سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی – سامانه منادا
ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای هر نیمسال ترم مهر و بهمن به صورت جداگانه و در زمان مجزا برگزار می گردد به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد و یا اخذ مهمانی دانشگاه آزاد در واحد های دیگر می رسانیم ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد صرفا به صورت اینترنتی (الکترونیکی) بوده و فقط از طریق سایت سامانه منادا دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی monada.iau.ac.ir صورت خواهد پذیرفت لذا دانشجویان گرامی که قصد اخذ انتقالی یا مهمانی در واحد های دیگر را دارند می توانند از طریق سامانه منادا نسبت به تکمیل درخواست دانشجویی خود اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
به منظور ثبت درخواست خود مبنی بر انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد ، می بایست ابتدا به سامانه monada.iau.ir مراجعه کرده و مطابق با راهنمای موجود در ادامه مقاله ، به تکمیل مراحل لازم بپردازید.
• پس از ورود به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir ، در صفحه اول شرایط عمومی و تعهدات مرتبط با درخواست نقل و انتقال قابل مشاهده است. مطابق آن چه در تصویر زیر مشاهده می نمایید به دانشجوی متقاضی نقل و انتقالات پیشنهاد می شود به اطلاعات درج شده در سایت توجه کند و با آگاهی کامل نسبت به تایید و رفتن به مرحله بعدی اقدام نماید. پس از مطالعه مندرجات این صفحه ، تیک عبارت “تمام مطالب فوق را مطالعه و تایید می نمایم” را فعال نموده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.
هزینه ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99
دانشجویان متقاضی نقل و انتقال و میهمانی بایستی هزینه ای جهت رسیدگی به درخواست خود را در سایت منادا واریز نمایند. هزینه پرداختی برای مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و به ترتیب جدول زیر می باشد. البته تمام هزینه هایی که در این بخش عنوان شده اند ، مربوط به سال 98 بوده و احتمال افزایش آن ها در سال 99 وجود دارد.
مقطع تحصیلی هزینه بررسی مدارک (تومان)
کاردانی 32/500
کارشناسی 62/500
کارشناسی ارشد 94/500
دکتری حرفه ای 145/500
تمامی دانشجویان بایستی هزینه انتقال یا میهمانی را پرداخت نمایند. هزینه انتقالی در زمان تسویه حساب با واحد دانشگاهی مبدا اخذ می گردد و به همراه شهریه ثابت توسط واحد دانشگاهی مبدا دریافت شده و به حساب دانشگاه مقصد واریز می شود.
نام مقطع هزینه نقل و انتقال (تومان) هزینه میهمانی (تومان)
کاردانی 600/000 250/000
کارشناسی 900/000 400/000
کارشناسی ارشد 1/500/000 800/000
دکتری حرفه ای 4/000/000 1/500/000

Source: سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/696029
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZMDg
نظرتان را بنویسید