سایت مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir

سایت مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سایت مشاور مدرسه در راستای ایجاد پرونده الکترونیک سلامت روانی برای دانش آموزان ایجاد شده است. مشاوران مدرسه با ورود به سامانه moshavereh.medu.ir امکان ثبت نام دانش آموزان و وارد کردن اطلاعات آن ها را دارند که پس از آن دانش آموزان می توانند با گذر واژه و رمز عبور می توانند وارد این سایت شوند.

 

یکی از معضلاتی که همیشه در جهت آموزش دانش آموزان در مدارس وجود دارد، شیوه برخورد با دانش آموزانی است که از نظر ذهنی و روانی پریشان بوده و گاهی رفتار نرمالی از خود نشان نمی دهند. آموزش و پرورش در راستای شناسایی این دسته از دانش آموزان، آزمون های مختلف مشاوره ای را از طریق سایت های همگام و پادا برگزار می کند. اما به تازگی سایت مشاور مدرسه صرفا جهت بررسی مشکلات روانی دانش آموزان ایجاد شده است.

ورود به سامانه مشاور مدرسه از طریق مراجعه به سایت www.moshavereh.medu.ir امکان پذیر است، اما لازم به ذکر است که این سایت به دلیل جدید بودن و بروزرسانی های مختلف، گاهی با اختلال رو به رو شده و اجازه ورود و دسترسی افراد به خود را نمی دهد. برای آشنایی بیشتر با این سامانه، در ادامه مقاله قصد داریم ابتدا این سامانه را معرفی کرده و سپس امکانات مختلف آن را بیان داریم.

 

برای ورود به سایت مشاور مدرسه کلیک کنید

 

سایت مشاور مدرسه

 

 

سایت مشاور مدرسه به نشانی moshavereh.medu.ir بوده و دسترسی آن برای مشاوران مدرسه و دانش آموزان امکان پذیر است.

 

سایت مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir

یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش علاوه بر رسیدگی به امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان، نظارت بر امور روحی و روانی آن هاست. در این راستا آزمون های مشاوره ای همگام برای دانش آموزان نهم راه اندازی شده تا از طریق این آزمون ها بتوانند رشته تحصیلی مناسب با روحیات خود را انتخاب کنند. اما سوال اینجاست که سایر دانش آموزان از چه طریقی باید در آزمون های مشاوره ای شرکت نمایند؟ و یا اینکه آیا سامانه ای برای این موضوع در نظر گرفته شده است؟

 

آموزش و پرورش برای سنجش میزان سلامت روحی دانش آموزان، سامانه جدیدی را راه اندازی نموده است که دسترسی آن از طریق نشانی moshavereh.medu.ir امکان پذیر است. در این سامانه که به سایت مشاور مدرسه معروف است، سوالاتی مانند سوالات آزمون سلامت روان همگام از دانش آموزان پرسیده می شود تا سطح سلامت ذهنی و روحی آن ها مشخص شود.

 

 

سایت مشاور مدرسه موقتا از دسترس خارج شده است. به محض فعال شدن در اینجا اطلاع رسانی می شود.

 

امروزه آزمون های مختلفی برای سنجش توانایی دانش آموزان در نظر گرفته شده که از سایت های آموزش و پرورش از جمله پادا ارائه می شود. یکی از این ازمون ها، آزمون ارزیابی سطح سواد حرکتی دانش آموزان است که می توانید اطلاعات بیشتر در این رابطه را از طریق متن زیر مطالعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: ارزیابی سواد حرکتی

 

 

نحوه ورود مشاور به سایت مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir

دسترسی به سایت مشاور مدرسه به افرادی داده می شود که به عنوان مشاور در مدارس مشغول به کار باشند. البته لازم به ذکر است که آموزش و پرورش منطقه می بایست در ابتدا آن مدرسه را به عنوان یک مدرسه دارای اینترنت به ثبت رسانده باشد تا مشاوران امکان دسترسی به سایت moshavereh.medu.ir برایشان فراهم شود.

 

معمولا اکثر آزمون های مشاوره ای برای انتخاب رشته دبیرستان از دانش آموزان گرفته می شود. سایت مشاور مدرسه نیز در ابتدا امکاناتی را برای این دسته از دانش آموزان فراهم نموده و سپس به مرور زمان سایر امکانات مرتبط با دانش آموزان مقاطع مختلف به آن اضافه می شود.

