زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون دانشگاه افسری 1401 - 1402 به منظور جذب كادر افسری نیروهای زمینی ، پدافند هوایی ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه برگزار می شود . داوطلبان باید قبل از زمان ثبت نام ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و با به همراه داشتن سایر مدارک در جلسه آزمون حاضر شوند . 




دانشگاه افسری از طریق برگزاری آزمون اقدام به تکمیل كادر افسری نيرو های زمينی ، پدافند هوایی ، هوایی ، دريایی و سازمان های تابعه می نماید . متقاضیان تحصیل در رشته های تحصیلی دانشگاه‌ های افسری امام علی ( ع ) ، خاتم الانبیاء ( ص ) ، هوایی شهید ستاری ، علوم دریائی امام خمینی ( ره ) و فارابی به منظور شرکت در این آزمون باید فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه افسری 1401 را تکمیل و علاقه مندی خود را اعلام نمایند.

این فرم در بازه زمانی مشخصی بر روی سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و امکان درج اطلاعات ثبت نامی داوطلب را فراهم می کند . متقاضیان پس از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری و تکمیل فرم ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401 فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع آزمون پرداخته و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند. در ادامه زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401 - 1402 ارائه شده است .



زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401
بر اساس برنامه زمانی دانشگاه افسری ، آزمون سال گذشته این دانشگاه در دی ماه در حوزه امتحانی مندرج در کارت ورود به جلسه برگزار شده بود و لازم بود که داوطلبان رأس ساعت 8 صبح به همراه کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری و کارت شناسایی معتبر مانند شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی در جلسه آزمون حاضر شوند .







هنوز زمان برگزاری آزمون کتبی دانشگاه افسری 1401 مشخص نیست به محض اینکه زمان برگزاری این آزمون مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد .





برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود .

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری





مشاوره برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401


لازم است داوطلبان همانند سال های پیش چند روز قبل از تاریخ آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری اقدام نموده و کارت خود را دریافت نمایند . مراقبان حاضر در جلسه آزمون ، کارت ورود به جلسه را با اطلاعات مندرج در کارت شناسایی مطابقت داده و در صورت مغایرت هر یک از قسمت ها از ورود داوطلبان به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آورند .



نکات مهم برای شرکت در جلسه آزمون



1روز آزمون علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه ، شناسنامه یا کارت ملی خود را به همراه داشته باشید .



2مداد مشکی نرم ، پاک کن ، مداد تراش همراه داشته باشید .



3آوردن هرگونه وسیله اضافی نظیر کیف ، ماشین حساب ، تلفن همراه ،ساعت مچی هوشمند، پیجر و غیره ممنوع می باشد .



4قبل از ورود به جلسه آزمون کارت را با سنجاق به سمت چپ سینه خود الصاق نمایید .



علاوه بر زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری براس کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری











کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401 - 1402 را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار این حیطه مطلع شوید.



برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام درجه داری پدافند هوایی ارتش مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود .

در ادامه بخوانید: ثبت نام درجه داری پدافند هوایی ارتش









سوالات متداول


1- علاقه مندان به شرکت در آزمون دانشگاه افسری برای ثبت نام باید به چه سایتی مراجعه کنند ؟
ثبت نام دانشگاه افسری در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می شود که برای اطلاع از روند این آزمون می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .




2- زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401 _ 1402 چه تاریخی است ؟
 هنوز زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری 1401 _ 1402 اعلام نشده و به محض مشخص شدن زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد .




3-  کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری چه زمانی منتشر می شود ؟
 هنوز زمان انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری مشخص نیست که به محض انتشار لینک دریافت کارت در این مقاله قرار داده می شود .

منبع : زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1l9q
نظرتان را بنویسید