راه اندازی کسب و کار پولساز بدون نیاز به سرمایه اولیه

راه اندازی کسب و کار پولساز بدون نیاز به سرمایه اولیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
درآمد برتر

راه اندازی کسب و کار پولساز بدون نیاز به سرمایه اولیه

چه کسب و کارهایی را می توان بدون سرمایه شروع کرد

همانطور که میدانید و احتمالا در میان دوستان خود نیز دیده باشید، افراد زیادی هستند که اوضاع مالی مناسبی ندارند و از طرفی شغل درست و درآمد مناسبی هم ندارند تا بتوانند شرایط اقتصادی خودشان را بهبود ببخشند.

و قطعا در جریان شرایط و مشکلات موجود در فرایند استخدام ها هم هستید و می دانید که میزان استخدام ها نسبت به میزان متقاضیان کار چقدر کم است و همان مواردی که قصد استخدام دارند نیز، چه شرایط و موانع سختی را پیش روی متقاضیان قرار می دهند.

هر انسانی برای رفع نیازهای مالی روزمره خود نیازمند داشتن درآمد است. برای اکثر افراد درآمد با کار کردن برای شخصی تحت عنوان، کارفرما، مافوق یا عناوین این چنینی تعریف می شود. در این میان افرادی هم هستند که ترجیح می‌دهند شیوه متفاوتی برای کسب درآمد داشته باشند. داشتن کسب و کار شخصی و کارآفرینی، برای این افراد ارزش بسیار بیشتری دارد.

وقتی صحبت از راه اندازی کسب و کار به میان می آید، بیشترِ افراد با حسرت به این موضوع نگاه می کنند، زیرا آنها این تصور را دارند که اگر سرمایه بزرگی نداشته باشند، نمی توانند در کسب و کار شخصی خودشان موفق شوند.

راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد و پرسود برای بیشترِ افراد، همان سنگ بزرگی است که علامتِ نزدن است. و همین موضوع باعث می شود که انگیزه شان را از دست بدهند و با وجود اینکه هیچ علاقه به شغل فعلی خود ندارند، باز هم آن شغل را تحمل کنند.

 

 

 

 

 

روش های راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه

شاید عجیب به نظر برسد اگر بگوییم بدون سرمایه هم می شود کسب و کارهای پردرآمدی را ایجاد کرد. اما این موضوع حقیقت دارد و افراد زیادی در دنیا هستند که بدون سرمایه یا با سرمایه بسیار کمی، کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند و به آن رونق بخشیده اند.

لازم رسیدن به چنین موفقیتی، داشتن آگاهیِ کافی است. در این مقاله از سایت درآمد برتر می‌خواهیم به معرفی روش های کسب درآمد بدون سرمایه بپردازیم و خیالتان را راحت کنیم که حتما لازم نیست سرمایه بزرگی داشته باشید تا بتوانید کسب و کار پولساز خود را راه اندازی کنید.

 

 

1- کسب درآمد از فریلنسینگ

فریلنسر به کسی گفته می شود که بصورت پروژه ای و دورکاری با کارفرما همکاری می کند و براساس توانایی هایی که دارد و به نسبت پروژه هایی که انجام می دهد، درآمد کسب می کند.

هر کاری که بتوانید آن را بصورت دورکاری انجام بدهید و در پایان کار، آن پروژه را به کارفرما تحویل بدهید، در دسته مشاغل فریلنسینگ قرار می گیرد. فعالیت هایی مانند برنامه نویسی، طراحی سایت، طراحی لوگو، طراحی نقشه ساختمانی، تایپ، ترجمه، سئو، تولید محتوا و امثال اینها.

 

چگونه می توانیم فریلنسر شویم؟

برای ورود به حرفه فریلنسری و فریلنسر شدن، ساده ترین کار ممکن را در پیش دارید. فقط کافیست آدرس سایت های فعال در زمینه فریلنسرینگ را از طریق جستجو در گوگل پیدا کنید و در این سایت ها به عنوان فریلنسر ثبت نام نمایید. حالا شما می‌توانید پیشنهادات خود را برای انجام پروژه های مختلف به کارفرما ارائه نموده و منتظر تایید آنها باشید.

به همین سادگی ورود به حرفه فریلنسری امکان پذیر است. پروژه ها در این سایت ها توسط کارفرمایان تعریف و ایجاد می شود و البته باید مبلغی را هم به عنوان شارژ ماهیانه و مالیات به مسئول سایت بپردازید که مبلغ زیادی نیست.

