9 ترفند در طراحی سایت حرفه ای

9 ترفند در طراحی سایت حرفه ای
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni

اولین برداشت ها برای همیشه باقی می مانند. وقتی شخصی وارد وب سایت شما می شود، فکر می کنید واکنش غریزی و درونی او چه خواهد بود؟

این سوالی است که باید به آن پاسخ دهید - تا حد امکان صادقانه! – برای شروع کار حرفه ای کردن وب سایت خود و بهینه سازی آن برای KPI های خاص خود، هر چه که باشد.

شما فقط زمان بسیار محدودی برای به دست آوردن اولین برداشت دارید - در واقع کمتر از 8 ثانیه - بنابراین اهمیت شکل دادن به وب سایت خود را نمی توان اغراق کرد.

هنگامی که یک کاربر از وب سایت شما بازدید می کند، اولین چیزی که متوجه می شود ظاهر (طراحی) و احساس (UX) است. آیا پیام شما برجسته است؟ آیا آسان است که بدانید کجا کلیک کنید؟ آیا CTA ها بلند و واضح هستند؟ یک وب سایت حرفه ای نه تنها عالی به نظر می رسد - بلکه با ارائه محتوای جذاب، لینک های مفید و ناوبری روان، عالی نیز عمل می کند تا بازدیدکنندگان شما بتوانند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت حرفه ای با وبکده

اگر کاربر وارد سایت شما شود و فوراً به دلیل چیدمان، طراحی یا ناتوانی در انجام کاری که می خواهد انجام دهد خاموش شود، بازاریابی محتوای شما محکوم به شکست است. در یک چشم به هم زدن، وب سایت شما می تواند اوج بگیرد - یا خراب شود و بسوزد.

بنابراین در اینجا 9 نکته مهم وجود دارد که می تواند به شما کمک کند وب سایتی را که می خواهید داشته باشید ایجاد کنید - و خوانندگان شما دوست دارند از آن بازدید کنند:

 

چه چیزی یک وب سایت را حرفه ای می کند؟

طراحی موبایل اول: مطمئن شوید که سایت خود را برای موبایل بهینه کنیدربات‌های چت را در نظر بگیرید: چت خودکار را یکپارچه کنید تا تبدیل‌ها را افزایش دهیدزمان بارگذاری را به حداقل برسانید: زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید و تعامل را افزایش دهیدسفارشی در مقابل طراحی قالب: بهترین گزینه طراحی را با توجه به نیازها و بودجه خود انتخاب کنیدقوانین سئو: پیدا کردن شما در موتورهای جستجو برای مشتریان آسان استاز فونت ها نترسید: فونت های جالب و چشم نواز را آزمایش کنیدویدیو صفحه وب استاتیک را از بین برد: تعامل و تبدیل را با ویدیوی عالی افزایش دهیدتصاویر پس زمینه چشم را جلب می کند: صفحه اصلی خود را به یاد ماندنی کنیدتعریف مجدد سادگی: آن را ساده نگه دارید اما آن را هیجان انگیز کنید

1. طراحی موبایل اول: مطمئن شوید که سایت خود را برای موبایل بهینه کنید

این روزها، این احتمال وجود دارد که بازدیدکنندگان وب سایت شما با تلفن همراه یا تبلت به آنجا بروند. ترافیک وب موبایل قبلاً از دسکتاپ پیشی گرفته است و در حال رشد است. برای صاحبان وب سایت، بهینه سازی برای موبایل بسیار مهم است.بهینه سازی موبایل به معنای توسعه سایت شما به گونه ای است که آن را به پلتفرم موبایل پاسخگو می کند – یعنی چیدمان و طراحی متناسب با اندازه صفحه نمایش کوچکتر دستگاه های تلفن همراه تطبیق داده می شود و UX راحت و آسان برای پیمایش در یک دستگاه همراه خواهد بود. دستگاه کوچک و دستی ریسپانسیو کردن سایت برای موبایل چیزی است که باید از همان ابتدا به آن توجه کنید. برای سایت تلفن همراه شما مهم است که هویت و شخصیت برند مشابه نسخه دسکتاپ داشته باشد، بنابراین طراحی وب سایت دسکتاپ خود را به گونه ای که بتوان به راحتی و به راحتی برای موبایل تطبیق داد، سودمند است.

