله فرم ها و آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی دسترسی داشته و یا در آزمون های مختلف علمی و دانش آموزی ثبت نام نمایند .

برای ورود به سامانه همگام دانش آموزی علاوه بر وارد نمودن کد ملی دانش آموز به عنوان نام کاربری ، باید کلمه عبوری به عنوان رمز عبور همگام نیز در مراحل اولیه عضویت در سامانه ثبت و تایید شود ، در واقع بدون داشتن رمز عبور همگام امکان ورود به سامانه همگام برای دانش آموزان وجود نخواهد داشت ، که این رمز عبور همگام تنها از طریق مراجعه حضوری به مدرسه محل تحصیل دانش آموز و توسط مدیر مدرسه قابل دریافت خواهد بود .

به منظور راهنمایی بیشتر دانش آموزان با مسئله ثبت نام در سامانه همگام مدارس و دریافت رمز عبور همگام در ادامه مقاله به بررسی نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی و ارتباط آن با ثبت نام در سامانه همگام مدارس و دریافت رمز عبور همگام خواهیم پرداخت .





عضویت دانش آموزان در سایت همگام با ثبت نام سامانه سناد
عضویت دانش آموزان در سامانه همگام مدارس مشروط به داشتن رمز عبور همگام می باشد که این رمز عبور تنها در صورتی قابل دریافت است که اطلاعات دانش آموزان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد ثبت و تایید شده باشد . در صورتی که ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد تکمیل و تایید شده باشد ، رمز عبور همگام با مراجعه مدیر مدرسه به این سامانه و تایید اطلاعات دانش آموزان قابل دریافت خواهد بود .

برای راهنمایی بیشتر کاربران سامانه همگام در این بخش نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی توسط مدیران مدارس را شرح داده و بررسی خواهیم کرد .


 راهنمای تصویری ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی

 ابتدا آدرس اینترنتی سامانه سناد دانش آموزی به نشانی schsnd.medu.ir ، را در قسمت آدرس مرورگر وارد نمایید .







  وارد سامانه سناد شده و از قسمت مشخص شده ، گزینه ثبت نام دانش آموز جدید را انتخاب نمایید .







 در مرحله بعد تمامی اطلاعات خواسته شده دانش آموز را در سامانه ثبت کرده و پس از اطمینان از درستی داده ها ، گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید .





 در مر حله آخر اطلاعات دانش آموز و والدین او نمایش داده می شود تا از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان پیدا کنید . 







بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت همگام





دریافت رمز عبور همگام
پس از ثبت و تکمیل اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد دانش آموزی ، مدیران مدارس می توانند رمز عبور همگام دانش آموزان را از این سامانه دریافت کرده و برای عضویت در سامانه همگام مدارس در اختیار دانش آموزان یا والدین آن ها قرار دهند .

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که رمز عبور همگام تنها توسط مدیران مدارس قابل دریافت بوده و هیچ یک از دانش آموزان یا کارکنان دیگر مدارس ، اجازه و امکان دسترسی به این رمز عبور را ندارند ، اما دانش آموزان پس از ثبت عضویت در سایت همگام و ورود به این سامانه می توانند از قسمت تنظیمات مربوطه این رمز عبور اولیه را تغییر داده و رمز عبور جدیدی را جایگزین آن سازند .

به منظور ارائه توضیحات واضح تر ، در این قسمت به بررسی مراحل دریافت رمز عبور همگام دانش آموزان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد ، می پردازیم :



 نحوه دریافت رمز عبور همگام 



 ابتدا نشانی اینترنتی سامانه همگام به آدرس hamgam.medu.ir​ را در قسمت آدرس مرورگر وارد کرده و وارد سامانه شوید .


 در صفحه اصلی گزینه مدیریت کاربران را انتخاب نمایید .


 سپس پس از ورود به قسمت مدیریت کاربران گزینه ویرایش را انتخاب نمایید .


در مرحله بعد کد ملی کاربر سامانه را در قسمت مورد نظر وارد کرد و گزینه جستجو را انتخاب نمایید .


 در نهایت پس از مشاهده اطلاعات کاربر مورد نظر گزینه بازنشانی رمز عبور را انتخاب نمایید تا رمز عبور جدید برای کاربر ایجاد شود .



 پس از انجام مراحل فوق دانش آموزان با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود و یا از طریق تماس تلفنی با مدیران مدارس می توانند رمز عبور همگام خود را دریافت کرده و عضویت خود در سامانه همگام دانش آموزی را تکمیل نمایند .



در ادامه بخوانید:  سایت همگام هدایت تحصیلی نهم











 برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به سایت همگام ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید . داوطلبانی که جهت تغییر رمز عبور ورود به سامانه همگام خود با مشکل مواجه هستند می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی دریافت نمایند .










سوالات متداول


1- چگونه می توان در سایت همگام ثبت نام کرد ؟
تمامی جزئیات و مراحل ثبت نام در سامانه همگام مدارس در این مقاله توضیح داده شده است .




2- آیا دانش آموزان می توانند رمز عبور همگام را دریافت نمایند ؟
خیر ، طبق مطالب عنوان شده در این مقاله رمز عبور همگام تنها توسط مدیران مدارس قابل دریافت بوده و دانش آموزان می توانند با مراجعه حضوری به مدرسه خود این رمز را دریافت نمایند .




3- آیا قبل از ورود و عضویتدر سامانه همگام باید در سامانه سناد دانش آموزی عضو بود ؟
بله همان طور که در مقاله فوق نیز عنوان شده است شرط دریافت رمز عبور همگام ، ثبت و تایید اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد می باشد و در صورت نبود رمز عبور امکان عضویت در سامانه همگام برای کاربران و جود نخواهد داشت .

منبع : ثبت نام در سایت همگام
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pMjp
نظرتان را بنویسید