حذف اکانت اینستاگرام

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرش زمانی
قدم اول پاک کردن اکانت اینستاگرام :
ابتدا وارد لینک زیر شوید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.


https://www.linkp.ir/yPX7


قدم دوم پاک کردن اکانت اینستاگرام :
در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

قدم سوم :
حالا وارد صفحه حذف اکانت خواهید شد.

قدم چهارم پاک کردن اکانت اینستاگرام :
اینستاگرام در کادر بالا دلیل پاک کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Something Else را برگزینید. تا کادر وارد کردن مجدد رمز عبور برای شما ظاهر شود.

قدم پنجم پاک کردن اکانت اینستاگرام :
حالا پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently delete my account در پایین صفحه کلیک کنید.

قدم ششم پاک کردن اکانت اینستاگرام :
سپس اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید که با تائید این کادر با پیغام زیر روبرو شده و اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد.


در صورتی که پیغام زیر را مشاهده کردید.

Your account has been removed. We're sorry to see you got.

یعنی کار را به درستی انجام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی فوق اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yPX7
نظرتان را بنویسید