 

بهترین مهارت های فریلنسرینگ در ایران

طراحی سایت و کد نویسی آن

برنامه نویسی به زبان های مختلف

اپلیکیشن سازی

انجام پروژه های تحقیقاتی درسی

سئو و تولید محتوا

تایپ

ترجمه

طراحی گرافیکی

 

 

2- کسب درآمد از همکاری در فروش

شاید شما هم اصطلاح افیلیت مارکتینگ Marketing Affiliate یا همکاری در فروش و یا بازاریابی مشارکتی به گوشتان آشنا باشد.

در همکاری در فروش هم تولیدکننده و هم بازاریاب از فروش حاصل شده، سود می برند و هر کدام می توانند روی کار تخصصی خودشان متمرکز شوند. در واقع تولیدکننده می تواند تمرکز خود را بر روی تولید محصولات با کیفیت قرار دهد و فروشنده یا بازاریاب هم می تواند بر روی فروش بیشتر محصول و کسب سود بیشتر متمرکز شود.

همکاری در فروش یکی از روش های جذاب برای ایجاد درآمد است که برای کسب درآمد از آن نیاز به هیچ سرمایه اولیه ای ندارید و می توانید با فعالیت در سایت های همکاری در فروش به عنوان بازاریاب، درآمد جانبی مناسبی برای خود ایجاد کنید و پس از مدتی حتی این امکان را خواهید داشت که از این فعالیت به عنوان درآمد اصلی خودتان استفاده کنید.

اما خیلی ها از این راز اطلاع ندارند که چطور می توان از همکاری در فروش به درآمد بالا رسید، یا اینکه تا به حال به فکر استفاده از این روش درآمدزایی نبوده اند و یا اینکه اصلا نمی دانند که کسب درآمد از همکاری در فروش را چطور و از کجا باید شروع کرد.

 

3- کسب درآمد از وبلاگ نویسی

یکی دیگر از مشاغلی که می توانید بدون سرمایه اولیه در آن به کسب درآمد برسید، وبلاگ نویسی و بلاگری است که البته وبلاگ نویسی با بلاگری می توانند تفاوت هایی با هم داشته باشند که در یک مطلب مجزا به جزییات آنها خواهیم پرداخت.

اما در این مقاله در خصوص کلیات کسب درآمد از وبلاگ نویسی و بلاگری نکاتی را متذکر خواهیم شد که می توانید با بکارگیری همین موارد، درآمد اینترنتی خود را شروع کنید.

در این روش لازم است که شما موضوعات محبوب و پرطرفدار را شناسایی کنید و با انتشار مطالب و ویدیوهای رایگان و جذاب، مخاطبین زیادی را به وبلاگ یا پیج اینستاگرامی و یا حتی کانال آپارات و یوتیوب خود جذب کنید.

 

 

4- کسب درآمد از آموزش و تدریس

کسب درآمد از آموزش و تدریس آنلاین نیز یکی از بهترین روش های کسب درآمد می باشد که می توانید به واسطه آن، درآمد بسیار خوبی را کسب کنید؛ بدون اینکه به جایی یا کسی وابسته باشید.

در این روش کافیست که مهارت، دانش و تخصص خود را به علاقمندان آموزش دهید و در ازای این آموزش دادن هم درآمد کسب کنید.

ضمنا این آموزش دادن می تواند بصورت فایل های از قبل آماده شده باشد و یا اینکه بصورت آنلاین به مخاطبان خود آموزش دهید. حتی می توانید بصورت انفرادی به مخاطبان خود آموزش و مشاوره ارائه کنید و برای هر جلسه مشاوره، مبلغ مناسبی را دریافت کنید. البته این نکته را نباید فراموش کنید که هرچقدر آموزش ها و مشاوره های شما برای مخاطبانتان کاربردیتر و راه گشا تر باشد، افراد بیشتری خواهان استفاده از آموزش های شما خواهند بود و این مورد نیز بصورت مستقیم بر میزان درآمد شما تاثیر خواهد داشت.

 

 

پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه این مطلب، حتما سایر مقالات مرتبط با راه اندازی و شروع کسب و کار اینترنتی را مشاهده کنید.

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است؟

اشتباهات بزرگ در زمان شروع کسب و کارهای اینترنتی

مزایای روش های کسب درآمد بدون نیاز سرمایه

چقدر زمان لازم است تا کسب درآمد از اینترنت شروع شود؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KPqM
نظرتان را بنویسید