نمونه سوال ریاضی چهارم دبستان نوبت اول دی ماه

نمونه سوال ریاضی چهارم دبستان نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

والدین می توانند به منظور تقویت آموزش فرزندان چهارم ابتدایی خود در زمینه درس ریاضی ، این دانش آموزان را با انواع نمونه سوالات این درس آشنا سازند تا علاوه یادگیری بهتر درس ریاضی با آشنایی با انواع سوالات برای امتحانات ریاضی چهارم ابتدایی دی ماه نیز آماده باشند.

 

 

بسیاری از والدینی که دارای دانش آموز چهارم ابتدایی هستند ، علاقه دارند که ذهن فرزند خود را برای پذیرش مباحث درسی و یادگیری هر چه بهتر آن ها آماده سازند . درس ریاضی جزو درس هایی است که برای یادگیری نیاز به تمرین و پیگیری زیادی دارد . لذا از جمله راه حل های پیشنهادی برای یادگیری این درس آشنایی با انواع نمونه سوالات و حل کردن آن هاست .

با این کار علاوه بر مشخص شدن ضعف ها و اشکالات دانش آموز کلاس چهارمی در درس ریاضی ، میزان یادگیری و خلاقیت دانش آموز در پاسخگویی به سوالات با راه حل های مختلف نیز از طریق درگیر شدن با مسئله  افزایش می یابد .

با توجه به این موضوع در ادامه چند سری از انواع نمونه سوالات نوبت اول ریاضی چهارم ابتدایی برای دانش آموزان کلاس چهارمی ارائه شده است که با دریافت و دانلود آن ها می توانید میزان یادگیری فرزند چهارم دبستانی خود را تاحد زیادی افزایش دهید .

 

سوالات نوبت اول ریاضی چهارم ابتدایی دی ماه

دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول ریاضی چهارم ابتدایی ، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند .

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس ریاضی پایه چهارم باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از اضطراب و نگرانی های دانش آموزان چهارم دبستانی نیز کاسته شود .

با توجه به موارد عنوان شده ، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات ریاضی پایه چهارم ابتدایی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد .



 

  

 

 

نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم ابتدایی نوبت اول
سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 1 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 2 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 3 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 4 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 5 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 6 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 7 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 8 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 9 )

سوالات درس ریاضی چهارم ( سری 10 )


از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی ریاضی چهارم ابتدایی نوبت اول عبارتند از :

 

  عدد 2406933 چند رقمی است ؟

 اندازه زاویه را بدست آورید .

 حاصل جمع 3/2+2/1 را روی محور نشان دهید .

 حاصل ضرب های زیر را بدست آورید .

 کسر های داده شده را روی شکل نشان دهید .

 حاصل عبارات زیر را بدست آورید .

 

 همچنین برای دسترسی به نمونه سوالات سایر دروس و حتی پایه های تحصیلی دیگر می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: سوالات امتحانی



 

تمرینات فصل به فصل نوبت اول پایه چهارم

برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل ریاضی چهارم ابتدایی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید . حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس ریاضی چهارم ابتدایی ، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه چهارم دبستان را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه چهارم ابتدایی می شود .

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان ریاضی چهارم ابتدایی آماده سازند . 

 

  

 

 

 

تمرینات فصل به فصل ریاضی چهارم ابتدایی نوبت اول
فصل اول : اعداد و الگوها
فصل دوم : کسر
فصل سوم : ضرب و تقسیم

 

 

سوالات ارائه شده در تمرینات فصل به فصل ریاضی چهارم ابتدایی نوبت اول عبارتند از :

 

  کسرهای زیر را با یکدیگر مقایسه کنید .

 عدد های خواسته شده را روی محور نشان دهید .

 عدد مخلوط بنویسید .

 برای اعداد مخلوط زیر شکل رسم کنید .

 کسر مناسب برای شکل های زیر را بنویسید .

 درستی یا نادرستی عبارت های زیر را مشخص کنید .

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات چهارم ابتدایی با پاسخ تشریحی

 

  جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه چهارم ابتدایی با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا می توان نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی چهارم دبستان را دریافت کرد؟

✔️ بله برای دانلود نسخه الکرونیکی و رایگان این کتاب می توانید به مقاله بالا مراجعه فرمایید . 



 

2- ✔️ آیا امکان دانلود نمونه سوال ریاضی کلاس چهارم ابتدایی وجود دارد؟

✔️ بله در این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول درس ریاضی چهارم ابتدایی به صورت کاملا رایگان و با حجم بسیار کم برای دانلود توسط دانش آموزان قرار گرفته است .



 

3- ✔️ موضوع سوالات ریاضی چهارم ابتدایی درباره چه مباحثی است ؟

✔️ مباحث عنوان شده در نمونه سوالات ریاضی چهارم دبستان مربوط به آموزش های کتب درسی این پایه است که همگی در این مقاله عنوان شده اند .

منبع : نمونه سوال ریاضی چهارم دبستان نوبت اول دی ماه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7PDj
نظرتان را بنویسید