تمدید علامت تجاری و مدت زمان اعتبار برند

تمدید علامت تجاری و مدت زمان اعتبار برند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vokala

وکیل ثبت برند در تهران

ثبت برند این امکان را به شما میدهد تا شناخته شوید و دیگران خیلی راحت شما را پیدا کنند. وقتی صحبت از برند میشود یکسری از اسامی خاص به یاد می‌آورید. به همین دلیل داشتن برند مزایایی دارد. داشتن برند به گسترش کسب و کار کمک میکند اما همانطور که مزایایی را به همراه دارد ، ممکن است مشکلاتی را به همراه بیاورد. همه افراد آگاهی کامل از مسائل حقوقی و ثبتی ندارند و ممکن است اشتباهاتی را به وجود آورد. ما اینجا هستیم تا در صورتیکه به مشکل حقوقی برخوردید و به راهنمایی های وکیل ثبت برند در تهران نیاز داشتید بتوانید از آنها مشاوره بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید.


مزایای ثبت برند چیست؟ چرا باید برند داشته باشیم؟

ثبت برند و علامت تجاری می‌تواند برای دریافت وام اهمیت زیادی داشته باشد و همینطور شهرت زیادی را ایجاد کند. ثبت برند ابزار مناسبی برای بازاریابی است. علامت تجاری قابل نقل و انتقال است و باید طبق قانون ثبت علائم و اختراعات ایران به ثبت برسد. حق داشتن علامت یک نوع امتیازی است که به تنهایی دارای ارزش است و حق تجاری محسوب میشو حتی اگر مالک فوت کند حق آن به ورثه انتقال داده می‌شود.


تمدید علامت تجاری و مدت زمان اعتبار برند

بهترین وکیل ثبت برند در تهران

هر علامت تجاری یا برند ، پس از ثبت کردن دارای مدت زمان محدودی اعتبار است. بنابراین اگر شما برای شناخته شدن برندتان سالهای زیادی زحمت کشیده اید و هزینه صرف کرده اید، در صورتیکه برند خود را تمدید نکنید ، تمام حقوق مادی و معنوی آن در صورت ثبت توسط شخص دیگر به مالک جدید منتقل شده و شما دیگر هیچ حقی بر آن برند نخواهید داشت. مدت زمان اعتبار برندی که ثبت شده است ، دوره ای ده ساله را شامل می شود و پس از اتمام این دوره ده ساله، برندتان منقضی خواهد شد. اما در یک فرصت شش ماهه بعد از اتمام مدت زمان ده ساله، برند هم چنان به نام صاحب آن باقی خواهد ماند تا اقدامات لازم برای تمدید برند انجام گیرد و اگر تا پایان این دوره شش ماهه، تمدید علامت تجاری صورت نپذیرد، امتیاز داشتن آن برند و علامت تجاری از مالک آن سلب شده و علاوه بر اینکه دیگر اعتبار قانونی ندارد، آن برند و علامت تجاری می تواند به دیگران واگذار شود. 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1mX0
نظرتان را بنویسید