عرضه اولیه فزر

عرضه اولیه فزر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

آخرین عرضه اولیه امسال مربوط به نماد شکام بود که در 30 شهریور ماه برگزار شد. این عرضه اولیه برای صندوق‌ ها بود و بعد از آن هیچ عرضه اولیه‌ ای را به دلیل شرایط بازار شاهد نبودیم. حال دوباره قرار است عرضه اولیه در فرابورس و برای حقیقی‌ های بازار انجام شود.



 

جزئیات عرضه اولیه فزر

تعداد 300 میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره معادل 10 درصد سهام این شرکت، چهارشنبه هفته آینده یعنی 20 بهمن با نماد معاملاتی فزر در فرابورس ایران عرضه می‌ شود. این میزان سهام در محدوده قیمتی 17 هزار و 726 تا 21 هزار و 666 ریال برای هر سهم و با سهمیه 250 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه می‌ شود.

با احتساب سهم هر کد حداکثر 250 سهم، بنابراین حداکثر نقدینگی مورد نیاز حدودا 542 هزار تومان است. با توجه به مشارکت 2.5 میلیون نفری در عرضه اولیه قبلی، احتمالا به هر فرد 120 سهم از عرضه اولیه فزر برسد که به نقدینگی حدود 260 هزار تومان نیاز دارد.

همچنین متعهدین خرید این عرضه اولیه شرکت کاوندگان قشم، شرکت کوشش آذین قشم، شرکت سرمایه‌ گذاری گلومینکو قشم، شرکت تابان کیش، شرکت فرا اندیشان نیک فرجام قشم و شرکت کاوان کیش هستند و مشاور عرضه هم شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، متعهد خرید شرکت تامین سرمایه نوین و بازار گردان صندوق سرمایه‌ گذاری اختصاصی بازارگردانی پداداش پشتیبان پارس هستند.

 

عرضه اولیه فزر

 

قبل از شرکت در عرضه اولیه فزر دریافت کد بورسی جهت معامله در بازار بورس اوراق بهادار الزامی می باشد. فعالان بازار سرمایه جهت شرکت در عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره​​ با نماد فزر می بایست ابتدا برای دریافت کد بورسی در سامانه سجام ثبت نام نمایند.

 

منبع : تجارت نیوز

 

در ادامه بخوانید: عرضه اولیه چیست

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6nYn
نظرتان را بنویسید