ثبت نام مدارس پیام غدیر

ثبت نام مدارس پیام غدیر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مدارس پیام غدیر در گروه مدارس غیر انتفاعی پسرانه استان تهران و در حوزه معارف اسلامی قرار می گیرند. این مدارس دارای واحدهای مختلف دبستان، متوسطه اول و دوم هستند. ثبت نام سال ۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری و از طریق سایت payamghadyr.com انجام می شود و دارای شرایط خاصی است که از طریق خود مدرسه اعلام می گردد. 

 

 

مدارس پیام غدیر یکی از مدارس برتر در کشور است که امکانات آموزشی مختلفی را به دانش آموزان خود ارائه می کند. به دلیل سطح علمی بالای مدرسه پیام غدیر، هر ساله دانش آموزان زیادی قصد ثبت نام در این مدرسه را دارند.

نکته حائز اهمیتی که دانش آموزان باید به آن توجه داشته باشند این است که برای ثبت نام در این مدارس نیاز به دارا بودن یک سری شرایط خاص بوده که عدم دارا بودن این شرایط باعث مردود بودن ثبت نام مدرسه پیام غدیر خواهد بود . بنابراین در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی مدارس پیام غدیر به بررسی شرایط، زمان، سایت و نحوه ثبت نام در این مدارس در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می پردازیم .

 

معرفی مدارس پیام غدیر

مدارس پیام غدیر یکی از مدارس مطرح کشور می باشد که با توجه به ارائه خدمات آموزشی مناسب، هر ساله دانش آموزان زیادی قصد ثبت نام در مدارس مختلف پیام غدیر را دارند. مدارس پیام غدیر در تهران واقع شده اند. بنابراین، تنها دانش آموزانی که قصد تحصیل در شهر تهران را دارند، می توانند مراحل نام نویسی در مدارس پیام غدیر را انجام دهند.

 

مدرسه های پیام غدیر در استان تهران در سال 1375 تاسیس شدند و هدف اصلی آن ها، تربیت دانش آموزان متخصص با سطح علمی بالا است. در حال حاضر، مدرسه های پیام غدیر به 5 زیر گروه تقسیم بندی می شوند.

 

مدرسه پیام غدیر دارالقرآن، مدرسه دبستان پیام غدیر 1، مدرسه دبستان پیام غدیر 2، مدرسه دبیرستان پیام غدیر متوسطه اول و مدرسه دبیرستان پیام غدیر متوسطه دوم زیرمجموعه های مدارس پیام غدیر هستند. بنابراین، تمامی دانش آموزان پایه دبستان، پایه متوسطه اول و پایه متوسطه دوم می توانند پس از تهیه مدارک لازم برای ثبت نام در مدارس به ثبت نام در مدرسه پیام غدیر بپردازند.

 

ثبت نام مدارس پیام غدیر

 

نکته حائز اهمیتی که باید دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مقطع متوسطه دوم در نظر داشته باشند، این است که در حال حاضر این مدرسه در گروه مدارس علوم و معارف اسلامی طبقه بندی می شود. به همین خاطر تنها دو رشته تحصیلی در دبیرستان پیام غدیر تهران وجود دارد. رشته ریاضی فیزیک و رشته علوم انسانی و معارف اسلامی رشته هایی هستند که برای انتخاب رشته دبیرستان امکان تحصیل در آن ها در مقطع متوسطه دوم برای دانش آموزان فراهم است.

 

بنابراین، تمامی پایه های تحصیلی مجاز به ثبت نام در مدارس پیام غدیر تهران می باشند؛ اما این مدارس فقط مختص پسران هستند و دانش آموزان دختر مجاز به ثبت نام در مدارس مختلف پیام غدیر در هیچ پایه تحصیلی نمی باشند.

 

یکی از گزینه های مناسب برای دانش آموزان دختر، مدارس شاهد است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مدارس به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

زمان ثبت نام مدارس پیام غدیر

ثبت نام مدارس معمولا در سایت پادا انجام می گیرد. اما نام نویسی مدارس پیام غدیر به صورت غیر حضوری در سایت این مدرسه انجام می شود. در واقع، دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف برای ثبت نام در این مدارس می بایست که حتما در زمان مشخصی که از سوی مدارس اعلام می شود به سایت ثبت نام مدارس پیام غدیر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را از طریق این سایت انجام دهند.

 

لازم به ذکر است که ثبت نام انجام شده در سایت مدرسه های پیام غدیر فقط پیش ثبت نام است و هیچ گونه حقی را برای ثبت نام قطعی دانش آموزان در مقطع های تحصیلی مختلف ایجاد نمی کند.

 

 

ثبت نام مدارس پیام غدیر معمولا در خرداد ماه می باشد که به محض اطلاع ثبت نام 1401 آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که ثبت نام انجام شده در سایت مدرسه های پیام غدیر فقط پیش ثبت نام است و هیچ گونه حقی را برای ثبت نام قطعی دانش آموزان در مقطع های تحصیلی مختلف ایجاد نمی کند.

 

مدارس دخترانه الغدیر مانند مدارس پسرانه پیام غدیر، در گروه مدارس علوم و معارف اسلامی هستند. برای اینکه با این مدارس آشنا و با شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آن آگاه شوید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

حتما بخوانید: ثبت نام مدارس الغدیر

 

 

 

 

 

سایت ثبت نام مدارس پیام غدیر

در حال حاضر، تمامی دانش آموزانی که قصد نام نویسی در مدارس پیام غدیر را دارند، می توانند با ورود به سایت ثبت نام مدارس پیام غدیر به نشانی payamghadyr.com مراحل ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

 

دقت داشته باشید که تنها مراحل پیش ثبت نام مدارس مختلف پیام غدیر از طریق سایت این مدرسه انجام می شود؛ اما دانش آموزان باید پس از اتمام زمان ثبت نام مدارس، برای آزمون های ورودی این مدرسه آماده شوند.

