آیا سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی azmoon.medu.ir است

آیا سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی azmoon.medu.ir است
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد و ثبت نام و هم چنین اعلام نتایج این آزمون از طریق سامانه های ثبت نام استانی صورت گرفته و سامانه azmoon.medu.ir فقط مختص ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان می باشد .




آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال تحصیلی پیشین با آزمون تیزهوشان ادغام شد و متعاقبا ثبت نام و نتایج آن ها نیز به صورت هماهنگ و همزمان با هم و از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج مرکز استعدادهای درخشان به آدرس azmoon.medu.ir اعلام شد .

امسال اما آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و نتایج آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 احتمالا یک ماه بعد به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی هر استان اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان پس از مراجعه به سامانه استانی می بایست کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده و وضعیت پذیرش خود در آزمون را مشاهده نمایند . توجه داشته باشید که نتایج فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی هر استان قابل مشاهده خواهد بود .






سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
تاریخ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 از 17 الی 27 خرداد ماه می باشد . دانش آموزانی که تمایل به تحصیل در پایه دهم مدارس نمونه دولتی 99-1400 دارند ، می بایست برای شرکت در آزمون ورودی آن ابتدا به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود مراجعه کنند و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند که در ادامه می توانید وب سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان را در جدول زیر مشاهده نمایید .



نام استان آدرس سامانه ثبت نام
آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir
آذربایجان غربی 10.114.1.21
اردبیل 217.219.153.218
اصفهان
sanjesh.isfedu.ir
البرز azmoon.albmedu.ir
ایلام ilam.natije.ir
بوشهر
sanjesh.buedu.ir
تهران
azmoon.tehranedu.ir
شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی
nemone.razavi.medu.ir
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
سمنان iranschl.ir
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
فارس
sanjesh.farsedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم  qom.natije.ir​
کردستان 10.249.7.204​
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
کرمانشاه azmoonkedu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
گیلان
sanjesh.giledu.ir
لرستان lorestan.natije.ir
مازندران 217.219.172.53
مرکزی markazi.natije.ir
هرمزگان 10.187.50.22
همدان hamedan.natije.ir
یزد result.yazdedu.ir











نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 در 9 صبح روز جمعه 20 تیر ماه 99 برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود نتایج این آزمون حدود 1 ماه بعد توسط وزارت آموزش و پرورش هر استان منتشر گردد . شرکت کنندگان در این آزمون می توانند حدود 1 ماه بعد از برگزاری آزمون نتایج خود را با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی استان محل زندگی خود و وارد کردن کد ملی و رمز عبوری که زمان ثبت نام دریافت نموده اند مشاهده نمایند .





تا کنون زمان دقیق اعلام نتایج و نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مشخص نشده است که به محض دریافت خبرهای جدید ، در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد . 



هم چنین در زمان مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، علاوه بر امکان قبولی یا عدم قبولی ، گزینه دیگری به نام ذخیره وجود دارد که بدین معناست که متقاضی در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی قرار گرفته است که جزئیات تکمیلی آن در مقاله زیر موجود است .



در ادامه بخوانید: لیست ذخیره نمونه دولتی









برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .

منبع : آیا سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی azmoon.medu.ir است
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7Ryw
نظرتان را بنویسید