ترفند های لوله بازکنی

ترفند های لوله بازکنی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
حسین

امروزه با افزایش تعداد آپارتمان نشینی گرفتگی لوله فاضالب امری طبیعی به شمار می رود. گرفتگی لوله فاضالب به دالیل مختلفی از جمله استفاده ی نامناسب و لوله کشی غیر استاندارد رخ می دهد. رفع گرفتگی لوله یکی از مهم ترین بحث های افراد در مواقع انسداد لوله می باشد که ما شما را با بعضی از روش های خانگی آن آشنا می کنیم.

لوله بازکنی با آب جوش

 

برای حل این مورد ابتدا آب را بجوشانید و کمی پودر لباس شویی داخل سینک بریزید.آب را با پودر مخلوط کنید و به کار خود ادامه دهید آب جوش تمام چربی های داخل لوله را شل می کند و اولین راهی است که می تواند در گرفتگی لوله تاثیر گذار باشد. اگر با این روش مشکل انسداد حل نشد. معموال تلمبه دستی در هر خانه پیدا می شود این روش دوم می باشد که می توانید استفاده کنید . برای کار با این وسیله ابتدا سینک را پر از آب کنید، تلمبه را در خروجی آب بگذارید و چند بار فشار بدید و به باال بکشید. اگه گرفتگی لوله سطحی باشد یعنی با مو یا چربی مسدود شود این روش جواب می دهد.

لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین

این روش رفع گیر لوله در اکثر موارد گرفتگی نتیجه ی مثبتی می دهد. در ابتدا یک یا دو بسته جوش سیرین ، کمی سرکه و یک عدد کهنه متوسط تهیه کنید. جوش شیرین را بدون اینکه چیزی اضافه کنید داخل لوله سینک بریزید و چند لحظه منتظر بمانید، سپس سرکه را اضافه کنید. در ادامه دستمال را دهانه خروجی سینک قرار دهید و با دست خود محکم نگه دارید. زیرا در اثر ترکیب سرکه با جوش شیرین واکنش شیمیایی رخ می دهد که به شکل جوشیدن می باشد و به بیرون می پاشد.مدتی بعد پارچه را بردارید شاهد رفع گرفتگی لوله خواهید بود.

لوله بازکنی با تراکم هوا 

این نوع ابزار برای گرفتگی های خیلی سخت استفاده می شود. با این تفاوت که به داخل لوله آسیب نمی زند.برای رفع گرفتگی لوله هایی که فنر قابلیت رفع آن را ندارد طوری که پمپ هوا فشار باد تولید می. هنگامی که شیر تخلیه دستگاه را باز میکنیم باد با قدرت باال به داخل لوله هدایت می شود و تمامی گرفتگی ها را رفع می کند. گرفتگی لوله بازکنی جنت اباد با استفاده از پمپ مکنده این نوع دستگاه همان طور که از اسمش پیداست از نیروی مکش استفاده می کند. وقتی که اجسام سخت مانند سویچ طال گوشی موبایل یا شی دیگری داخل چاه فاصالب بیفتد مطمئنا باعث گرفتگی چاه می شوداین دستگاه یک لوله ی مکش دارد که به دهانه چاه وصل می شود .هنگامی که دستگاه را روشن می کنیم همانند جارو برقی تمامی اجسام را به مخزن خود می کشد و تمامی گرفتگی ها را رفع می کند. میتوان برای رسوب زدایی لوله ها نیز استفاده کرد.

 

لینک مرجع https://loolebazkoni.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lJlM
مطلب قبلی
لوله بازکنی پونک
نظرتان را بنویسید