 

سایت ثبت نام مدارس غیر انتفاعی پیام غدیر، امکان ثبت نام تمامی دانش آموزان پایه های تحصیلی دبستان در دبستان پیام غدیر 1 و دبستان پیام غدیر 2 را فراهم کرده است. همچنین، دانش آموزان پایه های تحصیلی هفتم، هشتم و نهم می توانند با ورود به سایت پیام غدیر، مراحل پیش ثبت نام خود را در دبیرستان متوسطه اول پیام غدیر انجام دهند.

 

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام مدارس پیام غدیر

 

لازم به ذکر است که این سایت امکان پیش ثبت نام دانش آموزان پایه تحصیلی نهم به دهم و یازدهم و دوازدهم را هم فراهم کرده است؛ اما دانش آموزان باید برای ثبت نام در این مقطع، حتما رشته تحصیلی خود را در رشته های مجازی که در این مدرسه وجود دارند، انتخاب کنند.

 

برای آشنایی با رشته های تحصیلی دبیرستان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد عناوین، ویژگی ها و شرایط آن ها، به مقاله زیر رجوع کنید.

حتما بخوانید: رشته های تحصیلی دبیرستان

 

 

 

 

نحوه ثبت نام مدارس پیام غدیر

نحوه ثبت نام مدارس پیام غدیر کمی متفاوت از ثبت نام مدارس غیرانتفاعی می باشد. در واقع، تمامی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی برای ثبت نام در این مدارس، ابتدا باید مراحل پیش ثبت نام خود را انجام دهند و سپس برای مصاحبه های حضوری و آزمون های ورودی مدارس مختلف پیام غدیر آماده شوند.

 

مراحل مربوط به پیش ثبت نام مدارس پیام غدیر از طریق سایت این مدارس انجام می شود. بنابراین، دانش آموزان باید به سایت مدارس پیام غدیر به نشانی payamghadyr.com مراجعه کنند و پس از انتخاب پایه تحصیلی خود بر روی گزینه پیش ثبت نام کلیک نمایند و در نهایت فرم مربوط به پیش ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

نام نویسی در هر مقطع تحصیلی شرایط، زمان و نحوه خاص خودش را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان، به مقاله زیر رجوع کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان

 

راهنمای تصویری مراحل پیش ثبت نام در مدارس پیام غدیر استان تهران

از آنجایی که ثبت نام مدارس پیام غدیر به صورت اینترنتی است، برای اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام با مشکل و سوال مواجه نشوند، راهنمای تصویری مراحل ثبت نام این مدارس تهیه گردیده است. پس برای ثبت نام در مدارس پیام غدیر استان تهران می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

۱ابتدا به سایت مدارس پیام غدیر تهران به نشانی payamghadyr.com وارد شوید.

 

۲حال نام مدرسه خود را بر اساس مقطع تحصیلی خود انتخاب کنید و بر روی گزینه مربوط به آن کلیک نمایید.

 

ثبت نام مدارس پیام غدیر

 

۳حال شما به سایت مربوط به مدرسه پیام غدیر مقطع مورد نظر خود وارد خواهید شد. برای انجام مراحل پیش ثبت نام بر روی گزینه «پیش ثبت نام» کلیک کنید.

 

مراحل پیش ثبت نام مدارس پیام غدیر

 

۴در این قسمت مقطع تحصیلی خود را در بین مقطع های تحصیلی نشان داده شده انتخاب و روی آن کلیک نمایید.

 

پیش ثبت نام مدارس پیام غدیر

 

۵در مرحله بعدی می بایست فرم مربوط به ثبت نام در مدارس را کامل کنید. دقت داشته باشید که تکمیل فیلدهای ستاره دار در فرم مربوط به ثبت نام الزامی است؛ اما می توانید فیلدهای بدون ستاره را تکمیل نکنید. پس از تکمیل اطلاعات در انتهای فرم بر روی گزینه «ثبت کردن» کلیک کنید و کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت نمایید.

 

ثبت نام مدارس پیام غدیر

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام مدارس پیام غدیر تهران را به اطلاع متقاضیان رسانده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار موجود در این حوزه مطلع شوید.

 

مدارس نمونه دولتی به دلیل کیفیت آموزش خوب، گزینه مناسبی برای تحصیل دختران و پسران هستند. برای آشنایی بیشتر با شرایط، زمان و نحوه ثبت نام این مدارس، روی لینک زیر کلیک کنید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی



 

سوالات متداول

 

1- ثبت نام مدارس پیام غدیر از چه طریقی انجام می شود؟

دانش آموزان ابتدا باید پیش ثبت نام خود را در سایت مدارس پیام غدیر انجام دهند و سپس ادامه مراحل ثبت نام را طی کنند. راهنما تصویری ثبت نام و توضیحات بیشتر در متن مقاله آورده شده است.



 

2- مدارس پیام غدیر در چه رشته و پایه هایی دانش آموز می پذیرد؟

این مدارس در مقاطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آموز می پذیرند. جزئیات و اطلاعات بیشتر در متن مقاله موجود است.



 

3- ثبت نام مدارس پیام غدیر از چه زمانی آغاز می شود؟

با توجه به سال های گذشته، احتمالا ثبت نام از اوایل خرداد شروع می شود. زمان دقیق ثبت نام ها و جزئیات بیشتر از طریق این مقاله اعلام خواهند شد.

منبع : ثبت نام مدارس پیام غدیر

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4AnV
نظرتان را بنویسید