ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 99

ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
نحوه ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم 99
• برای انجام ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99-1400 ابتدا باید فرم مربوط به تقاضانامه اینترنتی را تکمیل نمایید. توصیه ما به تمامی اولیا و همچنین دانش آموزان عزیز این است که ابتدا به صورت دقیق در برگه ای جداگانه، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و پس از آن، برای انجام ثبت نام و وارد نمودن اطلاعات خود در سامانه اقدام نمایید.
• از جمله مدارک مورد نیاز برای انجام ثبت نام داوطلبان، بارگذاری عکس داوطلبی می باشد. تصویر داوطلبی باید در اندازه 300×200 یا 400×300 باشد و همچنین در حجم و اندازه تعیین شده و در قالب «Jpg» باشد. تصویر مورد نظر باید با پس زمینه سفید و بدون مشکل باشد. همچنین مربوط به سال جاری داوطلب باشد.
• در صورتی که تصویر بارگذاری شده به هنگام ثبت نام تیزهوشان هفتم به هشتم مربوط به فرد دیگری باشد و این اشتباه عمدا و یا سهوا صورت بپذیرد، داوطلبان دچار محرومیت از کنکور خواهند داشت.
• پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام، به مبلغ 25 هزار تومان برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.
o در صورت بروز اشتباه در رابطه با پرداخت هزینه و یا عدم انجام ثبت نام، مبلغ تعیین شده قابل استرداد نخواهد بود. همچنین در صورت پرداخت وجه ثبت نام در باجه های بانک، این مبلغ به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز نخواهد شد.
• پس از اتمام ثبت نام ، بار دیگر تمام مدارک خود را به صورت دقیق چک کنید و در صورتی که تمام اطلاعات شما درست باشد، بر روی دکمه تائید کلیک کنید. توجه داشته باشید که پس از اتمام کار، کد پیگری خود را دریافت نمایید.
زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم 99 - 1400
سازمان استعداد های درخشان طی انتشار اطلاعیه ای زمان ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 را اعلام می کند . دانش آموزان باید در این زمان به سایت استعداد های درخشان برای ثبت اطلاعات خود مراجعه کنند .
سال گذشته ثبت نام در این آزمون در بازه زمانی 14 تا 17 مرداد ماه انجام شد به همین دلیل پیش بینی می کنیم داوطلبان باید برای تکمیل فرم ثبت نام خود در سال تحصیلی جدید ، نیمه دوم مرداد ماه اقدام کنند که بلافاصله پس از اعلام زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .
به دانش آموزان متقاضی آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام در این آزمون در کانال مدارس تیزهوشان عضو باشند و یا پیج اینستاگرام مدارس تیزهوشان را دنبال کنند .

شرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400
دانش آموزان پایه هفتمی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان پایه هشتم 99 - 1400 را دارند باید شرایط خاصی داشته باشند . این شرایط طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شوند که در ادامه به شرح هریک پرداخته شده است .

Source: زمان ثبت نام آزمون سمپاد هفتم به هشتم
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/677666
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XKAV
نظرتان را بنویسید