نتایج نهضت ملی مسکن

نتایج نهضت ملی مسکن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

در خصوص زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن ۱۴۰۰، هنوز تاریخی اعلام نشده است. در صورت اعلام تاریخ از سوی دولت، متقاضیان پیگیری اعلام نتایج و کسانی که در این طرح ثبت نام نموده اند، باید به سامانه نهضت ملی مسکن، مراجعه نمایند. متقاضیان اعلام نتایج 1400، می توانند پس از ورود به سایت سامانه، در قسمت پیگیری درخواست متقاضی، کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و از اسامی قبول شدگان این طرح، مطلع شوند.

 

دولت دوازدهم، در خصوص رونق بخشیدن به روند مسکن دار شدن افرادی که توانایی تهیه مسکن و خانه دار شدن، نداشتند، طرح اقدام ملی مسکن را ارایه داد و سامانه ای نیز، جهت ثبت نام افراد، طراحی نمود. دولت سیزدهم نیز، در همین راستا، طرح نهضت ملی مسکن را ارایه کرد و از آبان ماه سال 1400، سامانه ثبت نام افراد متقاضی این طرح را، راه اندازی کرد.

افراد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن، با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن، و در مهلت های اعلام شده توسط دولت، می توانند اقدام به ثبت نام در این طرح نموده و از مزایای آن بهره مند شوند. پس از ثبت نام، افراد باید به پیگیری نتایج نهضت ملی مسکن بپردازند تا از اسامی قبول شدگان آن، مطلع گردند که این امر، سامانه و زمان مخصوص به خود را دارد.

از این رو، در این مقاله، قصد داریم تا در خصوص زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن 1400، سایت و نحوه مشاهده اعلام نتایج نهضت ملی مسکن و اسامی قبول شدگان آن، توضیح دهیم. چنانچه پیرامون نتایج نهضت ملی مسکن  ۱۴۰۰ و اسامی قبول شدگان آن، سوالاتی دارید، با ما همراه باشید.



 

زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن 1400

در سال 1399 و در سال ۱۴۰۰، دولت دوازدهم، در راستای بر طرف کردن مشکل مسکن افراد با درآمد پایین جامعه، اقدام به ارایه و اجرایی کردن طرح های گوناگونی، نظیر طرح اقدام ملی مسکن، وام ودیعه مسکن مستاجران، ثبت ملک در سامانه املاک و اسکان و مواردی از این دست نمود. با این وجود، همچنان مشکل مسکن افراد با درآمد پایین جامعه، به قوت خود باقی است و با تورم شدیدی که بر بازار ملک حکم فرماست، افراد، همچنان توان خرید خانه شخصی را ندارند.

با روی کار آمدن دولت جدید، طرح دیگری تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن یا همان طرح جهش تولید مسکن، ارایه شد و برای افراد جا مانده از ثبت نام در طرح های کمکی قبلی، این فرصت را فراهم می آورد تا دوباره، شانس خود را برای خرید مسکن شخصی و با استفاه از تسهیلات کمکی دولت، امتحان کنند.

متقاضیان این طرح، می توانند با داشتن مدارک لازم برای ثبت نام طرح جهش تولید مسکن، به سامانه ثبت نام افراد فاقد مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه نمایند و با بارگذاری مدارک، اقدام به ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام، افراد می توانند از همین سامانه، اقدام به مشاهده نتایج نهضت ملی مسکن و اطلاع از اسامی قبول شدگان این طرح نمایند. در خصوص زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن باید گفت، به این علت که همچنان امکان ثبت نام برای متقاضیان باقی است، دولت، زمان اعلام نتایج را مشخص ننموده است.

تاریخ اعلام نتایج نهضت ملی مسکن ۱۴۰۰، هنوز از سوی دولت، مشخص نشده است. پس از اعلام تاریخ، متقاضیان اطلاع از نتایج نهضت ملی مسکن و اسامی قبول شدگان 1400، باید به سامانه samn.mrud.ir، قسمت پیگیری درخواست های متقاضی، مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن

 

سایت اعلام نتایج نهضت ملی مسکن 1400

در قسمت قبلی مقاله، در خصوص زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن 1400، توضیح دادیم و به این نکته اشاره کردیم که دولت، هنوز تاریخ اعلام نتایج نهضت ملی مسکن و اسامی قبول شدگان ۱۴۰۰ را مشخص ننموده است. در این قسمت، قصد داریم تا به معرفی سایت اعلام نتایج نهضت ملی مسکن  ۱۴۰۰، بپرداریم تا متقاضیان استعلام نتایج نهضت ملی مسکن، همچون افرادی که در طرح مسکن ملی ثبت نام نموده بودند، بتوانند با مراجعه به آن، از نتایج نهضت ملی مسکن و اسامی قبول شدگان این طرح، مطلع شوند. 

