بیش از پیش از کنکور 1401 بدانید

بیش از پیش از کنکور 1401 بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

داوطلبان مشمول طرح 25 درصدی
تاثیر معدل در کنکور 1401 برای داوطلبانی که دارای مدرک علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی ، علوم تجربی و ریاضی فیزیک بوده و دیپلم خود را از سال 94 تا 97 در نظام آموزشی قدیم دریافت کرده اند ، 25 درصد تاثیر مثبت خواهد بود.
داوطلبان مشمول طرح 5 درصدی
آن دسته از داوطلبانی که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال 91-90 دریافت کرده اند و یک یا چند درس آنها به صورت نهایی و کشوری برگزار شده باشد ، مشمول اعمال 5 درصد تاثیر مثبت می شوند.
تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور – دیپلمه های غیر مرتبط
تاثیر معدل در کنکور 1401 برای داوطلبانی که دیپلم متفاوت دارند نیز به صورت مثبت اعمال خواهد شد ، با این تفاوت که تنها معدل نهایی دروس عمومی که به صورت نهایی برگزار شده باشد ، مورد محاسبه قرار می گیرد.
تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور – برای داوطلبان مدرک فنی حرفه ای
برای داوطلبانی که مدرک فنی حرفه ای و کاردانش دارند ، تاثیر معدل چه به صورت مثبت و چه به صورت منفی محاسبه نخواهد شد. داوطلبان دارای مدرک فنی حرفه ای می توانند در کنکور هر سه گروه ریاضی ، انسانی و تجربی شرکت کنند . این داوطلبان اگر می خواهند مشمول تاثیر مثبت معدل شوند ، باید در امتحانات نهایی رشته مورد نظر خود شرکت کنند.
چه افرادی مشمول تاثیر معدل در کنکور 1401 نخواهند شد ؟
آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری که مدرک دیپلم شان را قبل از سال 94 دریافت کرده اند و افرادی که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 اخذ کرده اند ، مشمول اعمال سوابق تحصیلی چه به صورت مثبت و چه به صورت منفی نخواهند شد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/05LK
نظرتان را بنویسید