 

دسترسی مشاوران به سایت مشاور مدرسه از طریق ارائه درخواست به آموزش و پرورش منطقه امکان پذیر است. پس از ارائه درخواست، رمز عبور و نام کاربری در اختیار مشاوران قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانند به سایت moshavereh.medu.ir وارد شوند.

 

اگر مشاوری در چند مدرسه متفاوت مشغول به خدمت است می بایست برای هر یک از این مدارس نام کاربری و رمز عبور جداگانه ای را از آموزش و پروزش منطقه تهیه نماید. بروز هر گونه اشکال در نحوه ورود به سایت مشاور مدرسه از طریق سایت آموزش و پرورش و یا مراجعه حضوری به آموزش و پرورش منطقه قابل رفع است.

 

مشاوران برای ورود به سایت مشاور مدرسه باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری وارد کرده و از گذر دواژه ای که توسط آموزش و پرورش برای آن ها صادر شده به عنوان رمز عبور استفاده نمایند. راهنمای تصویری مراحل گفته شده به محض فعال شدن لینک این سامانه در این صفحه منتشر می شود.

 

بیشتر بخوانید: آزمون رغبت و توانایی

 

 

 

 

 

نحوه ورود دانش آموز به سایت مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir

اطلاعات دانش آموزان، ویژگی های شخصیتی و مشکلات رفتاری آن ها می بایست توسط مشاور مدرسه وارد سامانه moshavereh.medu.ir شود. بنابراین پیش از آن دانش آموزان اجازه ورود به سایت را نخواهند داشت. پس از اینکه اطلاعات لازم و  انواع آزمون های سلامت روان همگام و ... توسط مشاور مدرسه گرفته شد، تحلیل آزمون ها در سامانه قرار می گیرد.

 

زمانی که مشاور اطلاعات لازم را در سایت مشاور مدرسه بارگذاری کرد، یک نام کاربری و رمز عبور برای هر دانش آموز صادر می شود. در صورتی که مشاور این کدها را در اختیار دانش آموز بگذارد، آن ها می توانند وارد سایت مشاور مدرسه شده و به دریافت اطلاعات از سایت بپردازند.

 

در سایت مشاور مدرسه انواع آزمون های روانی، تحلیل مشکلات رفتاری و ذهنی و ... بارگذاری شده که دانش آموزان می بایست به هر یک از آن ها در موعد مقرر که توسط مشاور مدرسه اعلام می شود، پاسخ دهند. همچنین امکان مشاهده عملکرد تحصیلی نیز در این سایت وجود دارد.

 

دانش آموزان و مشاوران توجه داشته باشند که برای ورود به سایت مشاور مدرسه و دریافت اطلاعات دانش آموزان از سایت می بایست رمز عبور خود را با اعداد انگلیسی ثبت کنند و سپس گزینه ورود به سیستم را انتخاب نمایند. در صورت بروز هر گونه مشکل نیز باید با آموزش و پرورش منطقه تماس گرفت و اقدامات لازم را در جهت رفع آن انجام داد.

 

به دانش آموزان توصیه می شود جهت پیشرفت در آموزش های مدارس از سامانه های یادگیری مختلفی از جمله سایت کارسنج استفاده نمایند. در این سایت ها علاوه بر ارائه آموزش های مربوط به کتاب ها، بخش های مشاوره ای مناسبی نیز قرار داده شده است.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت مشاور مدرسه را ارائه داده و دانش آموزان و مشاوران را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از نحوه ورود به این سامانه مطلع سازند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: آزمون آغازین

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نشانی اینترنتی سایت مشاور مدرسه چیست ؟

✔️ سامانه مشاور مدرسه به نشانی moshavereh.medu.ir می باشد که لینک ورود مستقیم به آن در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ نحوه ورود مشاوران به سایت مشاور مدرسه چگونه است ؟

✔️ مطابق متن مقاله، مشاوران مدرسه می بایست رمز عبور خود را از آموزش و پرورش منطقه دریافت کرده و به همراه کدملی وارد سامانه مشاور مدرسه نمایند.



 

3- ✔️ مراحل ورود دانش آموزان به سایت مشاور مدرسه چگونه است ؟

✔️ دانش آموزان می بایست نام کاربری و گذر واژه خود را از مشاور مدرسه دریافت نموده و سپس وارد سایت مشاور مدرسه شوند. برای مطالعه جزئیات به متن مقاله مراجعه شود.

منبع : سایت مشاور مدرسه moshavereh.medu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3zmO
نظرتان را بنویسید