دولت، برای اطلاع از نتایج نهضت ملی مسکن و اسامی قبول شدگان این طرح، سامانه saman.mrud.ir را در نظر گرفته است. متقاضیان اطلاع از نتایج نهضت ملی مسکن، می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از قسمت مشاهده و پیگیری درخواست های متقاضی، از قبولی یا عدم قبولی خود، مطلع شوند. نحوه ورود به سایت سامانه به صورت زیر است:

متقاضیان، ابتدا باید آدرس saman.mrud.ir مراجعه نموده ، یا عبارت سامانه نهضت ملی مسکن را جست و جو نموده و گزینه اول را انتخاب کنند.

 

اسامی قبول شدگان نهضت ملی مسکن

 

پس از ورود به سایت سامانه، گزینه مشاهده و پیگیری درخواست ها را انتخاب کنید.

 

نتایج نهضت ملی مسکن

با طی کردن مراحل بالا قادر خواهید بود، وارد سامانه نتایج نهضت ملی مسکن شوید. 

بیشتر بخوانید: ثبت نام مسکن حمایتی

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج نهضت ملی مسکن 1400

همانطور که در قسمت قبل، توضیح دادیم، طرح نهضت ملی مسکن یا همان طرح جهش تولید مسکن، از جمله طرح های حمایتی دولت، در راستای کمک به افراد کم درآمد، جهت خرید مسکن می باشد که افراد می توانند، در صورت داشتن شرایط ثبت نام طرح جهش تولید مسکن، اقدام به ثبت نام در این طرح نمایند.

پس از ثبت نام و با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج نهضت ملی مسکن از سوی دولت، متقاضیان اطلاع از نتایج نهضت ملی مسکن ۱۴۰۰، می توانند با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن، به آدرس saman.mrud.ir، از قسمت پیگیری در خواست متقاضی، از اسامی قبول شدگان 1400، مطلع شوند. البته زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن ۱۴۰۰، هنوز مشخص نشده است. در ادامه، نحوه مشاهده اعلام نتایج نهضت ملی مسکن ۱۴۰۰، را توضیح می دهیم:

متقاضیان اطلاع از نتایج نهضت ملی مسکن 1400 و اسامی قبول شدگان این طرح، ابتدا باید آدرس saman.mrud.ir مراجعه نموده، یا عبارت سامانه نهضت ملی مسکن را جست و جو نموده و گزینه اول را انتخاب کنند.

 

اسامی قبول شدگان نهضت ملی مسکن

 

پس از ورود به سایت سامانه، گزینه مشاهده و پیگیری درخواست ها را انتخاب کنید.

 

نتایج نهضت ملی مسکن

 

در این مرحله، باید اقدام به وارد کردن شماره ملی خود کنید.

 

نتایج نهضت ملی مسکن

 

در این گام، رمز عبور خود را که هنگام ثبت نام به شما داده شده، در کادر مربوطه وارد نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور، با استفاده از گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده ام، اقدام به گرفتن رمز جدید کنید.

 

نتایج قبول شدگان نهضت ملی مسکن

 

پس از طی کردن مراحل بالا، قادر خواهید بود از اسامی قبول شدگان و نتایج نهضت ملی مسکن، مطلع شوید. شایان ذکر است، این سامانه صرفا جهت ثبت نام نهضت ملی مسکن و اعلام نتایج آن، نبوده و متقاضیان ثبت نام کمک ودیعه مسکن نیز می توانند، از طریق همین سامانه، اقدام به ثبت نام نمایند.

در ادامه بخوانید: سامانه نهضت مسکن saman.mrud.ir

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نتایج نهضت ملی مسکن در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارایه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نتایج نهضت ملی مسکن پاسخ دهند .

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن چه تاریخی است؟

زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن هنوز از سمت دولت اعلام نشده است اما به طور معمول دو ماه پس از پایان ثبت نام می باشد که توضیحات آن در متن مقاله ارایه شده است.

 

2- نحوه مشاهده نتایج نهضت ملی مسکن چگونه است؟

نحوه مشاهده نتایج نهضت ملی مسکن با مراجعه به سایت سامانه به آدرس saman.mrud.ir و انتخاب گزینه پیگیری درخواست های متقاضی می باشد که توضیحات آن در متن مقاله ارایه شده است.

 

3- سایت اعلام نتایج نهضت ملی مسکن چیست؟

سایت نهضت ملی مسکن جهت اطلاع از نتایج آن به آدرس saman.mrud.ir می باشد که نحوه ورد به آن در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : نتایج نهضت ملی مسکن

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o3Xk
نظرتان را بنویسید