2. چت ربات ها را در نظر بگیرید: چت خودکار را برای افزایش تبدیل ها یکپارچه کنید

پلتفرم‌های پیام‌رسان در حال حاضر از هر نوع برنامه دیگری بهتر عمل کرده‌اند - در واقع، 6 برنامه از 10 برنامه برتر تلفن همراه جهان، برنامه‌های پیام‌رسان هستند. بنابراین طبیعی است که بازاریاب ها با استفاده از فناوری پیام رسانی برای ارائه خدمات آنلاین بهتر به مشتریان، این موضوع را در نظر بگیرند. و پاسخ، ربات‌ها هستند – به‌ویژه، ربات‌های چت، که ابزارهای پیام‌رسان چت خودکار و مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که در حال حاضر تبدیل‌های بالاتری را به همراه دارند. هنگامی که از وب‌سایتی بازدید می‌کنید که از ربات‌های چت استفاده می‌کند، یک پنجره چت کوچک در صفحه باز می‌شود که سؤالات یا مکالمه‌ای را از شما می‌خواهد تا درگیر شوید و شما را به آنچه نیاز دارید راهنمایی کنید. اما این یک نماینده واقعی مشتری نیست - این یک ربات است که برای ارائه خدمات عالی به شما برنامه ریزی شده است.چت بات ها فقط برای مشاغل بزرگ نیستند. تعداد زیادی از ارائه دهندگان چت بات وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد، سفارشی سازی و پیاده سازی ربات های چت به راحتی در وب سایت خود استفاده کنید. برای الهام گرفتن این نمونه ها را بررسی کنید.

3. زمان بارگذاری را به حداقل برسانید: زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید و تعامل را افزایش دهید

مهم نیست که وب سایت شما چقدر حرفه ای به نظر می رسد. اگر بیننده باید 10 ثانیه صبر کند تا صفحه شما بارگذاری شود، شما قبلاً آنها را از دست داده اید. آمار واضح است: بر اساس Kissmetrics، هر چه یک صفحه وب بیشتر طول بکشد تا بارگذاری شود، نرخ رها شدن صفحه بالاتر است. همچنین، کندی زمان بارگذاری روی رتبه جستجوی گوگل شما تأثیر منفی می گذارد و سایت شما را در بین رتبه های پایین تر در نتایج جستجو قرار می دهد. مانند سئو، زمان بارگذاری تحت تأثیر طراحی و برنامه نویسی صفحه قرار می گیرد. راه های زیادی برای بهبود سرعت صفحه شما وجود دارد، مانند بهینه سازی کد، کاهش تعداد تغییر مسیرها، بهینه سازی تصاویر و موارد دیگر. این لیست سریع از Moz را بررسی کنید تا نکات بیشتری برای افزایش سرعت صفحه خود دریافت کنید.

4. سفارشی در مقابل طراحی قالب: بهترین گزینه طراحی را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنید

یکی از تصمیماتی که باید هنگام ساخت یا طراحی مجدد وب سایت خود بگیرید این است که آیا از طراحی قالب استفاده کنید یا طراحی سفارشی خود را از ابتدا ایجاد کنید. امروزه، طیف باورنکردنی از قالب‌های وب‌سایت و ابزارهای DIY وجود دارد که ایجاد یک وب‌سایت با ظاهر حرفه‌ای را برای بی‌تجربه‌ترین طراحان نیز آسان می‌کند.از سوی دیگر، هنگام ساخت یک وب سایت سفارشی، آسمان محدودیت دارد. طراحی مبتنی بر الگو آزادی کاملی را که از سایت های سفارشی از نظر طراحی، چیدمان، قرار دادن تصویر، تعداد صفحات، استفاده از عناصر منحصر به فرد مانند ویدیو و انیمیشن های سفارشی و عملکرد کلی وب سایت به دست می آورید، به شما نمی دهد. با این حال، وب‌سایت‌های سفارشی از منابع، از جمله زمان، نیروی انسانی و بودجه بسیار بیشتر استفاده می‌کنند.در پایان روز، هر صاحب کسب و کار باید مزایا و معایب طراحی قالب سفارشی و سفارشی را بسنجید و سپس تصمیم بگیرد که کدام یک برای نیازهای او بهترین است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oE4N
نظرتان را بنویسید